موضوعات تبلیغاتی Super Bowl که در یک اپیدمی ظاهر می شوند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

Super Bowl امسال که در پس زمینه همه گیر COVID-19 و همه تبعات آن قرار داشت ، به هیچ وجه متفاوت نبود – از ساخت و تجربه روز بازی گرفته تا نحوه استفاده از مارک ها در این رویداد سوپر باول یکشنبه برای مارک های مایل به استقامت در تدارکات تولید چالش برانگیز ایجاد شده توسط COVID-19 ، Super Bowl LV به عنوان یک معدن طلای اتصال بالقوه مصرف کننده بود. امسال چندین مارک برای برقراری ارتباط با بیش از 100 میلیون آمریکایی به دنبال لحنی متفاوت از لحنی بودند که معمولاً در Super Bowl یک سال عادی دیده می شد.

تحلیلگران Mintel Comperemedia و Mintel Reports پس از بررسی تلاش های همه جانبه مارک تجاری هر برند ، موضوعاتی را که از صفحه بازاریابی Super Bowl امسال به وجود آمده است شناسایی کرده اند و در هر یک از آنها تبلیغات و استراتژی هایی را که به منطقه انتهایی رسیده اند و مواردی را که از ذهن خارج شده اند ، ذکر کرده اند. قائم

برای خواندن کامل وبلاگ ، لطفا به وبلاگ Comperemedia بروید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>