نظافت محیط زیست در سال 2021 | Mintel.com

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

ریچارد هاپینگ


ریچارد هاپینگ یک تحلیلگر ماینتل است که در تحقیق و ارائه بینش در مورد مارک های انگلستان در مورد انواع مختلف ، به ویژه مراقبت های خانگی متخصص است.

ما دیده ایم که مصرف کنندگان در طی همه گیر شدن از نظر بهداشت در مقابل محیط زیست با یک معضل روبرو هستند. بسیاری از مردم عادت های خود را به سمت ایمنی و مهمتر از همه تغییر داده اند ، مانند استفاده از محصولات تمیز کننده سخت تر و یا استفاده از رول های آشپزخانه یکبار مصرف برای تمیز کردن در خانه به جای ابزار تمیز کردن مجدد. با این حال ، پس از همه گیری – ما انتظار داریم که محیط در سطح حتی بالاتر از گذشته به تفکر مصرف کننده بازگردد و این باعث رشد بیشتر برندهای تخصصی سبز می شود. مارک های تمیز کردن چه کاری می توانند برای این کار آماده کنند و چگونه می توانند انگیزه مصرف کنندگان را درگیر تمیز کردن سبز کنند؟

امید است که فروش محصولات سازگار با محیط زیست رشد کند

تحقیقات Mintel از سال 2019 نشان می دهد که اگرچه نسبت مصرف کنندگانی که فقط محصولات سبز خریداری می کنند کم است ، کسانی که به محصولات سبز اشتغال دارند به دنبال افزایش مشارکت خود هستند. در حقیقت ، یک سوم افرادی که محصولات مراقبت از منزل را دوستدار محیط زیست می خرند ، تعداد خریدهای خود را در شش ماه گذشته افزایش داده اند. این تأکید بر رشدی است که از لحاظ فروش برای مارک های سازگار با محیط زیست مشاهده کرده ایم.

بیشتر از همیشه، مصرف کنندگان تشخیص می دهند که خودشان می توانند تغییری در آینده کره زمین ایجاد کنند، و واقعاً قصد انجام این کار را دارند. اگر مارک ها بتوانند راحت تر عمل کنند ، بنابراین مصرف کنندگان در سالهای آینده رشد چشمگیری را تجربه می کنند.

محصولات تمیز کننده سبز در حال ورود به جریان اصلی هستند

ارائه نوعی ملموس بودن به طور معمول کلیدی در تعامل رانندگی است ، به همین دلیل مارک ها تمرکز زیادی بر روی برش پلاستیک دارند. محصولات بیشتری در حال طراحی هستند تا از این طریق تأثیرات خود را بر روی کره زمین کاهش دهند و راه اندازی مارک هایی مانند Ocean Saver (یک مارک تمیز کننده سازگار با محیط زیست که باعث کاهش استفاده از محصولات تک پلاستیکی می شود) به Sainsbury نشان می دهد که شارژ مجدد غلیظ شده دیگر فقط در حاشیه

قطره های پاک کننده انرژی Ocean Saver’s Power Cleaning برای مبارزه با استفاده از پلاستیک یکبار مصرف ساخته شده است

منبع: Ocean Saver

این مارک ها از نظر کاهش استفاده از پلاستیک یک مزیت آشکار دارند ، اما شناخت تأثیری که آنها در کاهش مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای از محصولات حمل و نقل اطراف دارند نیز مهم است. حداکثر 90٪ از محصولات تمیز کننده آب است ، بنابراین شارژ مجدد غلیظ می تواند از نظر وزن و فله کاهش چشمگیری ایجاد کند.

تعداد زیادی از این محصولات شارژ مجدد از مارک های کوچک وارد بازار می شود و حتی مارک های اصلی مانند Cif و آقای ماسل سرمایه گذاری خود را برای آنها انجام داده اند. به طور مشابه ، خرده فروشانی مانند Waitrose در حال جستجوی ایستگاه های پر کردن مجدد فروشگاه برای مارک های زیست محیطی هستند ، بنابراین با توجه به کشف راهروهای نظافت ، این محصولات مورد توجه و آگاهی بیشتری قرار می گیرند.

محدوده زیست محیطی Cif در یک بطری اسپری قابل استفاده مجدد برای زندگی وجود دارد و از پلاستیک 75٪ کمتر استفاده می کند

منبع: Cif

کنسانتره تمیز کننده آشپزخانه Mr. Muscle در یک بطری ماشه قابل استفاده مجدد فروخته می شود و مواد سوختی مجدد را در آمازون ارائه می دهد

منبع: SC Johnson

ما انتظار داریم پیام رسانی در اطراف مواد زیست تخریب پذیر و کاهش انتشار کربن برای تبدیل شدن به موضوعات داغ برای مارک ها و تولید کنندگان در سال های آینده ، اما بسیار مهم خواهد بود که این شرکت ها یک استراتژی آموزش طولانی مدت را به منظور کمک به مصرف کنندگان در درک کامل دلیل و چگونگی ایجاد تغییر در کره زمین ، انجام دهند. مفاهیمی مانند کربن بسیار ظریف و پیچیده هستند مصرف کنندگان به راهنمایی نیاز دارند.

آنچه ما فکر می کنیم

موانع محصولات سازگار با محیط زیست معمولاً کارایی و هزینه قابل درک است. این دو مانع به آرامی از بین می روند، که به کمک به رشد بازار سبز کمک می کند ، اما هنوز هم باید از مارک های سبز استفاده شود تا از احساسات زیست محیطی موجود کاملاً استفاده کنند. در نهایت ، شاهد همگرایی بین سنتی و سبز خواهیم بود به حدی که همه محصولات باید در نظر گرفته شوند تا برای موفقیت در کره زمین بهتر عمل کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>