مفاهیم مراقبت از پوست در بازار موی چین ریشه می گیرد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

  • بازار موی چین نرخ رشد مداوم 4.8٪ را در سال 2020 حفظ کرده و به ارزش بازار 48.7 میلیارد RM رسیده است.
  • 94٪ از مصرف کنندگان چینی شهری فکر می کنند که مراقبت از مو به اندازه مراقبت از پوست مهم است
  • تغذیه به اندازه تمیز کردن عمیق (هر دو 64٪) برای مصرف کنندگان چینی مهم است

علاوه بر اولویت دادن به مراقبت از پوست مناسب ، داشتن موهایی سالم ، سبک و لطیف اکنون یکی از مهمترین نگرانی های مصرف کنندگان چینی شده است. آخرین تحقیقات از Mintel نشان می دهد که 90٪ از مصرف کنندگان چینی شهری ، مراقبت از مو را به اندازه مراقبت از پوست مهم می دانند. در نتیجه ، بازار شامپو و موی چین رشد مداوم و پایداری را تجربه می کند و انتظار می رود تا سال 2025 به 5/60 میلیارد RMB برسد.

در واقع ، در سال 2020 ، مصرف کنندگان چینی از محصولات مراقبت از مو بیشتر استفاده کردند. مصرف کنندگان زن ، به ویژه ، از نرم کننده های سنتی دور می شوند و به روغنهای / موهای سرخ و ماسک های مو روی می آورند. به عنوان مثال ، 42٪ از مصرف کنندگان زن چینی در سال 2020 روغن / سرم ترک مو خریداری کرده اند ، در حالی که در سال 2019 39٪. 34٪ از مصرف کنندگان زن چینی در سال 2020 ماسک مو خریداری کرده اند که نسبت به سال 2019 2٪ افزایش یافته است. این تحقیق نشان می دهد که مصرف کنندگان زن چینی دوست دارند محصولات بیشتری را ببینند و ادعاهایی را در مورد کارآیی و بهبود کیفیت مو بیان کنند. در حالی که معمول مصرف کنندگان مرد به دلیل سادگی ، از جمله استفاده از شامپوها و نرم کننده های 2 در 1 بیشتر است ، در سال 2020 ، مردان استفاده از محصولات مراقبت از مو را به کار بردند: 16٪ از مصرف کنندگان مرد چینی در سال 2020 نرم کننده مو خریداری کردند ، در حالی که 11٪ در سال 2019

آن یین ، تحلیلگر زیبایی و مراقبت شخصی Mintel می گوید ، “رشد در بازار محصولات مراقبت از مو در چین توسط بخش نرم کننده و درمان هدایت می شود و به مصرف کنندگان زن بستگی دارد که محصولات بیشتری برای مراقبت از مو استفاده می کنند ، و همچنین مصرف کنندگان زن و مرد از محصولات مراقبت از پوست سر استفاده می کنند. ، علی رغم این واقعیت که این یک بخش جدیدتر است. در همین حال ، با توجه به اینكه مصرف كنندگان مشتاق مراقبت از موهای خود مانند پوست خود هستند ، مارك های تجاری در زمینه تولید محصولات جدید و وارد كردن مفاهیم مراقبت از پوست به محصولات مراقبت از مو فعال بوده اند كه همگی از رشد مداوم بخش شامپوی تقریباً اشباع شده پشتیبانی می كنند. “

ادعاهای محو شده از گروه های مراقبت از پوست به طور گسترده ای پذیرفته شده است

در حال حاضر ، با قرارگرفتن مفهوم “مراقبت از پوست” در صنعت مراقبت از مو ، ادعاهای مربوط به محصولات مراقبت از مو نیز منعکس کننده نیازهای خرید مصرف کنندگان است. به طور کلی ، مصرف کنندگان چینی شهری هنوز ادعاهای سنتی مانند تغذیه (64٪) و ترمیم (53٪) را دوست دارند ، اما تقویت کننده (34٪) و حجم دهنده (33٪) محبوبیت کمتری پیدا کرده اند. جالب است بدانید که مصرف کنندگان به ادعاهای مراقبت از پوست که در گروه مراقبت از پوست قرار دارند ، واکنش خوبی نشان می دهند ، از جمله تمیز کردن عمیق (64٪) ، افزایش انعطاف پذیری برای مو / پوست سر (55٪) ، متعادل سازی (53٪) ، محافظتی (44٪) و تسکین دهنده (35٪)

آن یین توضیح می دهد ، “انتظار می رود ادعاهای نامشخص در مورد محصولات مراقبت از پوست در محصولات مو به دلیل تقاضای مصرف کنندگان چینی ، با بهبود طنین ادعاهای سنتی و همچنین تکمیل مزایای اضافی ، همچنان ظاهر شود. با به روزرسانی عملکرد – از جمله نتایج بهتر مراقبت از مو و پوشاندن پوست سر و ریشه تا انتها – و تخمین زده می شود که گسترش استفاده از قالب های نسبتاً خوب باعث رشد بازار شود. “

مصرف کنندگان چینی مشتاق هستند که چیزهای جدیدی را امتحان کنند

مصرف کنندگان چینی مشتاق هستند که چیزهای جدید را امتحان کنند ، خواه این محصول دائماً در حال تغییر باشد یا به مارک های جدید اعتماد کند ، 66٪ از مصرف کنندگان چینی شهری اظهار داشتند که دوست ندارند مدام از همان محصولات مراقبت از مو استفاده کنند. طبق تحقیقات مینتل ، مصرف کنندگان زن چینی شهری 25 تا 39 ساله فعال ترین کاشفان هستند ، 71٪ اظهار داشتند که استفاده از محصولات مشابه را دوست ندارند و 74٪ گفتند که به مارک های جدید مراقبت از مو اعتماد دارند.

با این حال ، هنگام انتخاب محصولات ، 67٪ از مصرف کنندگان چینی “به ویژه هدف قرار دادن مشکلات موی من” را دلیل آزمایش محصولات جدید مراقبت از مو می دانند و 66٪ “به ویژه هدف قرار دادن شرایط موی من” را دلیل آن می دانند.

آن یین نتیجه گیری می کند ، “آزمایشات مصرف کنندگان چینی در مورد محصولات جدید عمدتا توسط مزایایی به ویژه هدف قرار دادن مشکلات مو و شرایط موی آنها انجام می شود ، مشابه بازار مراقبت از پوست با عملکرد. انتظار می رود که طراحی و ارتباطات محصولی که منجر به مزایا می شود ، شامل اطلاعات سطح مواد تشکیل دهنده بیشتر و آموزش سازوکار سود باشد. علاوه بر این ، شخصی سازی در مزایای مراقبت نیز می تواند به محصولات کمک کند تا خواسته های افراد را بهتر برآورده کنند. “

برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت مصاحبه با تیم تحلیلگر ما ، لطفاً با دفتر مطبوعاتی مینتل به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>