منتل انتظار دارد که فیبر و نسل بعدی گیاه استویا متزلزل شوند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

ادعاهای “بدون شکر اضافه شده” در اروپا در حال رشد است ، با انگلستان پیشگام این اتهام است زیرا بالاترین نسبت (15٪) مواد غذایی و نوشیدنی اروپایی را به خود اختصاص داده است حمل این ادعا در پنج سال گذشته ، پس از آلمان (13٪) و فرانسه (10٪). در لهستان ، از سال 2016 ادعای “عدم اضافه قند” دو برابر شده است و به 9٪ از راه اندازی مواد غذایی و نوشیدنی در سال 2021 رسیده است.

طبق آخرین تحقیقات مصرف کننده مینتل ، تقریباً از هر پنج نفر (59٪) مصرف کنندگان فرانسوی و آلمانی در تلاشند مصرف قند خود را محدود کنند، به 65٪ پاسخ دهندگان در لهستان و 67٪ در اسپانیا افزایش می یابد. با این حال ، بیش از نیمی از آلمانی ها (54٪) و (53٪) مصرف کنندگان فرانسوی * به جای مصرف بیشتر گزینه های “سبک / رژیم غذایی” ، به راحتی مصرف محصولات کم مصرف را ترجیح می دهند. این امر به ویژه در مورد نوشابه های گازدار بسیار صادق است ، زیرا مصرف کنندگان لهستانی (38٪) ** و آلمانی (37٪) ** بیشترین توافق را دارند که نوشابه های گازدار “بهتر برای شما” احساس خوبی ندارند.

Neha Srivastava ، تحلیلگر ثبت اختراع غذا و نوشیدنی در Mintel ، گفت:

“همه گیری ، نیاز به افراط را افزایش داده و بر انتخاب غذا و نوشیدنی توسط مصرف کنندگان تأثیر می گذارد. در همان زمان ، بیماری همه گیر مشاهده کرده است که مردم با توجه به کاهش مصرف قند ، اولویت بیشتری بر سلامتی خود دارند – اما آنها نمی خواهند در مورد طعم و مزه سازش کنند.

شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی توجه بیشتری به کاهش قند از محصولات خود دارند. بر اساس درصد حق ثبت اختراعات اعطا شده در حال حاضر در اروپا ، فرانسه و آلمان در میان پنج کشور برتر با اکثر کمک هزینه های ثبت اختراع مربوط به کاهش قند قرار دارند که 5 درصد کل کمک های جهانی ثبت اختراع را تشکیل می دهند. فعالیت اخیر ثبت اختراع مربوط به کاهش قند از بهبود طعم شیرین کننده ها تا ابتکار تکنیک های جدید برای کاهش هزینه تولید قندهای کمیاب متفاوت است. “

فیبرهای عملکردی و استویای نسل بعدی می توانند به عنوان گزینه های طبیعی جذاب باشند

فیبرهای عملکردی در راه اندازی مواد غذایی و نوشیدنی های کم قند و کاهش در حال افزایش است ، که در سطح جهانی از 11٪ در سال 2015 به 19٪ در سال 2020 افزایش می یابد. اینولین رایج ترین فیبر عملکردی در محصولات قندی کم یا کاهش یافته است ، با راه اندازی محصولات حاوی اینولین سه برابر شده است در پنج سال گذشته ، از 3 درصد در سال 2015 به 9 درصد در سال 2020 رسیده است.

با 63٪ *** آلمانی ها در مورد چگونگی دستیابی به کاهش قند در غذا و نوشیدنی ، ترکیب الیاف با شکر برای کاهش محتوای کلی شکر می تواند گزینه ای باشد که ارزش دارد به عنوان یک گزینه جایگزین شود. این امر همچنین می تواند 29٪ **** انگلیسی ها را که به آب میوه ، نوشیدنی های آب میوه و اسموتی های بیشتر با محتوای فیبر زیاد علاقه مند هستند ، مورد توجه قرار دهد.

روش دیگر ، استویا به عنوان یک شیرین کننده گیاهی است که می تواند به عنوان یک جایگزین شکر مورد توجه مصرف کنندگان اروپایی قرار گیرد. در حقیقت ، 63٪ *** آلمانی ها هیچ نگرانی در مورد میزان شیرین کننده های گیاهی (مانند استویا) در غذا و نوشیدنی استفاده نمی کنند.

Neha Srivastava ، تحلیلگر ثبت اختراع غذا و نوشیدنی در Mintel ، گفت:

“مصرف کنندگان از اهمیت فیبرها در حفظ سلامت روده آگاه هستند. مارک های تجاری می توانند از این آگاهی استفاده کنند و آنها را به عنوان یک ماده بهداشتی چند منظوره که به کاهش محتوای قند در غذا و نوشیدنی کمک می کند ، در عین حال سلامت روده کمک می کند.

“استویا به دلیل طبیعی بودن و ارزش حرارتی صفر همچنان در جذب مواد غذایی و نوشیدنی مورد توجه قرار می گیرد ، اما طعم تلخ و ماندگار آن همچنان یک مانع قابل توجه است. نوآوری های اخیر ثبت اختراع برای بهبود مسائل چشایی و خصوصیات فیزیکوشیمیایی ، مانند خلوص و حلالیت ، برای تولید استویا نسل بعدی ممکن است به غلبه بر این چالش کمک کند.

مبتکران به دنبال رویکردهای جایگزین هستند، مانند استفاده از مواد معطر و طعم دهنده شیرین به عنوان گزینه امیدوار کننده برای کاهش محتوای قند در محصولات غذایی و آشامیدنی جدید – به ویژه در دسرهای لبنی. این می تواند یک گزینه امیدوار کننده برای کاهش محتوای قند با ایجاد درک شیرین در سلول های مغزی باشد. “

یادداشت ها برای ویراستاران:

* 987 کاربر اینترنتی بالای 16 سال که سعی در خوردن و نوشیدن سالم دارند ، فرانسه. 1،955 کاربر اینترنتی بالای 16 سال که سعی در خوردن و نوشیدن سالم دارند ، آلمان. 997 کاربر اینترنت 16+ ساله که سعی در خوردن و نوشیدن سالم ، اسپانیا دارند. 988 کاربر اینترنتی بالای 16 سال که سعی در خوردن و نوشیدن سالم دارند ، لهستان. مارس 2021

** 1000 کاربر اینترنت 16+ ساله در لهستان و 2000 کاربر اینترنت 16+ ساله در آلمان ، دسامبر 2020

*** 2000 کاربر اینترنت 16+ ساله ، آلمان ، ژوئن 2020

**** 2000 کاربر اینترنت با 16 سال سن ، انگلیس ، اکتبر 2020

***** 1000 کاربر اینترنت 16+ ساله ، ایتالیا و اسپانیا ، سپتامبر 2020

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>