مینتل آینده تغذیه ، سلامت و ما را راه اندازی می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

Mintel ، متخصصان آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چرا ، امروز اعلام کرده است که محصولات خود را عرضه می کنند آینده تغذیه ، سلامتی و سلامتی 2021 Rهبندر، شامل جدیدترین تحقیقات بازار ، بینش نوآوری در محصولات ، و روند مصرف کننده که فضای تغذیه ، بهداشت و سلامتی را شکل می دهند ، همچنین فرصتهایی را برای شرکتها برای اقدام در حال حاضر و توصیه های استراتژیک برای مارک ها در طی پنج سال آینده ارائه می دهد.

دیزی لی ، دانشیار ، غذا و نوشیدنی Mintel ، APAC ، گفت:

“این بیماری همه گیر حقایق مربوط به تغذیه ، سلامتی و سلامتی را نشان داده و نشان داده است که سلامتی هم یک نگرانی شخصی و هم عمومی است. گزارش آینده تغذیه ، سلامت و سلامتی 2021 نگاهی دارد به تغییر در رفتار مصرف کننده در رابطه با سلامتی ، نقشی که راه حل های جامع بازی می کنند و فرصت های غذایی سالم ، مقرون به صرفه ، در دسترس و پایدار. “

یافته های کلیدی گزارش Mintel’s Future of Nutrition، Health and Wellness 2021 شامل:

افزایش علاقه به سلامت همه گیر پس از شیوع بیماری

امروزه ، سلامتی جامع است و بهزیستی جسمی ، روحی و اجتماعی را در خود جای داده است. تحقیقات Mintel حاکی از آن است که 70٪ از مصرف کنندگان چینی به دلیل COVID-19 بطور منظم غذای تقویت کننده سیستم ایمنی را در رژیم غذایی خود وارد می کنند و 50٪ نیز قصد دارند سال آینده این کار را ادامه دهند. در برزیل ، 56٪ از مصرف کنندگان آرزو دارند رژیم غذایی مصرف کنند که خطر ابتلا به بیماری های زندگی مانند فشار خون و دیابت را کاهش دهد.

“بیماری همه گیر COVID-19 اهمیت داشتن یک سیستم ایمنی سالم را تقویت کرده است. همچنان که افراد به دنبال راه هایی برای حمایت از سیستم ایمنی بدن خود و محافظت از خود در برابر بیماری هستند ، همچنان دارای مزایای ایمنی هستند. تحقیقات ما نشان می دهد که تقاضا برای مواد غذایی و نوشیدنی های سالم افزایش یافته است زیرا COVID-19 باعث شده است که تغذیه سالم از اولویت بیشتری برای کاهش خطر بیماری های مزمن باشد. تمایل به سلامتی ، حتی پس از فروپاشی همه گیر ، مصرف کنندگان را درگیر محصولات محافظت کننده سیستم ایمنی خواهد کرد. “

آینده ، آینده و آینده تغذیه ، سلامتی و سلامتی

در سالهای آینده ، تغذیه به عنوان خودمراقبتی انجام می شود. طبق تحقیقات مینتل ، 78٪ از مصرف کنندگان آمریکایی می گویند که تغذیه سالم برای سلامتی آنها مهم است. در حالی که در چین ، 44 درصد بزرگسالان 18-59 ساله معتقدند که داشتن روده خوب اضطراب را کاهش می دهد.

موج بعدی رژیم های غذایی سالم رژیم هایی هستند که از سلامت کره زمین و همه افراد روی آن نیز پشتیبانی کنند. و تغذیه با قیمت مناسب در پنج سال آینده مورد توجه قرار می گیرد. تحقیقات Mintel نشان می دهد که تقریباً از هر چهار مصرف کننده مکزیکی سه نفر (71٪) اتفاق نظر دارند که غذا خوردن در هنگام تنگ کردن غذا دشوارتر است و یک سوم مصرف کنندگان شیلی (34٪) کاملاً موافق هستند که غذای سالم برای خرید عادی بسیار گران است مبنا

“در آینده نزدیک ، با تأثیرات COVID-19 ، فشار به سمت سلامت جامع تر ایجاد می شود. تغذیه به عنوان بنیان سلامت ، هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مارک های غذایی و آشامیدنی می توانند به جنبش خود مراقبتی مانند گزینه های سالم ، بسته بندی برای حمایت از خوردن ذهن آگاه یا حتی فرمول های غذایی خلق و خوی کمک کنند. مارک ها می توانند برای کمک به دستیابی به اهداف کلان سلامتی مصرف کنندگان ، به یک رویکرد چند وجهی برای حمایت از ایمنی بدن توجه کنند.

“همه گیری و رکود اقتصادی متعاقب آن ، همراه با جنبش های اخیر عدالت اجتماعی ، عدالت در تغذیه را به یک دلیل مهم در جهت پیشرفت تبدیل خواهد کرد. مارک های تجاری می توانند با تسهیل راه حل های محلی ، بهبود توانایی و دسترسی به مواد غذایی مغذی و تغییر جهت به سیستم های غذایی پایدار ، نابرابری های غذایی را برطرف کنند. طی پنج سال آینده و بعد از آن ، تغذیه پایدار و تمرکز بر محیط به عوامل اساسی در انتخاب و رفتارهای غذایی مصرف کنندگان تبدیل خواهد شد. ذهنیت جامع مصرف کنندگان در مورد سلامتی و سلامتی ، گفتگو درباره رژیم های غذایی سالم را از “بهتر برای شما” به “بهتر برای ما” تغییر می دهد. رژیم های غذایی که برای حمایت از سلامت فردی و همچنین سیاره ای طراحی شده اند ، در اولویت مصرف کنندگان قرار می گیرند. شرکت های تولید مواد غذایی و آشامیدنی باید تلاش های زیست محیطی را با برنامه های اخلاقی اختصاص داده شده به رفاه انسان ، مسئله مهمی که توسط همه گیری ایجاد شده ، تکمیل کنند.

گزارش Mintel درباره آینده تغذیه ، سلامت و سلامتی 2021 [partial] برای بارگیری رایگان در اینجا موجود است برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت مصاحبه با تیم تحلیل گر ما ، با دفتر مطبوعاتی مینتل به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>