نقاط داغ: مشاهدات برترین روند ژوئن 2021

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

Hotspots مشاهدات برتر تیم Mintel Trends را در مورد راه اندازی محصولات و خدمات از سراسر جهان برای شما به ارمغان می آورد. از یک ابتکار هنری که جعبه های عایق بندی شده را که پیام های هنری را برای بهبود دید اجتماعی رانندگان تحویل به نمایش می گذارد ، اجاره می دهد تا یک مارک تجاری خرده فروشی بزرگ تفریحی در فضای باز که یک استودیوی داخلی را برای تولید محتوا با هدف تغییر برداشت در خارج از کشور راه اندازی کرد ، ابتکارات ابتکاری جهانی را که در این ماه اتفاق می افتد بررسی کنید.

وعده های غذایی با پیام – چین

طرح جعبه غذای سوارکار یک ابتکار هنری در است شیان، جعبه های عایق بندی شده را اجاره می دهد که پیام های هنری را برای بهبود دید اجتماعی رانندگان تحویل در حالی که درآمد اضافی برای آنها فراهم می کند ، نشان می دهد. فقط با RMB10 (1.50 دلار آمریکا) ، هر کسی می تواند فضا را برای مدت 5 روز اجاره کند ، البته به شرطی که برای استفاده غیر تجاری باشد.

از ماه آوریل ، این پروژه بیش از 50 راننده تحویل غذا را استخدام کرده است تا با جعبه های غذا که با شعارهای رسا منبت کاری شده سوار شوند. این پیام ها از کلمات سبک قلب (“آیا امروز چیلی خورده اید؟”) تا پیامهایی که هدف آنها آگاهی بخشی از برخی مسائل است (“افسردگی شرم آور نیست”) است. این ابتکار هنری بخشی از یک مجموعه بزرگتر به نام فضای همیاری در شیان است. این گروه فعالیت های تفریحی و گفتگوهایی را برای رانندگان تحویل در کنار سایر رویدادها ارائه می دهد. برنامه Rider Meal Box Plan تاکنون حدود 300 شعار از دانشجویان ، یقه سفیدها ، هنرمندان و فعالان دریافت کرده است و حتی به شهرهای دیگر از جمله پکن و گوانگژو منشعب شده است.

تلویزیون مرکزی چین (دوربین مدار بسته) گزارش می دهد که بیش از 7 میلیون نیروی تحویل در کشور وجود دارد. وضع اسفبار کارگران زایمان که ساعات طولانی و سنگین کار می کنند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. سیستم عاملها بخاطر عدم نگرانی آنها برای رفاه حال این کارگران مورد بی مهری قرار گرفته اند. انصاف سیستم جبران و پاداش آنها نیز زیر سوال است. حتی در حالی که سیستم عامل ها در حال بررسی مجدد رفتارشان با کارگران زایمان هستند ، مارک ها و مصرف کنندگان دور هم جمع می شوند تا به این افراد کم نماینده جامعه کمک کنند تا صدای خود را بشنوند و شرایط کار آنها بهتر شود.

ویکتوریا لی – تحلیل گر روند ، APAC

REI Media – ایالات متحده

پادشاه یک استودیوی داخلی را برای تولید محتوایی که باعث تغییر درک از فضای خارج می شود راه اندازی کرده است. این استودیو که به Co-op Studios معروف است ، فیلم ، پادکست و برنامه های تحریریه تولید خواهد کرد. اولین محتوا The Trees Remember نام دارد و یک مجموعه فیلمنامه ای سه قسمتی خواهد بود که ارتباط با طبیعت را از طریق داستان های سه زن سیاه بررسی می کند. REI اولویت بندی تنوع و گنجاندن محتوای محیطی ایجاد شده است و نشان می دهد که چگونه ابتکارات در یک زمینه می توانند طرح های دیگر مناطق را تکمیل و پشتیبانی کنند.

مارک ها همیشه به عنوان داستان سرایان و سیستم عامل های تأثیرگذار وجود داشته اند ، اما با اشباع شدن بسترهای سنتی برای به اشتراک گذاشتن داستان ها با طیف گسترده ای از محتوا ، به طور فزاینده ای شاهدیم که مارک ها راهی مستقیم تر برای به اشتراک گذاشتن داستان های جذاب پیدا می کنند. Ben & Jerry’s اخیراً پادکست خود را با مشارکت Vox Media راه اندازی کرده است تا درباره تاریخ نژادپرستی در آمریکا بحث کند. جای تعجب نیست که بن و جری شهرت خود را برای سرمایه گذاری در حمایت از عدالت اجتماعی و طیف گسترده ای از مسائل اجتماعی ایجاد کرده است ، که اعتماد ذاتی را در راه اندازی این پادکست ایجاد می کند. به همین ترتیب ، REI شهرت خود را به عنوان متخصص در سبک زندگی در فضای باز ایجاد کرده است که زمینه لازم برای داستان سرایی را فراهم می کند که مصرف کنندگان به آن توجه خواهند کرد.

دیانا کلتر – تحلیلگر ارشد روندها ، ایالات متحده

انتشارات خود را خنثی کنید – استرالیا

یک سیستم عامل آنلاین جدید به رانندگانی که هنوز نمی توانند به یک وسیله نقلیه الکتریکی روی بیاورند مستقیماً انتشار کربن یک ساله خودروهای متوسط ​​را جبران می کند. برو خنثی مشتریان 90 دلار استرالیا را برای جبران 3.2 تن دی اکسید کربن پرداخت می کنند که این چیزی است که متوسط ​​تولید هر ساله خودرو در اختیار شما قرار می دهد. سپس شرکت از این پول برای خرید اعتبارات کربن تولید شده توسط پروژه های زیست محیطی در اطراف استرالیا استفاده می کند. مشتریان یک برچسب سپر اتومبیل با رنگ نارنجی روشن دریافت می کنند ، طراحی شده برای رانندگان دیگر بسیار قابل مشاهده است. در ماه مه ، این شرکت توسط شرکت کشاورزی کربن خریداری شد یقه سبز، به این معنی که اعتبارات کربن Go Neutral به طور مستقیم با پروژه های زیست محیطی Green Collar مرتبط خواهد بود تا مشتریان بتوانند ببینند که پولشان دقیقاً به کجا می رود. پروژه ها شامل بازآفرینی زمین و بهبود مدیریت کربن خاک و دام است.

اگرچه ایده جبران کربن جدید نیست ، اما مشارکت در سطح فردی برای مصرف کنندگان دشوار است. وسایل نقلیه الکتریکی در حال شتاب گرفتن هستند اما در استرالیا هنوز گران هستند و دستیابی به ایستگاه های شارژ کار آسانی نیست ، به این معنی که حداقل تا چند سال دیگر جذب گسترده وجود دارد. در عین حال ، مصرف کنندگان هنوز مشتاقانه اقدام می کنند ، و جبران انتشار آلاینده های شخصی یک روش خوب برای آنها است که احساس کنند انگار حداقل تأثیر خود را بر محیط زیست کاهش داده اند و در پروژه هایی که دارای تأثیر مثبت بر جهان ، در حالی که آنها منتظر می مانند گزینه های واقعی تر و در دسترس تر شوند. به همین ترتیب ، برچسب نارنجی روشن به مصرف کنندگان “سیگنال فضیلت” را می دهد که می تواند به عادی سازی تلاش های فردی برای خنثی شدن کربن کمک کند در حالی که وسایل نقلیه الکتریکی برای راننده متوسط ​​از دسترس خارج می شوند.

الیشا یانگ – مدیر روندها ، APAC

صابون ساوانا – هلند

ساوانزیپ صابون حاوی کره شی و عسل شی از منطقه ساحل با پروژه های پشتیبانی فروش خود برای بازگرداندن تنوع زیستی و فرصت های شغلی پایدار برای زنان در منطقه است. صابون با مشارکت تولید کننده صابون صنعتگر ایجاد شده است Werfzeep و Birds ، زنبورها و تجارت، یک پروژه مشترک برای ایجاد راه حل های ساختاری برای بازگرداندن تنوع زیستی و رفع فقر. کره شی از منطقه آفریقای غربی ساحل ، جنوب صحرای صحرا می آید. این منطقه از بیابانزایی و جنگل زدایی ، تهدید درختان ، پرندگان مهاجر ، جمعیت زنبورهای محلی و معیشت مردم رنج می برد. جمع آوری و فرآوری آجیل های درخت شیا به طور سنتی توسط زنان انجام می شود و پروژه Birds، Bees & Business به آنها کمک می کند تا این فرآیند را به طور پایدار بهبود بخشند ، تعاونی ها را سازماندهی کرده و خریداران محصول خود را پیدا کنند.

افزایش آگاهی از تأثیر ناپایدار عادات مصرفی فعلی و سیستم های تولیدی ، و همچنین فقر و کشمکش های کارگران جهانی ، باعث شده است که مصرف کنندگان به دنبال گزینه هایی با اخلاق و پایدارتر باشند. ما در حال مشاهده مارک هایی هستیم که با داشتن مواد اولیه پایدار و ابتکاراتی که کارمندان و جوامع را توانمند می کند ، محصولی را به بازار عرضه می کنند که به حمایت از مردم و محیط زیست کمک می کند. محصولاتی با چنین کیفیتاتی مورد توجه مصرف کنندگانی هستند که می خواهند خریدهایشان معنایی داشته باشد و تأثیر مثبتی بر دنیایی که در آن زندگی می کنند داشته باشد.

Liisa Kontas – تحلیل گر روند ، نوردیک

سودای مثبت – کلمبیا

با تمرکز بر روی نوجوانان و سلامتی ، پونی مالت شعار خود را تغییر داده است ، و مزایای از دست دادن را برجسته می کند. تا به حال ، تصویر پونی مالت در عنوان “یک نوشیدنی قهرمانانه” لنگر انداخته بود ، اما استراتژی کاملاً جدید آن ، خوش بینی بیشتر را می طلبد. به دنبال حمایت از نوجوانان در سفر سلامتی احساسی خود ، ادعای جدید این شرکت این است “از دست دادن خوب است.” این شعار جدید با کمپینی معرفی شد که دلایل و مواردی را که باید در آن از دست دادن جشن گرفت ، مشخص کرد. Pony Malta اثبات می کند که از دست دادن همه چیز نیست خیلی بد

در سال 2019 ، پونی مالت خود را راه اندازی کرد حیاتی خطی که از قندش کاسته می شود اما همچنان عطر و طعم سنتی خود را حفظ می کند. پس از این راه اندازی ، مارک تصمیم گرفت تا از سلامت کودکان محافظت کند و بنابراین ، نقش شرکای سلامتی برای والدین را بر عهده گرفت. با توجه به اینکه بزرگسالان همیشه نگران سلامت فرزندان خود هستند ، مارک هایی مانند پونی مالت در تلاشند تا سبک زندگی سالم و پیام های مثبت را تغییر دهند. در این زمینه ، ثابت می شود که کاهش قند و سدیم ناکافی است ، زیرا سلامت به روشی جامع نزدیک می شود ، در این حالت سلامت روان فضای بیشتری را اشغال می کند. با توجه به این نکته ، والدین و کودکان هر دو از تأثیرات تبلیغات بر سلامت عاطفی جوانان آگاهی بیشتری پیدا می کنند. برندی که استانداردهای زیبایی دست نیافتنی یا پیام های موفقیت محور را ارتقا دهد به عنوان یک متحد درک نخواهد شد. با آگاهی از این امر ، شرکت ها در حال به روزرسانی استراتژی خود برای تأثیر کلی مثبت بر زندگی کودکان هستند.

دیانا کلتر – تحلیلگر ارشد روندها ، ایالات متحده

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>