مواد لازم برای تماشای در نانوایی ، تنقلات و غلات

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کاتیا ویتام


کاتیا ویتامام ، تحلیلگر ارشد غذا و نوشیدنی است ، با شناسایی و بررسی روندهای اصلی در میان انواع مختلف FMCG ، بینش های بسیار ارزشمندی را در مورد بازارهای جهانی ارائه می دهد.

کاتیا ویتام ، تحلیلگر غذا و نوشیدنی Mintel Global ، درباره پنج ماده موثر در نانوایی ، تنقلات و غلات در سال 2021 و بعد از آن صحبت می کند.

دانه

دانه ها و هسته ها نیروگاه های مغذی هستند که فرصتی برای رشد در نانوایی ، غلات و تنقلات دارند و طعم ها ، بافتها و تغذیه های جدیدی را ارائه می دهند.

دانه ها و مغزها در حال گسترش در نانوایی ، غلات و تنقلات هستند

گیاهان و کراکرهای نمک دریایی (دانمارک)

هاله سلامتی دانه ها و مغزهای میان وعده می تواند دسته های دیگر را به استفاده از این مواد مغذی غنی کند. اکثر مصرف کنندگان مغزها و دانه ها در چین موافقند که آجیل و دانه ها سرشار از پروتئین و فیبر غذایی هستند و منبع خوبی از ویتامین ها هستند (75٪). بر اساس تحقیقات مینتل در مورد پروتئین های گیاهی ، فراتر از نانوایی ، در ایالات متحده ، بیش از دو مصرف کننده جایگزین گوشت گیاهی بیش از دو نفر به دانه ها به عنوان منبع پروتئین در این محصولات علاقه مند هستند.

همچنین با فرمولاسیون با بذر می توان بافت را بهبود بخشید

در حالی که استفاده روزافزون از دانه ها را می توان عمدتا به پیام های مثبت در مورد سلامتی نسبت داد ، فرمولاسیون با دانه ها همچنین می تواند طعم و بافت را به طیف گسترده تری از غذاهای میان وعده و کالاهای پخته شده اضافه کند. بذور کم مصرف یا ناشناخته برای مصرف کنندگان را می توان به مخلوطی که حاوی مواد رایج تری مانند دانه های باستانی و مغزها است اضافه کرد تا طعم و مزه ایجاد کند. به ویژه در کالاهای شیرین ، مانند فلاپک ، کراکر ، کلوچه و بیسکویت ، می توان از دانه ها برای ارتقا اعتبار بهداشت استفاده کرد و در عین حال با مصرف کننده هایی که به دنبال یک درمان شیرین و در عین حال سالم تر هستند ، بدون ایجاد خطر در طعم و مزه.

جو دوسر

پروتئین زیاد گرانولا با آجیل و دانه های لیزی (لتونی).

جو دوسر با داشتن مشخصات تغذیه ای غنی ، تطبیق پذیری و سازگاری با محیط زیست ، از جای خوبی برخوردار است و به عنوان یک ماده سوپراستار در انواع نانوایی ، میان وعده ها و غلات تبدیل می شود.

“خوب برای شما ، خوب برای محیط زیست”

جو دوسر نه تنها یک انتخاب سالم برای مصرف کنندگان است ، بلکه برای محیط زیست نیز سالم است. آنها به ویژه در سیستم های تناوب زراعی پایدار با محیط زیست بسیار ارزشمند هستند و به اطمینان از عملکرد صحیح محصول و حفاظت از خاک کمک می کنند. جو دوسر یک محصول ایده آل با کم مصرف است که تنوع را برای کاهش فرسایش خاک و کنترل بیماری های گیاهی ، حشرات و علف های هرز تشویق می کند. جو دوسر که به عنوان یک ماده سازگار با محیط زیست شناخته شده است ، می تواند حضور خود را در تولید محصولات جدید در سراسر مواد غذایی و نوشیدنی رشد دهد ، گزینه ای مغذی برای شرکت هایی که به دنبال ایجاد روش های پایداری قوی تر هستند ، فراهم می کند ، بنابراین با استفاده از روند غذا و نوشیدنی Mintel 2030 ، گنجانیده شده است.

پروبیوتیک ها

پروتئین چیپ شکلات و مینی کوکی های پروبیوتیک (ایالات متحده).

پروبیوتیک ها به محض انتخاب محصولات لبنی و مرزه ، امکان رشد در نانوایی ، تنقلات و غلات صبحانه را دارند و مزایای مربوط به سلامت روده را همراه با افراط و تفریط ارائه می دهند.

سیستم دفاعی بدن را با پروبیوتیک های مناسب تقویت کنید
پروبیوتیک ها چندین ویژگی عملکردی فراتر از سلامت روده ارائه می دهند ، از جمله تحریک سیستم ایمنی بدن. پروبیوتیک هایی که ثابت شده است از سلامت سیستم ایمنی پشتیبانی می کنند ، مشتریانی را که رویکرد فعالانه ای در مورد سلامتی دارند ، جلب می کنند. در حالی که سیستم ایمنی بدن پیچیده است ، تحقیقات در حال بررسی نقش پروبیوتیک ها در حمایت از سیستم دفاعی بدن است. یک مطالعه اخیر نشان داد که ترکیبی از پروبیوتیک ها می توانند میزان بروز عفونت های دستگاه تنفس فوقانی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. بحران COVID-19 باعث می شود تا مصرف کنندگان با عدم اطمینان دست و پنجه نرم کنند. محصولات غذایی و آشامیدنی که پشتیبانی سیستم ایمنی را ارائه می دهند ، مشتریانی را که به دنبال محافظت از خود هستند ، جذب می کنند ، مفهومی که در Mintel Trend بررسی شده است ، “برای بدترین ها آماده شوید”.

نبضها

نبض و آرد نبض توانایی رشد دارند ، به ویژه در محصولات وگان و محصولات فاقد گلوتن که می توانند از تقویت کننده تغذیه بهره مند شوند.

نخود شیرین نخود و شکلات تیره من (انگلستان).

نبض یک روش آشکار اما کم مصرف برای تقویت قدرت گیاه در نانوایی ، تنقلات و غلات است

به دلایل زیادی ، نبض باید یک انتخاب آشکار برای تولیدکنندگان نانوایی ، تنقلات و غلات باشد که به دنبال تقویت هاله “نیروگاه نیروگاهی” محصولات خود هستند. پالس ها به عنوان منبع پروتئین و سایر مواد مغذی گیاهی به طور گسترده ای توسط جهانیان شناخته و پذیرفته می شوند. آنها می توانند به طور پایدار رشد کنند و به طور کلی مقرون به صرفه هستند. با وجود این ، از هر 10 نانوایی ، میان وعده و غذای غلات حاوی آرد / نبض بین ماه مه 2020 و آوریل 2021 است. همه گیری COVID-19 باید یک کاتالیزور برای افزایش گنجاندن پالس ها در این فضا باشد. علاوه بر این ، نبض های سالم ، مانند نخود ، عدس و لوبیا فاوا ، غذاهای اصلی بسیاری از غذاهای قومی هستند و به تولیدکنندگان مسیری برای نوآوری محصولات برای جستجوگران غذای قومی که به دنبال راحتی هستند ، ارائه می دهند.

شکر نخل نارگیل

شکر نخل نارگیل می تواند از روند فعلی غذاهای “خام” ، کمتر فرآوری شده و همچنین تمایل مصرف کنندگان به مواد طبیعی و آلی استفاده کند.

افزایش قند نارگیل

لبخند زدن قهوه ارگانیک پای سیب با طعم اسنک ارگانیک (سوئد).

شکر نارگیل (قند نخل نارگیل نیز نامیده می شود) یک قند تصفیه نشده طبیعی است که از شیره شکوفه های گل درخت نارگیل تهیه می شود و اغلب به عنوان ماده مغذی و شاخص قند خون پایین تر از قند معمولی است. با یک اشتیاق روز افزون برای سلامتی نارگیل ، شکر نارگیل به وضوح از هاله سلامتی ایجاد شده توسط سایر محصولات نارگیل مانند آب نارگیل ، شیر نارگیل و روغن نارگیل سود می برد. طی سه سال گذشته ، نانوایی ها ، میان وعده ها و غلات صبحانه جدید که از قند نخل نارگیل استفاده می کنند ، در سطح جهانی افزایش قابل توجهی داشته اند ، البته از یک پایه کوچک. اگرچه نمی توان از شکر نارگیل به عنوان یک غذای فوق العاده غذایی استقبال کرد ، اما این محصول همچنان فرصتی برای جلب رضایت مصرف کننده به مواد طبیعی و فرآوری نشده دارد. علاوه بر این ، شکر نارگیل اغلب به عنوان سازگار با محیط زیست نسبت به شکر نیشکر معمولی به بازار عرضه می شود که مورد توجه رشد مصرف کنندگان سبز است.

افزایش تقاضا برای شیرین کننده های طبیعی
از آنجا که مصرف کنندگان در تصمیم گیری برای داشتن رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی عزم بیشتری دارند ، سطح بررسی عمومی درباره مواد موجود در محصولات غذایی و آشامیدنی هرگز بالاتر نبوده است. به ویژه شکر در کانون توجهات عمومی ، سیاسی و رسانه ای قرار گرفته و چربی و نمک را به عنوان اصلی ترین نگرانی مصرف کننده پشت سر گذاشته است. مصرف زیاد شکر به طور فزاینده ای مسئول افزایش نرخ چاقی و دیابت است ، صنایع غذایی و آشامیدنی را تحت فشار قرار می دهد تا تقاضای مصرف کنندگان برای محصولات سالم اما خوشمزه را تأمین کند. با افزایش آگاهی در مورد تأثیر منفی شکر تصفیه شده بر سلامتی فرد ، بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان در تلاش برای یافتن گزینه های شیرین کننده سالم هستند. از آنجا که سلامتی اغلب با طبیعی بودن برابر است ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای جایگزین های طبیعی قند مانند عسل ، شکر نخل نارگیل ، شهد گاو یا استویا را انتخاب می کنند.

آنچه ما فکر می کنیم

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال رژیم غذایی خود هستند تا هم سلامت شخصی و هم سلامت سیاره خود را بهبود بخشند و به محصولات غذایی و آشامیدنی که منابع طبیعی مواد مغذی هستند و همچنین طعم و مزه را تحویل می دهند و به موضوعات اصلی پایداری می پردازند ، علاقه مند هستند. فراتر از محصولات آزاد و گیاهی ، سلامت روده می تواند پاسخی برای مارک های نانوایی ، میان وعده و غلات باشد که به دنبال بستر بزرگ سلامت بعدی هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>