مصرف کنندگان برای احساس خوب بودن از محصولات زیبایی استفاده می کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

تغییر به سمت سلامتی قبل از COVID-19 اتفاق افتاده بود اما توسط عوامل استرس زای مربوط به همه گیر سرعت گرفته است. داده های ردیاب Mintel COVID-19 نشان می دهد که 40٪ از کانادایی ها به دلیل بیماری همه گیر ، اولویتی را که به سلامت روان خود قایل هستند ، افزایش داده اند. در نتیجه ، کانادایی ها به دنبال روش هایی برای مراقبت از خود به روشی جامع هستند. یکی از راه های دستیابی به این هدف ، زیبایی و مراقبت شخصی از خود است. طبق تحقیقات Mintel Global Consumer ** ، 54٪ از کانادایی ها موافقند که استفاده از محصولات زیبایی / نظافت باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. علاوه بر این ، نوآوری در محصولات نقش مهمی دارد زیرا نیمی (51٪) از خریداران زیبایی کانادایی اظهار داشتند که علاقه مند به استفاده از محصولاتی با رایحه های تقویت کننده روحیه هستند ***.

با وجود همه اینها ، با توجه به اینکه مکان های کمتری برای رفتن وجود دارد و افراد برای دیدن ، خریداران زیبایی و مراقبت شخصی (BPC) از محصولات کمتری استفاده می کنند: تقریباً یک سوم (32٪) از خریداران BPC می گویند از زیبایی کمتری استفاده می کنند / محصولات مراقبت شخصی نسبت به یک سال پیش ****. علاوه بر این ، تقریباً از هر پنج نفر دو نفر (37٪) هزینه های محصولات زیبایی را به دلیل همه گیر شدن ، محروم می کنند.

مگان راس ، تحلیلگر ارشد خانه و زیبایی در Mintel می گوید:

“مسائل بهداشت روانی در بین مصرف کنندگان کانادایی در طی همه گیری شیوع داشته است ، زیرا از هر پنج نفر (61٪) کانادایی می گویند که در 12 ماه گذشته وضعیت بهداشت روانی را تجربه کرده اند *****. این نشان دهنده نیاز شدید به راه حلهایی است که مشکلاتی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای با آن روبرو هستند را برطرف کرده و فرصت هایی را برای مارک های زیبایی فراهم می کند. ارتباط بین ظاهر خوب و احساس خوب ارتباطی است که مارک های زیبایی مدتهاست ایجاد می کنند اما با توجه به شرایط موجود باید بر آن تأکید کنند. مارک هایی که به طور واقعی می توانند به کانادایی ها اجازه دهند وقت خود را بگذارند و مراسم زیبایی از خود مراقبت کنند ، استقبال خوبی خواهند شد.

“با این حال ، با ماندن بسیاری از کانادایی ها در خانه ، انتظارات زیبایی کاهش یافته و رویکرد عادی تری برای” خوب به نظر رسیدن “توسط بسیاری اتخاذ شده است. برای مقابله با این موضوع ، مارك ها باید به مصرف كنندگان یادآوری كنند كه مراقبت از پوست ، مو و آرایش آنها فقط به ظاهر ظاهری فرد مربوط نمی شود ، بلكه می تواند تأثیرات مثبتی بر عزت نفس و سلامت روان داشته باشد. “

مشتریانی که به دنبال گزینه های سبزتر و ایمن تر هستند و حق بیمه پرداخت می کنند

طبق تحقیقات مینتل ، 29٪ از خریداران زیبایی کانادایی ترجیح می دهند محصولات زیبایی تمیز خریداری کنند و 34٪ می گویند که مایل به صرف هزینه بیشتری برای یک محصول آرایشی و زیبایی هستند که با محیط زیست سازگار باشد. به همین ترتیب ، 34٪ از خریداران زیبایی ادعا می کنند که بیشتر از مارک ها / خرده فروشی هایی که می دانند مسئول محیط زیست هستند خرید می کنند.

با توجه به اینکه سه چهارم (76٪ **) کانادایی ها گفتند که سعی می کنند به گونه ای عمل کنند که برای محیط زیست مضر نباشد ، تقاضا برای محصولات سالم و ایمن هم برای کاربر نهایی و هم برای محیط در حال گسترش است.

“تمایل به تصمیم گیری برای خرید تحصیل کرده و اخلاقی به این معنی است که مصرف کنندگان در زمینه تأمین مواد شفاف و برچسب گذاری و بسته بندی های سازگار با محیط زیست ، انتظارات خود را از مارک ها افزایش می دهند. با اطلاعاتی که به صورت آنلاین در دسترس است ، خریداران با درک بیشتری از نحوه تأثیر خریدهایشان بر سلامتی آنها و سلامتی کره زمین ، به محصولات BPC خود نزدیک می شوند. با این حال ، این تمایل به اندازه کافی قوی نیست که بتواند بر انگیزه های دیگر مانند راحتی و بودجه بسیاری از کانادایی ها غلبه کند ، بنابراین مارک ها برای اینکه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند ، باید این گزینه های سبز را در دسترس و ساده قرار دهند. “

مردان ارزش مراقبت از خود را می پذیرند

سرانجام ، طبق تحقیقات Mintel Global Consumer ** ، 46٪ از کانادایی ها موافق هستند که استفاده روزانه از مردان برای محصولات آرایشی و بهداشتی مهم است. این امر به ویژه در مردان جوان که بیشتر از مردان مسن بیشتر از زیبایی و مراقبت شخصی استفاده می کنند و محصولات را در برنامه های معمول خود وارد می کنند ، صادق است: 36٪ از مردان 18-34 ساله محصولات مراقبت از پوست صورت را در سال گذشته خریداری کرده اند ****** در مقایسه با 16٪ از مردان 55+ 27٪ از 18-34 سالگی عطرهای خریداری شده (به عنوان مثال عطر ، اسپری بدن) در مقایسه با 15٪ از 55+. 14٪ رنگ مو خریداری کرده اند (به عنوان مثال رنگ مو ، لمس ریشه) در مقایسه با 6٪. و 13٪ از آرایش (به عنوان مثال فونداسیون ، ریمل مژه و ابرو) در مقایسه با 2٪ خریداری کرده اند.

از آنجا که بیشتر مردان تجربه کمتری نسبت به زنان با دسته های زیبایی و مراقبت شخصی دارند ، این فرصت برای مارک ها وجود دارد که با محصولات و خدمات آسان برای استفاده ، ساده ، راهنمای کاربران مرد در طول سفر مراقبت شخصی باشند.

“کلیشه های جنسیتی نرم می شوند و” قوانینی “پیرامون آنچه برای مردان قابل قبول است در مورد رفتارهای زیبایی حل می شود. مراقبت از خود برای همه کانادایی ها از جمله مردان جریان اصلی پیدا کرده است. این تغییر خبر خوبی را برای صنعت زیبایی به ارمغان می آورد زیرا افزایش تمایل به مراقبت از خود در بین خریداران مرد فرصت بیشتری را برای مارک های زیبایی فراهم می کند تا این خواسته های جدید و نوظهور بازار را برآورده کنند. “

* 17-27 سپتامبر 2020
** مارس 2021
*** 17٪ از خریداران زیبایی کانادایی که از محصولات زیبایی با عطرهای تقویت کننده روح استفاده کرده اند و دوباره استفاده می کنند و 34٪ از آنها استفاده نکرده اند ، اما علاقه مند به تلاش هستند.
**** سپتامبر 2019 در سپتامبر 2020
***** ژانویه-دسامبر. 2020
****** 12 ماه منتهی به فوریه 2021

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>