ماه غرور: 5 مشاهده روند جهانی که مورد توجه قرار می گیرد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

به مناسبت ماه Pride ، تیم Mintel Trends پنج طرح جهانی را که شامل فراگیری و پیشرفت در جامعه LGBTQ + است جشن می گیرد.

شایان ذکر است که این ابتکارات در طول سال انجام می شد ، زیرا وکالت فقط در ماه ژوئن اتفاق نمی افتد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روندهای Mintel و رفتارهای در حال تغییر مصرف کننده ، بازارها و ابتکارات تجاری در سراسر جهان ، اینجا را کلیک کنید.

تشخیص جنسیت – آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی در حال تجدید نظر در سیستم هویت ملی خود برای افزایش فراگیری و به رسمیت شناختن هویت های مختلف جنسیتی است و این کشور را به عنوان اولین کشور آفریقایی در این زمینه معرفی کرده است. از شماره های هویتی استفاده شده در شناسنامه های آفریقای جنوبی برای سهولت در مرتب سازی نژادی و جنسیتی در دوران آپارتاید استفاده شده است. اینها با روی کار آمدن یک دولت دموکراتیک در سال 1994 از بین رفتند. با این حال ، امروز یک عدد ، هفتمین رقم شناسنامه ملی 13 رقمی ، همان باقی مانده است. این اشاره به جنسیت فرد با استفاده از زن و مرد دارد و یکی از موضوعات بحث و لابی توسط انجمن LGBTQ + کشور بوده است. وزارت امور داخلی در حال برنامه ریزی برای مشاوره با این جامعه برای بحث در مورد پیشنهاد خود برای درج یک رقم جایگزین یا حرف X برای جای دادن 530،000 آفریقای جنوبی است که به عنوان غیر باینری شناخته می شوند.

مصرف کنندگان از فردیت خود استقبال می کنند و کلیشه های منسوخ را در مورد هنجارهای جنسیتی و هویت جنسیتی به چالش می کشند. این امر نشان می دهد که مارک ها لباس های خنثی تر از جنسیت و محصولات BPC را برای برآورده ساختن تقاضاها ارائه می دهند در حالی که آنها را بیشتر فراگیر می کند. همچنین جنبش فزاینده ای در بین مصرف کنندگان وجود دارد که باید توسط مارک ها و مقامات مورد احترام و قدرت قرار گیرند. بنابراین ، با تأیید فردیت افراد ، چه با هویت جنسیتی ، نژادی یا وضعیت معلولیت مرتبط باشد ، این امر در حال دستیابی است و به برابری و فراگیرتر شدن جامعه کمک خواهد کرد.

LGBT + pedia – مکزیک

کارآفرینان جالیسکو ، یکی از مهمترین ایالت های مکزیکی از نظر فرهنگی ، دایره المعارف LGBT + را ایجاد کرده اند ، یک دائرlopالمعارف که تنوع جنسی را بررسی می کند. هدف این دائرlopالمعارف کمک به شکستن افسانه ها و افسانه هایی است که به مرور در جامعه + LGBTQ ایجاد شده اند و راهنمایی درباره هویت جنسیتی و گرایش جنسی است.

جوامع LGBTQ + در سراسر جهان به طور فزاینده ای موانع دستیابی به برابری را از بین می برند. با این حال ، در جوامع محافظه کار و سنتی مانند مکزیک ، هنوز تابوهای زیادی برای جامعه LGBTQ + وجود دارد که اغلب توسط خانواده ، دوستان و حتی در محیط کار جدا می شوند. با وجود این ، در جامعه ای بازتر ، این مصرف كنندگان كم نماینده جامعه در حال یافتن جامعه متكی تر و سازمان یافته تری از همسالان را پیدا می كنند كه پشتیبانی ، حمایت و پذیرش را فراهم می كند. از آنجا که بادهای تغییر شدید است ، بسیاری از سازمانها مستقیماً این جوامع کم خدمت را هدف قرار داده و به آنها کمک می کنند تا در جامعه جهانی ما صدا و پشتیبانی پیدا کنند.

تعریف مجدد لباس مردانه – انگلستان ، ایالات متحده

هر دو& یک برند لباس جدید است که به طور خاص برای جامعه مردانه و غیر مطابق با جنسیت لباس طراحی می کند. این شرکت توسط فینگان شپارد ، مردی ترنس تاسیس شده است که برای یافتن لباسی متناسب با او تلاش می کرد. هر دو & با تمرکز بر روی محصولات اصلی راه اندازی می شود و دسته های کوچکی از خطوط کپسول را ارائه می دهد ، کپسول اول سه تی شرت اساسی است. قیمت این تی شرت ها از 39 تا 45 دلار است. این شرکت قبل از اینکه توجه بیشتری به ارائه های مختلف سبک ، از جمله رنگ های گسترده یا چاپ ، نشان دهد ، تمرکز خود را بر روی fit می گذارد. هر دو و در نظر دارد مجموعه های جدید را هر 6-8 هفته منتشر کند ، اما برای ارتقا. پایداری آنها را از نظر کمی حفظ خواهد کرد.

هرگز اندازه یک مارک اخلالگر نیست که ارتباط آن را تعیین می کند ، اما فضای مشخص و هدفی را که به آن روشن می کند. هر دو & بر تناسب کیفیت و دسترسی به کمیت متمرکز هستند و از طریق همین تصمیم است که مارک تجاری ذاتاً اولویت بودن یک برند پایدار را نشان می دهد. هنگامی که مصرف کنندگان زمینه تصمیم گیری تجاری را درک می کنند و ذاتاً می توانند ارزش اخلاقی را مشاهده کنند ، در دسترس بودن بلافاصله محرک اصلی خرید است. جامعه ستون اصلی این نام تجاری است و این احساس اتصال همان چیزی است که برند باید در طول سفر کاری خود حفظ و اولویت بندی کند.

بهداشت و درمان بیشتر شامل Folx – ایالات متحده

FOLX یک پلت فرم سلامت دیجیتال مبتنی بر کویر محور است که به عنوان جایگزینی برای سیستم مراقبت های بهداشتی سنتی ایالات متحده ایجاد شده است (FOLX واجد شرایط HSA / FSA است اما بیمه را قبول نمی کند) به منظور ارائه خدمات راحت تر و بدون قضاوت به بیماران کوئر و ترانس. اعضای FOLX دسترسی مجازی نامحدود به پزشکان كوئر و ترانس (ملاقات های پیام رسانی و قرار ملاقات های تلفنی از طریق فرد با یكدیگر) ، داروها و سایر ملزومات (به عنوان مثال سوزن و سرنگ برای HRT) كه مستقیماً به خانه آنها ارسال می شود ، كیت های كار آزمایشگاه در خانه ، نامه ها برای تغییر نام سند و جراحی و موارد دیگر. در حال حاضر ، FOLX درمان جایگزینی هورمون استروژن و تستوسترون (HRT) و درمان اختلال نعوظ را ارائه می دهد و به زودی آزمایش و درمان STI ، PrEP و موارد دیگر را ارائه می دهد.

همانطور که می دانیم ، سلامتی ما شخصی و خصوصی است و سیستم بهداشت و درمان ایالات متحده دارای مجموعه ای از اصطلاحات گیج کننده ، چاپ خوب و موانع مالی است که می تواند مراقبت را ناامید کننده و دشوار کند. این ناامیدی وقتی اوج می گیرد که بیماران ، معمولاً کویر و افراد ترانس ، از نظر ارائه دهندگان خود احساس قضاوت و بدرفتاری می کنند. FOLX با توجه به نگرانی های جامعه کویر و ترانس به منظور مراقبت راحت تر ، عملی تر و راحت تر ، زیرا ما می دانیم که تجربیات منفی در مطب دکتر ، بیماران – از هر گونه جمعیت شناسی – را از بازگشت باز می دارد ، و این یک وضعیت بالقوه خطرناک را ایجاد می کند برای افراد این یک نمونه عالی از ایجاد عمدی یک فضای جایگزین و ارائه مناسب تر برای یک جامعه خاص است ، و همچنین راه حل های بازار را بسیار سریعتر از انتظار برای تغییر صنعت به ارمغان می آورد.

سفری مانند بسیاری دیگر – هند

جواهرات بهیما تبلیغات تلویزیونی جدیدی را ارائه داده است که سفر یک زن ترنس را هنگام شروع انتقال و پایان خانواده خود به خانواده کمک می کند تا خود را برای روز عروسی آماده کند. این فیلم با زیبایی ضبط شده است خالص مثل عشق و توسط حیوان، هنگامی که شخصیت اصلی به همان چیزی که هست ، تبدیل می شود و در هر مرحله خانواده اش پشت سرش ، بر مثبت سفر گذار تمرکز می کند.

هر ساله در طول ماه پراید ، مارک های جهانی محصولات و کمپین های رنگین کمانی را راه اندازی می کنند که اعلام می کنند “عشق عشق است” و همه باید به اینکه خود هستند افتخار کنند. گرچه پیام خوب است ، بسیاری از این مارک ها تمام ارتباطات “تنوع و پذیرش” خود را برای آن یک ماه پس انداز می کنند ، سپس رنگین کمان و نمایندگی را برای سال آینده کنار می گذارند ، که به عادی سازی جامعه LGBTQ + روز به روز کمک نمی کند روز از طرف دیگر ، جواهرات Bhima ، داستانی را ترجیح داده است که با ارزش های تجاری خود مطابقت داشته باشد و از آن برای مدت طولانی استفاده کند ، اتفاقی که در مورد یک شخص تراجنسیتی رخ می دهد. با روایت مداوم این داستان ها و تمرکز بر زیبایی و عشق در آنها و نه گفتن فقط داستان های غم انگیز تبعیض ، مارک ها می توانند به مصرف کنندگان کمک کنند تا بر تعصبات خود غلبه کنند و در یک سطح عمیق تر و انسانی تر با جوامع حاشیه ای ارتباط برقرار کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=NtaLr_r8R2E

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>