م Foundسس زن: مصاحبه ای با مردیت فینمن از F

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

الکسیس سالوا کهلر


الکسیس تحلیلگر ارشد تحقیقات در Mintel است. الکسیس بر گزارش های خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ایالات متحده تمرکز دارد.

به عنوان پیگیری ماه تاریخ زنان در ماه مارس و به احترام روز زمین در آوریل ، تحلیلگر ارشد خرده فروشی و تجارت الکترونیکی مینتل ، الکسیس دسالووا کالر ، با کارآفرین و کارشناس دست دوم مد ، فریدمن ، مدیر عامل شرکت FinePoint، نویسنده “Brag Better: تسلط بر هنر خود-تبلیغ بی باک“و جامعه دست دوم. آنها در مورد اهمیت ارتقا self خود در محل کار و چگونگی موفقیت در ارتقا موفقیت ها و همچنین اهمیت و آینده بازار مد دست دوم بحث می کنند. در زیر بخش دو مصاحبه است. (برای قسمت اول اینجا را کلیک کنید.)

الکسیس دسالوا کالر:

در اینجا در مینتل ، من خرده فروشی و پوشاک را پوشش می دهم و اخیراً تمرکز خود را روی بازار دست دوم و علاقه مصرف کنندگان به خرید دست دوم گذاشته ام که همچنان رو به رشد است. تحقیقات مینتل از مارس 2021 نشان می دهد که نزدیک به 70٪ از مصرف کنندگان علاقه مند به خرید دست دوم هستند. تحقیقات من علاقه خودم را برانگیخته است ، و این همان نحوه کشف شما است. شما خالق و میزبان مشترک آن بودید هرگز پیر نمی شود، پادکست صحبت کردن همه چیز دست دوم و مد پایدار ، و اخیراً ، شما یک خبرنامه را شروع کرده اید ، جامعه دست دوم، پوشش همان موضوع. ما در عرض یک دقیقه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد ، اما اول ، آیا می توانید نحوه ورود به خرید دست دوم و اینکه چرا به خرید دست دوم ادامه می دهید را به اشتراک بگذارید؟ آیا در درجه اول دست دوم خرید می کنید؟

مردیت فینمن:

من تقریباً به طور کامل دست دوم خرید می کنم ، صرفه جویی در چند مورد. من از 11 سالگی شروع کردم. مادرم یک خریدار دست دوم است و او مرا با خود برد و من یک بالشتک پیدا کردم که خیلی دوست داشتم بسیار مرسوم ، مد روز بود و نمی توانستم دلیل ارزان بودن آن را بفهمم. صاحب فروشگاه به من گفت که این محموله است ، که به گفته وی به این معنی بود که شخص دیگری ابتدا آن را داشته است و من اهمیتی نمی دادم ، من فقط چیز جالب را می خواستم. اینگونه شروع شد و سپس به یک چیز وسواسی تبدیل شد. من با هر پلت فرم و در هر فروشگاهی فروخته ام. من با هر پلت فرم و با هر فروشگاهی خرید کرده ام. اکنون همه چیز در مورد پایداری است و مارک ها می دانند این همان چیزی است که مردم به آن اهمیت می دهند. واقعاً جالب است که ببینید وارد مکالمه می شوید و افرادی را می بینید که قیمت آنها را فریب می دهد اما فکر می کنند این ایده کمی عجیب است ، اکنون ببینید (خرید دست دوم) کاملاً متفاوت از بازار عرضه می شود. این تلاش من برای بسیاری از گفتگوها در مورد مد پایدار بوده است.

ADK: پایداری در این بازار به زاویه بزرگی تبدیل شده است. می توانید در این باره بیشتر صحبت کنید؟ نظر شما درباره آینده مد دایره ای یا مد دست دوم چیست؟

MF: بدیهی است که خرید چیزی که از قبل وجود دارد پایدارترین گزینه است ، اما کامل نیست. هنوز بسته بندی و حمل و نقل درگیر است. سنگ بناهای زیادی برای پایداری وجود دارد. آب و انتشار و سایر مواردی که وارد گفتگو می شوند حقوق کار ، دستمزد عادلانه و شرایط کار است. بخش عظیمی از پایداری در مد این است که چه کسی مسئول است. شما پول خود را به چه کسی می دهید و آنها برای چه چیزی هستند؟ دیدگاه بسیار بزرگتری در مورد پایداری این است که “آیا من مانند افرادی که این شرکت ها را اداره می کنند ، دوست دارم؟” “آیا آنها که هستم را دوست دارم و برای چه چیزی ایستاده اند؟” این قطعاً تکامل یافته است ، اما من فکر می کنم این یک روش واقعا جالب برای تعامل با مد است. مقرون به صرفه تر و پایدارتر است.

ADK: بیا راجع بهش حرف بزنیم جامعه دست دوم، خبرنامه ای که اخیراً راه اندازی کرده اید. چیست و چرا مردم باید مشترک شوند؟

MF: من در ابتدا پادکست را شروع کردم ، هرگز پیر نمی شود، زیرا من در این صنعت مشاوره داده ام و دانش من در این زمینه بسیار عمیق است. من در پایان آن را متوقف کردم زیرا در حال انجام پادکست Brag Better هستم. بنابراین آن را به یک خبرنامه هفتگی ، انجمن دست دوم تبدیل کردم. یک نسخه رایگان وجود دارد که شامل بسیاری از “نحوه انجام” خرید و فروش دست دوم است و یک نسخه نیز وجود دارد. یکی از پرداخت شده حدود هفت تا 10 لینک چیز شگفت انگیز دارد که من در بازار دست دوم می بینم که می توانید بخرید و همچنین دسترسی به فروش خصوصی را که هر یا یک یا دو مورد است هر هفته ارائه می دهد. و اگر عضوی با حقوق هستید ، می توانید مستقیماً به سایر اعضای با حقوق بفروشید.

ADK: این نکته جالبی را به همراه دارد. ما در مورد برخی از مزایای آشکاری که فکر می کنم بیشتر مردم با خرید دست دوم همراه هستند (پایداری ، مقرون به صرفه بودن) صحبت کرده ایم ، اما همچنین مزایای عمومی و جنبه شبکه اجتماعی ، به ویژه در یک بازار نظیر به نظیر ، وجود دارد. مارک ها و خرده فروشان تشخیص داده اند که این ممکن است فراتر از یک روند باشد و پتانسیل بیشتری داشته باشد. ما دیده ایم که بسیاری از خرده فروشان آجر و ملات سنتی با یک سیستم عامل دست دوم همکاری می کنند یا شروع به ارائه گزینه های دست دوم یا فروش مجدد می کنند. نظر شما درباره ورود خرده فروشان غیر حلقوی به بازار چیست؟

“بخش عظیمی از پایداری در مد این است که چه کسی مسئول است. شما پول خود را به چه کسی می دهید و آنها برای چه چیزی هستند؟ “

MF: آنها می دانند که مردم به پایداری اهمیت می دهند. بسیاری از فروشگاه ها ضرر می کنند و آنها مشتاقانه می خواهند یک قطعه پای را بخرند و روال آن را بدست آورند. کمی آشفته است زیرا آنها در تلاشند آن را مهندسی معکوس کنند ، اما من فکر می کنم همه خرده فروشان شروع به حمل چیزهای دوربینی و بازیافت می کنند. هیچکدام از آنها کامل نیستند ، اما خرده فروشانی که به طور سنتی دست دوم نیستند ، مارک های پایدارتری را حمل می کنند و پایداری بخشی از پیشنهاد تجاری آنها است ، بنابراین خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت.

ADK: من فکر می کنم یکی از دلایل افزایش آگاهی دست دوم به خاطر بازیکنان بزرگتر مانند این است TheRealReal، ThredUp ، یا Poshmark، که همه IPO ثبت کرده اند ، بر بازار تسلط دارند. اما به طور سنتی ، مد دست دوم عمدتاً مربوط به مشاغل کوچک بوده و حضور تجارت الکترونیکی در آنها کم است. به نظر شما بازار به کجا می رود؟ فکر می کنید آن بازیکنان بزرگتر می خواهند بر مشاغل کوچک غلبه کنند؟ آیا بازار دست دوم در مورد حضور آنلاین بیشتر خواهد بود؟

MF: ما باید فرهنگ محموله را حفظ کنیم زیرا اینها فضاهایی هستند که بر جامعه تمرکز دارند و این واقعاً مهم است. RealReal و ThredUp همه بچه های کوچکی را که نمی توانند رقابت کنند ، گرفت. افرادی وجود دارند که به خرید محلی ادامه می دهند و من فکر می کنم این ایده “دست دوم بهداشتی” ، مانند آنچه از The RealReal می بینید ، این کانال را به عنوان یک کانال برای خرید افرادی که در غیر این صورت هرگز در آنجا خرید نمی کنند ، باز کرده است. برای بسیاری از مشاغل کوچک ، این فناوری عقب مانده است. مردم باید بتوانند راحت تر آنلاین شوند. و شرم آور است. من راه حل خوبی ندارم ما فقط باید نسل بعدی صاحبان مغازه های دست دوم را ببینیم ، زیرا صاحبان مغازه های دست دوم ، در بیشتر موارد ، زنان مسن تری هستند که اهل فن نیستند.

ADK: برخی از مشاغل کاملاً زیرکی عمل کرده اند و توانسته اند به سرعت در ازای همه گیر و حتی از رسانه های اجتماعی و اینستاگرام استفاده کنند ، مانند اوا دیتون از جانب محموله بروکلین. من فکر می کنم که او با تجارت الکترونیکی خود کار بزرگی انجام می دهد ، اما این امر منابع زیادی را برای انتخاب یک مورد ، عکاسی از آن و قرار دادن آن در سایت صرف می کند و گاهی اوقات آب آن ارزش فشرده شدن را ندارد. اما وقتی بتوانید به سرعت موردی را در یک استوری اینستاگرام نشان دهید و بگویید از طریق DM (پیام مستقیم) برای فروش موجود است ، این کمی راحت تر است و من از این موضوع دلگرم می شوم. امیدوارم نسل بعدی صاحبان مغازه ها به جلو بردن و زنده نگه داشتن آن کمک کنند.

MF: جالب است صاحبان نسل بعدی فروشگاه های فیزیکی نخواهند داشت. فروشندگان برق در چیزی مانند Depop مدل هستند و آنها فروشنده هستند و آنها حمل کننده هستند و بازاریاب هستند. ما باید ببینیم که پس از همه گیری چه اتفاقی می افتد. فکر نمی کنم مردم هرگز تمایل به خرید در یک فروشگاه نداشته باشند.

ADK: موافقم. من می بینم که این تغییر در شرایطی است که چرا خریداران در مقابل فروشگاه از طریق اینترنت خرید می کنند. شروع به تغییر می کند. لذت خرید آنلاین نسبت به همه گیری افزایش یافته و برای برخی بیشتر به یک فعالیت اوقات فراغت تبدیل شده است. من فکر می کنم کشف در حال تغییر است و در حال حاضر بسیاری از اتفاقات آنلاین رخ می دهد.

MF: اما من فکر می کنم این چیزی است که وقتی مردم می خواهند مرور کنند ، دوباره برمی گردد.

ADK: البته. با جمع کردن ، من همیشه دوست دارم بپرسم ، کدام مارک ها / طراحان و مکان های مورد علاقه شما برای خرید (دست دوم) کدامند؟

MF: من یک فرد بسیار بالا / پایین هستم. من دوست دارم سلین و سنت لوران، و سپس بسیاری از لوی و صرفه جویی من فکر می کنم بهترین از بهترین ها است سرزمین بایر در لس آنجلس و چند مکان در پاریس ، مانند متقابل. همچنین در ویلیامزبورگ یک فروشنده پرنعمت عالی وجود دارد جاده ناهموار.

ADK: و اگر کسی بخواهد بداند از کجا برای خرید دیگر ، باید انجمن دست دوم را بررسی کند! افکار جدائی دارید؟

MF: هیچ وقت تمایل به خرید چیزهای جدید وجود نخواهد داشت. این برای بعضی افراد معنی دارد که می توانند برای چیزی خرده فروشی یا قیمت تمام شده را پرداخت کنند. برای من (یا هر شخص دیگری) خرید دست دوم چیزی به شخص دیگری بستگی دارد که ابتدا آن را خریداری کند.

ADK: بسیار درست است. این یک چرخه است. باید از جایی شروع شود!

از مردیت فینمن به صورت آنلاین یا اینستاگرام دیدن کنید. برای یافتن خبرنامه مردیت در مورد دست دوم و مد پایدار ، به انجمن دست دوم مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب او ، از Brag Better دیدن کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>