مسافران سال 2021 را یک بازگشت شاد می دانند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

مایکل گالیناری


مایک تحلیلگر گزارش های سفر و تفریح ​​در ایالات متحده در Mintel است. مایک گزارش هایی درباره ترجیحات سفر مصرف کننده و همچنین تحقیقات بازار اوقات فراغت می نویسد.

هیچ رازی نیست که از زمان شیوع بیماری همه گیر COVID-19 ، سفر آمریکایی ها ضربه بزرگی را متحمل شده است ، نتیجه این تلاش آمریکایی ها برای محدود کردن تماس خود با ویروس است. با این حال ، حتی در اوایل تابستان گذشته مسافران در حال یافتن راه هایی برای اقدام به خارج بودند. طبق تحقیقات مینتل در مورد تعطیلات محلی ، تقریباً نیمی از مردم در طی چهار ساعت رانندگی در خانه در شش ماه اول همه گیری تعطیلات خود را گذرانده بودند. محل اقامت برای این تعطیلات اغلب شامل اجاره کل ساختمان ها به منظور محدود کردن ارتباط با افراد خارج از غلاف آنها و ایجاد مخاطبان جدید برای مارک هایی مانند Vrbo، Airbnb و بدون. سفرهای جاده ای همچنین در طی همه گیری محبوبیت بیشتری پیدا کردند ، تقریباً دو سوم مصرف کنندگان گفتند که از زمان شیوع COVID-19 ، برخورد با جاده در تعطیلات جذاب تر شده است. با این وجود ، با شروع واکسن های جدی در بهار سال 2021 و اطمینان بیشتر آمریکایی ها در ایمنی خود ، الگوی تعطیلات بوجود می آید که هم تحت تأثیر سال است و هم به طور جداگانه به آن واکنش نشان می دهد.

دوستان و خانواده از همه مهمترند

اکنون که آمریکایی ها احساس راحتی بیشتری در مسافرت می کنند ، اولویت دیدن یکبار دیگر عزیزان خود را قرار می دهند. طبق تحقیقات Mintel در مورد برنامه ریزی تعطیلات ، تقریباً دو سوم برنامه ریزان تعطیلات می گویند که دیدار با دوستان و اقوام (VFR) برای همه پس از همه گیری اولویت اصلی است و بیش از نیمی از آنها برای انجام سفرهای VFR پس از همه گیری موظف به انجام سفرهای VFR هستند. انواع سفرها مسافران آینده نزدیک عزیزان خود را در اولویت قرار می دهند، که می تواند بازرگانان مقصد را برای جذب مسافران تازه وارد به مناطق خود دشوار کند. تأکید بر دوستی خانوادگی به مارک های تجاری کمک می کند تا در این گروه از مسافران موفق شوند.

تقریباً دو سوم برنامه ریزان تعطیلات می گویند دیدار با دوستان و اقوام (VFR) برای همه پس از همه گیری اولویت اصلی است.

وقت خود را صرف جبران وقت از دست رفته کنید

یکی از موضوعاتی که در همه گیر همه وجود دارد این است که مسافران احساس استرس می کنند و به دنبال گذراندن تعطیلات به عنوان راهی برای استراحت هستند. طبق تحقیقات آتی Mintel در مورد تأثیر COVID-19 در سفر ، نیمی از مشتریانی که قصد سفر در آینده را دارند اظهار داشتند که می خواهند سفرهایشان آرامش بیشتری نسبت به قبل از همه گیری داشته باشد. علاوه بر این ، یک سوم این مصرف کنندگان همچنین به جای سفر به چندین مقصد ، می خواهند سفرهایی را انجام دهند که به یک مکان غوطه ور شوند. به همین ترتیب ، مسافران آینده به تجربه های سفر علاقه مند می شوند که تأثیر کم ، استرس کم و بیشتر شبیه “سفر کند” باشد.

مهمانی مانند Alternate 2020 است

داده های حاصل از تحقیقات آینده Mintel در مورد تأثیر COVID-19 در سفر همچنین نشان می دهد که در میان مصرف کنندگان که قصد سفر فقط زمانی را دارند که COVID-19 خطری نداشته باشد ، بیش از دو نفر از هر 5 نفر به سفری که خود برنامه ریزی کرده بودند می رسند ، اما توسط همه گیری لغو شد. با پس انداز شخصی فعلی بسیار زیاد ، ظرفیت بالایی برای مسافران وجود دارد که می توانند سفرهای قبلی خود را ارتقا دهند. علاوه بر این ، یک سوم این گروه نگهدارنده به دنبال “سفر یک عمر” هستند ، این احساس در میان مصرف کنندگان زیر 35 سال شدیدترین است. واضح است که مصرف کنندگان از سفر به عنوان بیانیه پیروزی بر همه گیری استفاده می کنند و ممکن است فرصتی برای خروج از ایستگاه های سفر خود.

آنچه ما فکر می کنیم

آمریکایی ها نور انتهای تونل را می بینند. وقتی نوبت سفر می رسد ، مصرف کنندگان به گذشته فکر می کنند. در حالی که آنها می خواهند با عزیزان دیرینه خود در تماس باشند ، انگیزه زیادی نیز وجود دارد که از سفر به عنوان روش درمانی و راهی برای پشت سر گذاشتن همه گیری در پشت سر خود استفاده کنند. برای مارک ها ، این به صورت سفرهای به روز شده و زمان بیشتر در مقصد خواهد بود و با شروع بهبودی ، صنعت را مورد اصابت قرار می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>