مصرف کنندگان شرکت ها را مسئول پایداری می دانند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

مصرف کنندگان در سراسر جهان بر این باورند که شرکت ها بیشترین مسئولیت را در قبال مسائل پایداری دارند ، اما همچنین تأیید می کنند که رفتار مصرف کننده می تواند تغییری ایجاد کند ، بر اساس آخرین تحقیق از فشارسنج پایداری Mintel که به تازگی منتشر شده است.

تقریباً نیمی (48٪) از مصرف کنندگان جهانی معتقدند شرکتها مسئول افزایش مقدار بسته بندی بازیافت شده هستند، در حالی که فقط یک چهارم (25٪) معتقدند مسئولیت به عهده مصرف کنندگان است و فقط یک پنجم (20٪) به عهده دولتها است. در همین حال ، از هر پنج نفر (41٪) مصرف کننده جهانی معتقدند که شرکتها مسئول کاهش انتشار از حمل و نقل هوایی هستند ، در حالی که 36٪ معتقدند این امر به عهده دولتهاست و فقط 12٪ آنها فکر می کنند این مسئولیت به عهده مصرف کنندگان است.

با وجود این ، بیش از نیمی از مصرف کنندگان (54٪) نیز معتقدند که هنوز وقت برای نجات کره زمین داریم و 51٪ فکر می کنند رفتار خودشان می تواند تغییر مثبتی در محیط ایجاد کند. این امر به ویژه در مورد مصرف کنندگان کانادایی (65٪) ، ایتالیایی (64٪) ، آلمانی و اسپانیایی (به ترتیب 59٪) و 56٪ از مصرف کنندگان انگلیسی وجود دارد.

فشارسنج پایداری جدید Mintel دارای تحقیق و بینش در مورد نگرش ، رفتارها و ترجیحات خرید مصرف کنندگان در 16 کشور است و توصیه هایی را برای مارک های مبتنی بر بهترین نوآوری ها ، ارتباطات و کمپین های کلاس ارائه می دهد.

ریچارد کوپ ، مشاور ارشد روند ، مشاوره Mintel ، گفت:

“با توجه به اینكه آژانس بین المللی انرژی (IEA) معتقد است كه بیش از نیمی از كاهش انتشار گازهای گلخانه ای برای رسیدن به صفر به انتخاب مصرف كننده مرتبط است ، می توان امیدوار بود كه مسئولیت پذیری مصرف كنندگان بیشتر باشد. با این حال ، تحقیقات ما نشان می دهد مصرف کنندگان می گویند شرکت ها بیشترین مسئولیت را دارند. دلایل مختلفی وجود دارد که مصرف کنندگان مسئولیت شرکت ها را به دوش می کشند. به عنوان مثال ، فعالیت م effectiveثرتر ، این باور را تقویت می کند که شرکت ها مقصر هستند – در حالی که مقیاس گسترده ای از مشکل ، پاسخی را می طلبد که فراتر از توانایی های صرف مصرف کنندگان باشد.

“خوب است که ببینیم مصرف کنندگان کاملاً خود را رها نمی کنند. در حقیقت ، در اکثر کشورها ، اکثریت کمی هنوز معتقدند که زمان کافی برای رستگاری وجود دارد و در صورت وجود این خوش بینی ، این ارتباط نزدیک با این مفهوم است که رفتار مصرف کننده می توان یک تفاوت ایجاد کن.

“آموزش مصرف کنندگان در مورد پایداری باید به افزایش تعامل آنها کمک کند ، زیرا به نظر می رسد یک شکاف پایداری وجود دارد – یک تفاوت چشمگیر بین تجربه مصرف کنندگان با علل تغییر اقلیم و واقعیت مسئولیت ها. یکی از چالش های عمده شرکت ها و مارک های تجاری این است که چگونه می توان به طور موثر این شکاف درک را برای موقعیت بهتر محصولات و خدمات خود به عنوان بخشی از راه حل پایداری برطرف کرد. شرکتهای بیشتری باید در تأیید اعتبار مثبت خود پیشگام باشند ، اما همچنین در توضیح آنچه که آنها به عنوان مشکلات واقعی جامعه می بینند – و همچنین چالشهای اصلی کسب و کار خود پیشگام باشند. اگر مارک ها با تلاش های دولت هماهنگ شوند یا از دلسوز برای مستندهای بیداری محیطی مانند دریانوردی و زمین را ببوس

مصرف کنندگان می خواهند شرکت ها تأثیر مستقیم زیست محیطی خریدهای خود را کمی کنند

سرانجام ، وقتی از آنها س askedال می شود که چه چیزی آنها را به خرید محصولات یا خدماتی که ادعا می کنند از محیط زیست سود می برند / محافظت می کند تشویق می کند ، به احتمال زیاد مصرف کنندگان اطلاعاتی درباره تأثیر مستقیم خرید آنها مانند یک درخت کاشته شده در هر خرید (48٪) می خواهند. آنها همچنین به دنبال برچسب گذاری برای نشان دادن تأثیرات محیطی مانند CO2 ساطع شده (47٪) هستند. کمی بیش از دو در پنج (42٪) بدنبال اطلاعات اندازه گیری تأثیر با مقادیر قابل درک هستند ، مانند لیتر آب مصرفی یا مسافت طی شده در کیلومتر. در همین حال ، 41٪ به دنبال صدور گواهینامه قابل شناسایی برای اثبات استانداردهای خود مانند B-corp * هستند.

ریچارد کوپ ، مشاور ارشد ترندها ، مشاوره مینتل، گفت:

“مصرف کنندگان می خواهند شرکت ها از اصطلاحات و داده های ساده استفاده کنند و تأثیر مستقیم و قابل اندازه گیری خریدهای خود را در محیط توضیح دهند. برای ایجاد باور به علم و تبدیل بالقوه به خریدهای واقعی ، شرکت ها باید یک واژه نامه پایداری جدید ارائه دهند که مصرف کنندگان بتوانند به راحتی آن را درک کنند.

“علاوه بر اینکه می خواهند اعتبار شخص ثالث داشته باشند ، قابل توجه است که مصرف کنندگان می خواهند تأثیر شخصی خود را از طریق خرید درک کنند تا از اعتقاد آنها مبنی بر اینکه خریدهایشان می تواند تأثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشد ، حمایت کنند. این چالش ها مشابه با کسانی است که در اطراف برچسب گذاری مواد غذایی هستند ، بنابراین منطقی است که یک “سیستم چراغ راهنمایی” پایدار در پاییز امسال توسط مارک هایی مانند Nestle و سوپرمارکت های بزرگ در انگلیس اجرا می شود. این قول ازدواج با راحتی بصری را با سختگیری صحیح و صحیح احراز صلاحیت شخص ثالث فراهم می کند. با این حال ، مصرف کنندگان می خواهند توانایی یادگیری بیشتر در مورد چگونگی و مکان اندازه گیری رد پای محصول را داشته باشند. “

یادداشت به سردبیران:

* شرکت های معتبر B مشاغلی هستند که بالاترین استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست محیطی تأیید شده ، شفافیت عمومی و پاسخگویی قانونی برای تعادل سود و هدف را دارند.

فشارسنج پایداری مینتل دارای ویژگی های تحقیق و بینشی در مورد نگرش ، رفتار و ترجیحات خرید پایدار مصرف کنندگان است. 500 کاربر اینترنت 16/18 سال و بالاتر از 16 کشور در مارس 2021 مورد بررسی قرار گرفتند (کاربران اینترنتی بالای 16 سال در برزیل ، فرانسه ، آلمان ، انگلستان ، ایرلند ، ایتالیا ، لهستان و اسپانیا ؛ کاربران اینترنت با سن 18 سال به بالا استرالیا ، کانادا ، چین ، هند ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایلند و ایالات متحده).

گزارش کامل برای بارگیری رایگان در mintel.com/consumer-showability-barometer در دسترس است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>