“مکان های سوم” یک موقعیت اجتماعی برای مرحله بعد فراهم می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

در کتاب مکان خوب خوب، ری اولدنبورگ ، جامعه شناس شهری پیشنهاد می کند که ، برای یک زندگی سالم ، شهروندان باید در تعادل سه مکان زندگی کنند: زندگی در خانه ، محل کار و محیط اجتماعی. مکان های سوم زمینه خنثی را برای افراد فراهم می کند تا آزادانه ابراز وجود کنند ، معاشرت کنند ، استراحت کنند ، ممکن است غذا بخورند یا یک فنجان قهوه بنوشند – هرجایی که احساس تعلق به مکانی وجود دارد. به عنوان مثال از مکان های سوم می توان به محیط هایی مانند کافه ها ، باشگاه ها ، کتابخانه های عمومی ، کتابفروشی ها ، پارک ها یا حتی مکان های ورزشی اشاره کرد.

با پیشرفت در برنامه های واکسیناسیون و کاهش قوانین فاصله اجتماعی ، این مکان ها نقشی اساسی در از سرگیری زندگی اجتماعی خواهند داشت. در اینجا ، ما نمونه های جهانی آنچه را که شهرها و شرکت ها برای جذب مجدد مصرف کنندگان انجام می دهند ، مورد توجه قرار می دهیم.

لوبیا و زنگوله

فیلیپین – یک کافه منحصر به فرد در ناقوس محلی یک کلیسای جامع تاریخی در مانیل افتتاح شده است.

چرا مهم است:

خدمات تحویل آنلاین که غالباً با معاملات شگفت انگیزی روبرو می شوند ، باعث شده است که افراد در هنگام وقوع COVID-19 کافه ها و رستوران های خمپاره انداز را فراموش کنند. بسیاری از فروشگاه ها و فضاهای فیزیکی اکنون با ارائه یک فضای منحصر به فرد یا یک تجربه متعالی سعی در رقابت با سرعت و راحتی دارند. شرکت ها و مارک های غذایی در حال آزمایش فضاهای چند منظوره و استفاده مجدد هستند که بیش از صرف غذا برای مصرف کنندگان است. پارکینگ ها ، باغ ها و پارک ها نیز به طور ناگهانی تبدیل به یک مرکز آزمایشی تازه برای خوردن و آشامیدن در طی همه گیری شده اند. مشابه مفهوم کافه بلفری ، فضاهای نامتعارف قبلی مانند کارخانه های قدیمی ، انبارها و پارک های تفریحی یک بازی عادلانه برای مکان های جدید برای فعالیت های جمعی است.

آمار کلیدی: نیمی از مصرف کنندگان فیلیپینی می گویند جمله “من دوست دارم تجربه های جدید را امتحان کنم” آنها را به خوبی توصیف می کند.

نوشیدنی ، شام و طفره رفتن

انگلیس – خانه سامرست حیاط خود را برای نوشیدن غذا ، ناهار خوری و اتومبیل سواری با سپر باز می کند.

چرا مهم است:

مصرف کنندگان به دنبال هیجان و راههایی برای شل کردن هستند که به دلیل همه گیری شدیدتر شده است ، بنابراین مارک ها در حال یافتن راه هایی برای ارائه تجربیات سرگرم کننده مانند فعالیت های مجازی و گزینه های خانه در حین قفل هستند. همانطور که محدودیت ها کاهش می یابد ، مارک ها از فضاهای بیرونی برای ارائه ماجراجویی یا به سادگی مکانی برای مصرف کنندگان در تعامل با دیگران استفاده می کنند. اضافه شدن فعالیت ها یا موضوعات مربوط به دوران کودکی در میان مصرف کنندگان طنین انداز می شود زیرا نوستالژی احساس راحتی ، لذت و بازیگوشی را ایجاد می کند. افزودن مناظر ، صداها و بوهای منحصر به فرد می تواند تجربه ای را به یاد ماندنی تر کند ، بنابراین مارک ها به طور فزاینده ای از این عناصر برای افزایش جذابیت استفاده می کنند.

آمار کلیدی: از بین 10 بزرگسال انگلستان ، سه نفر بیشتر انتظار داشتند که برای نوشیدن یک بار بیرون بروند ، پس از آرامش اقدامات فعلی فاصله اجتماعی.

خیلی دلنشین

کره جنوبی – برند زیبایی TirTir فروشگاه لوازم آرایشی “کافه Instagrammable” / کافه دسر را در Hongdae ، مرکز فرهنگ پاپ و ایندی در سئول راه اندازی کرده است.

چرا مهم است:

ترکیب زیبایی ، غذا و یک محیط فتوژنیک یک دستورالعمل موفقیت در عصر رسانه های اجتماعی است. بسیاری از محصولات عجیب و غریب و خلاقانه که توسط مارک های لوازم آرایشی و شرکت های مواد غذایی تولید می شوند ، قبلاً به کالاهای بسیار پسندیده ای تبدیل شده اند و مصرف کنندگان جوان به دلیل ارزش تازگی خاص ، به سمت این کالاها جلب می شوند. به روشی مشابه ، فضای خرده فروشی سرگرم کننده و منحصر به فرد که فراتر از نمایش محصولات است ، به مشتریان این امکان را می دهد که ارتباط عمیق تری با مارک ها داشته باشند. آنها همچنین خریدهای آفلاین برای محصولات زیبایی را انجام می دهند ، که بسیاری از افراد در حال حاضر یک فعالیت تنش زدا ، سرگرم کننده و تعاملی تر می دانند.

آمار کلیدی: از هر پنج مصرف کننده کره جنوبی یک نفر می گوید که علاقه مند به محصولات آرایشی و زیبایی است که می تواند قبل از خرید آنها را امتحان کند.

مینی گلف روی سقف شیشه ای

نروژ – مرکز خرید MoldeTorget قصد دارد سقف خود را تغییر داده و یک کافه در فضای باز و زمین مینی گلف ایجاد کند.

چرا مهم است:

فروشگاه های آجر و ملات و فضاهای فیزیکی مجبور به رقابت با خریدهای آنلاین و رو به رشد هستند که راحتی ، انتخاب های گسترده و معاملات بی پایان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. بسیاری از افراد سعی دارند با تمرکز بر ایجاد تجربیات دلپذیر و سرگرم کننده یا ارائه خدمات یا فعالیت های خاص ، از سرعت و راحتی دور شوند تا خود را از یکدیگر متمایز کنند. مارک ها در حال آزمایش فضاهای چند منظوره مختلط هستند که بیش از محصولات ارائه می دهند. جایی که مصرف کنندگان می توانند خرید کنند ، معاشرت کنند ، استراحت کنند ، غذا بخورند و بنوشند و در فعالیت هایی از مینی گلف گرفته تا کلاس های تناسب اندام شرکت کنند.

آمار کلیدی: بیش از نیمی از مصرف کنندگان نروژی می گویند که در همه جنبه های زندگی به دنبال تفریح ​​هستند.

این کابین ها برای کار ساخته شده اند

شیلی – شهر شیلی لاس کوندس ، در استان سانتیاگو ، در پارک کابین هایی را به عنوان دفاتر برای مشاغل کوچک نصب می کند.

چرا مهم است:

کار در خانه برای همه یک چالش بوده است. در سال 2020 ، ما شاهد تبدیل خانه های خود به محیط کار بودیم و بسیاری از مردم احساس فرسودگی می کردند زیرا قادر به تغییر ذهنی از حالت کار به خانه نبودند.

برای کسانی که در خانه مشترک هستند ، این چالش حتی بیشتر است و با محدودیت های اعمال شده توسط دولت ها با بحران COVID-19 ، یافتن یک فضای جداگانه که در آن امکان حفظ حریم خصوصی ، تمرکز و بهره وری وجود داشته باشد ، حتی دشوارتر است. . بنابراین ، کابین ها گزینه خوبی برای تمرکز بر کارها و در نتیجه کاهش استرس در خانه می شوند. امکاناتی مانند Wi-Fi با کیفیت ، تهویه مطبوع و صندلی مناسب زندگی را برای کسانی که از کابین استفاده می کنند راحت تر می کند و کیفیت زندگی بهتری را در شرایط سخت مانند سناریوی فعلی به ارمغان می آورد.

آمار کلیدی: اکنون بیش از دو نفر از پنج شیلیایی به طور منظم در خانه کار می کنند ، در حالی که از هر 10 نفر تنها یک نفر قبل از سال 2020 کار می کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>