مینتل به نقش زنان در تجارت در Em New نگاه می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

ماموریت گروه های منابع کارمندی مینتل (ERGs) فراهم کردن فضای امن برای کارمندان و متحدان آنها برای یافتن نقاط مشترک ، بیان دیدگاه های خود ، کسب بینش در مورد چالش های موجود و مشاوره با رهبران عالی است.

تمرکز ERG های جدید در عملیات مینتل در اروپا و آسیا و اقیانوسیه زنان در مشاغل هستند که توسط کارمندان هر منطقه تعیین می شود (کارمندان آمریکای ما در حال جستجوی “افراد رنگارنگ / چند فرهنگی” هستند). به عنوان روسای ERG برای اروپا و آسیا و اقیانوسیه ، باید بگوییم ، دیدن اینکه هم رهبران ارشد و هم کارمندان ما – زنان و مردان به طور یکسان – اقدامات لازم را برای ایجاد فضا و ارائه پشتیبانی برای بحث در مورد مسائل جنسیتی ، برای ایجاد آگاهی تشویق می کنند ، و محیط کار خودمان و همچنین جوامع ما را بهبود ببخشیم.

ما در مینتل به مردم و فرهنگ خود افتخار می کنیم و نمی توانیم یکی را بدون دیگری داشته باشیم. این تمرکز تا حد زیادی به ایجاد ERG ها به عنوان وسیله ای کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که تنوع ، برابری و شمول در صف اول هر تصمیمی که شرکت می گیرد ، است. یکی دیگر از افتخارات Mintel هدف ما: کمک به رشد افراد و مشاغل است. این یک ارتباط مستقیم با ماموریت ERG ها دارد که به کارمندان یک صندلی پشت میز و یک صدا برای پیوستن به مکالمه ای است که رشد فردی و جمعی ما را به همراه دارد. دیدن تأثیر دست اول شبکه زنان درگیر (WIN) (آسیا و اقیانوسیه) و MintELLE (اروپا) هم هیجان انگیز و هم دلگرم کننده است.

ماموریت ما

مأموریت WIN و MintELLE پرورش یک فرهنگ فراگیر است که هم شامل رهبری زن و هم یک شبکه پشتیبانی از کارمندان زن باشد. برای شروع ، هدف ما این است که فضایی امن را برای زنان فراهم کنیم تا تجربیات و چالش های خود را ، هم در محل کار و هم در زندگی شخصی خود ، به اشتراک بگذارند. هدف ما همچنین تسهیل گفتگو برای هرکسی که علاقه مند به شرکت در آن است.

بسیار ناامید کننده این گروه خواهد بود که تأثیری که COVID-19 بر زنان در محل کار گذاشته است را تشخیص ندهند. مطالعات زیادی در مورد خواسته های روزافزون – و جدید – زنان در خانه و زندگی حرفه ای آنها در نتیجه همه گیری انجام شده است. تصمیماتی که شرکت ها در حال حاضر درباره آینده کار و نحوه حمایت از زنان در این روایت جدید می گیرند ، می تواند محل کار زنان را برای دهه های آینده – خوب یا بد – شکل دهد. این همان چیزی است که ما روی آن بسیار متمرکز شده ایم و متعهد به ارائه راهنمایی به رهبران ارشد هستیم زیرا آنها برنامه های آینده کار ما در Mintel را می سازند.

شبکه شمول زنان

“برابری جنسیتی در منطقه آسیا و اقیانوس آرام هیچگاه کامل نیست. نابرابری در اکثر کشورهای منطقه فراگیر است. احساسات فرهنگی در مناطقی از جنوب شرقی آسیا پیرامون نقش های جنسیتی عامل اصلی مانع برابری جنسیتی است. پس از رشد در جنوب شرقی آسیا و سفرهای گسترده در این منطقه ، برای من روشن است که اعتقادات ریشه دار فرهنگی و اجتماعی در برابر پیشرفت زنان هنوز پابرجاست.

وی افزود: “اما زنان مدرن امروزی هنجارها و كلیشه ها را به چالش می كشند و فرصت های بیشتری را برای توانمندسازی می طلبند. آنها از نمایندگی بیشتر زنان در سیاست و همچنین افزایش تعداد رهبران زن در تجارت الهام می گیرند.

“هدف ما از WIN ایجاد جامعه ای منسجم است که از زنان در Mintel حمایت ، الهام بخش و توانمند سازد. هیچ چیزی بیش از داستانهای شخصی طنین انداز نیست و این گروه می خواهد فضایی ایجاد کند که زنان و متحدان آنها بتوانند سفرهای خود را به اشتراک بگذارند و مهارتهای بین فردی و حرفه ای را که منجر به رشد می شود ، توسعه دهند. من مشتاقانه منتظر آنچه WIN به دست خواهد آورد. ” – شارون کوک

MintELLE

“من همان چیزی را می گویم که شارون گفته است: برابری جنسیتی در سراسر منطقه اروپا کامل نیست. در حالی که احساسات فرهنگی منفی در مورد برابری جنسیتی به اندازه گذشته نیست و “سقف شیشه ای” چندین بار شکسته شده است ، هنوز هم کمبود زنان در مقام های رهبری ارشد در بسیاری از مشاغل در سراسر منطقه ما وجود دارد.

“طی چند سال گذشته ، شفافیت در مورد گزارش Gender Pay Gap ، جنبش Me too ، و اثبات مداوم بر این که تیم رهبری متنوع تری نتایج مالی بهتری را ارائه می دهد ، آگاهی قوی نسبت به آنچه محل کار از دست داده است ، به زنان داده نمی شود. راهی روشن برای رسیدن به پتانسیل کامل خود در حالی که مادر و خواهر ، خاله ، همسر ، دوست دختر ، شریک زندگی ، دختر و دوست نیز هستند. ما می خواهیم یک شبکه حمایتی ایجاد کنیم که در آن زنان بتوانند توانایی های بالقوه خود را باز کرده و محیط کار گسترده تری را در مورد معنی آن آموزش دهند.

“MintELLE در آغاز سفر خود است و مشارکت همه نیاز دارد تا ما را بهتر ، قویتر و در درک دیدگاه متفاوت بازتر کند. یکی ، نمی توانم صبر کنم ببینم این چگونه فرهنگ فوق العاده شرکت ما را افزایش می دهد. ” – مین واهی

شارون كوك معاون دستیار South APAC ، زیبایی و مراقبت شخصی در Mintel است. او که در سنگاپور مستقر است ، بینش هایی در مورد زیبایی و مراقبت های شخصی آسیا ارائه می دهد. شارون به عنوان رئیس گروه منابع کارمندان شبکه ورود زنان فعالیت می کند.

Minisha Wahi مدیر منطقه ای ، UK & Nordics در Mintel است. او که در لندن مستقر است ، مسئول مدیریت نگهداری و رشد مشتری در سراسر منطقه است. مین به عنوان رئیس گروه منابع کارمند MintELLE خدمت می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>