مجموعه چرم کاکتوس وگان پایدار H&M

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

فرستنده تامارا


Tamara Sender یک تحلیلگر ارشد خرده فروشی مد در Mintel است. او تحقیق می کند و برای Mintel’s UK Fashion Reports می نویسد.

H&M در حال گسترش دامنه مد پایدار خود با مجموعه ای جدید با عنوان ‘Science Story’ است که شامل شلوار جین ، پیراهن ، لباس ورزشی ، عینک آفتابی و صندل است. این خط لباس با استفاده از مواد کمتر آسیب رسان به محیط زیست مانند چرم کاکتوس ساخته شده است و Evo ، نخ تولید شده از روغن کرچک است. این اولین مجموعه از مجموعه “داستان های نوآوری” است که به ترویج استفاده از مواد جدید و پایدار و فرآیندهای تولید در صنعت مد اختصاص دارد.

مجموعه داستان علمی H&M “انرژی لحظه حال و خوش بینی وعده داده شده توسط آینده پایدار را متحد می کند”

سس: H&M

این برند مد در انجام پایداری بیشتر گامهای بلندی برداشته است از جمله توقف استفاده از پشم ترمه و راه اندازی فناوری پیشرفته Loop آن ، که لباس قدیمی مشتری را می گیرد ، آن را تمیز می کند ، آن را به الیاف خرد می کند ، سپس آنها را به یک نخ جدید می چرخاند که می تواند برای ایجاد لباس کاملاً جدید استفاده شود.

صندل های نئون سبز ، با چرم مصنوعی وگان ساخته شده از برگ کاکتوس ، 79.99 پوند ، به فروش رسیده است

منبع: H&M

مواد Science Story شامل Desserto® ، چرم گیاهی ساخته شده از کاکتوس رشد یافته ارگانیک ، و EVO توسط Fulgar® ، نخ زیست پایه گرفته شده از روغن کرچک است. مناطلاعات مربوط به مواد و فرآیندهای ابتکاری مورد استفاده در ایجاد مجموعه در طراحی ادغام شده است، آموزش مصرف کننده. همانطور که روی برچسب لباس ها مشخص شده ، روغن کرچک “یک منبع کاملاً تجدید پذیر است که نه به مقدار زیادی آب نیاز دارد و نه زمین های قابل کشت را برای اهداف غذایی کم می کند”.

پاسخ به تغییر در رفتارهای خرید

راه اندازی لباس و کفش H&M ساخته شده از مواد پایدار جدید به نگرانی های روزافزون مصرف کنندگان پاسخ می دهد در مورد تأثیر خرید اقلام مد جدید در محیط زیست.

اگرچه پایداری قبلاً موضوع بحث پیش از همه گیری بود ، COVID-19 نگرش و رفتار مردم را هنگام خرید مد تغییر داده است. مانند تحقیقات مینتل نشان می دهد، بیش از یک سوم خریداران بریتانیایی بیش از آنچه قبل از شیوع COVID-19 انجام می دادند ، به محل اقلام مد خود اهمیت می دهند.

خریداران در مورد ادعاهای پایداری شک دارند

اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان انگلستان وقتی خرده فروشان ادعاهای پایداری می کنند اعتماد نکنید. با بسیاری از خرده فروشان که ادعا می کنند پایدار هستند – از boohoo تا Burberry – برای مصرف کنندگان دشوار است که بدانند به چه کسی می توانند اعتماد کنند و معتقد باشید که همه این مارک های خرده فروشی در واقع می توانند پایدار باشند. بعلاوه ، با موافقت بسیاری از افراد که مد ارزان قیمت خرید وسایل غیر ضروری را آسان می کند ، این باعث می شود که بسیاری از مردم سوال کنند که خرده فروشان مد سریع چگونه می توانند پایدار باشند.

برخی از خریداران توسط خرده فروشان مد سریع ، با ترویج ابتکارات پایدار و خطوط لباس ، درگیر کمپین های تبلیغاتی شده اند – داده های آخرین گزارش Mintel در زمینه مد و پایداری نشان می دهد که بیش از یک پنجم خرده فروشان مد خیابانی را به احتمال زیاد پایدار می دانند. با این حال، صنعت برای رفع سردرگمی در مورد معنای یک خرده فروش پایدار یک راه طولانی در پیش دارد.

آنچه ما فکر می کنیم

H&M از چند سال گذشته نمونه کارهای پایدار خود را ایجاد کرده است و این مجموعه جدید اعتبار آن را به عنوان یک خرده فروشی مد پایدار افزایش می دهد. تولید پارچه های جدید و پایدار از مواد از جمله کاکتوس و روغن کرچک به برند کمک می کند تا به عنوان یکی از خرده فروشی های لباس نوآورانه شناخته شود. و بخش کلی مد را به سمت دایره ای شدن سوق دهید. علاوه بر این ، به H&M این امکان را می دهد که با توجه به پوشش رسانه ای رو به رشد بهره برداری از کارگران پنبه در منطقه سین کیانگ چین ، جایگزینی برای استفاده از پنبه ایجاد کند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>