مارک های غذا و نوشیدنی می توانند به بهبود خدمات غذایی ایالات متحده کمک کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

جنیفر زگلر


جنی زگلر مدیر دستیار غذا و نوشیدنی در مینتل است. جنی تخصص گرایش های خود را با موضوعات غذا و نوشیدنی مانند سلامتی ، فرمولاسیون ، پایداری و حق بیمه ترکیب می کند.

مصرف کنندگان آمریکایی در اولویت قرار دادن رستوران هایی هستند که از نظر ارزش و آشنایی ارائه می شوند ، و هر دو را می توان با همکاری با مارک های معروف بسته بندی شده تحویل داد.

مارک های بسته بندی شده مواد غذایی و نوشیدنی می توانند کمک کنند زیرا صنعت خدمات غذایی ایالات متحده از چالش های ناشی از همه گیری بهبود می یابد. مارک های معروف غذا و نوشیدنی می توانند ارزش و آشنایی مورد نظر مصرف کنندگان را هنگام بازگشت به رستوران ها فراهم کنند.

مینتل تخمین می زند که کل فروش صنایع غذایی ایالات متحده در سال 2020 نسبت به سال 2019 19.5 درصد کاهش داشته باشد. مینتل پیش بینی می کند که نگرانی مصرف کنندگان در مورد ایمنی و الگوی هزینه های محتاطانه منجر به بهبودی کند و ناپایدار صنعت خدمات غذایی ایالات متحده شود.

با هم ، رستوران ها و مارک ها می توانند موارد منویی و تبلیغاتی با مارک مشترک ایجاد کنند که بازدید بیشتر را القا می کند. شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی همچنین می توانند با رستوران ها مشارکت کنند و کالاهایی با مارک رستوران را به صورت خرده فروشی ارائه دهند تا به دست مصرف کنندگانی برسد که هنوز هم در خانه غذا می خورند.

آشنایی با موارد منوی مشترک مارک را ارائه دهید

مارک های بسته بندی شده غذا و نوشیدنی می توانند به عنوان مواد آشنا و قابل اعتماد در موارد منوی رستوران استفاده شوند. از مارک های نرم افزاری می توان برای ایجاد غذاهای راحت تر استفاده کرد ، در حالی که می توان از غذاخوری های انعطاف پذیر با کالاهایی که با مارک های غذایی و نوشیدنی های گیاهی در حال ظهور تهیه شده اند خواستگاری کرد.

مارک ها می توانند با رستوران ها در موارد منوی دارای مارک تجاری مشترک و قابل احترام شریک شوند

Mintel 2021 US Foodservice Trend ، “با غذای خود بازی کن” پیش بینی می کند که غذاهای راحت و مواد نوستالژیک مصرف کنندگان را در سال 2021 به رستوران ها می آورد. موارد منویی که از مارک های معروف CPG یا طعم دهنده ها استفاده می کنند ، می توانند غذاهای راحت و آشنا را سرگرم کننده و منحصر به فرد کنند. زنجیره رانندگی صوتی غذاهای منجمد را با تبلیغ کرد اوریو خمیر کوکی در مارس 2021. در اواخر همان ماه ، این زنجیره فصلی به نمایش درآمد ردبول اسلش در دو طعم.

آشپزخانه های مجازی رویکرد جدیدی را برای برندها ارائه می دهند

محبوبیت روزافزون رستوران های مجازی فقط برای تحویل و خرید ، که به آشپزخانه شبح نیز معروف است ، فرصتی را برای مارک های خرده فروشی بیشتر فراهم می کند تا محصولات خود را در محصولات غذایی تأکید کنند.

در مه 2021 ، پپسی کو تبلیغات جدید خود را “بهتر با پپسی” با یک رستوران جفت کردن غذا فقط به نام آنلاین تقویت کرد مکان پپ مصرف كنندگانی كه از وب سایت آن بازدید كرده اند با انتخاب یك كولا خاص ، از جمله گزینه های كم قند و پپسی طعم دار ، سفارش خود را شروع كردند.

توصیه های منو بسته به نوع پپسی انتخاب شده ارائه می شود. پپسی معمولی در یک “ترکیب کلاسیک” با همبرگر و سیب زمینی سرخ شده جفت می شود ، در حالی که بال های بوفالو با انبه پپسی تکمیل می شوند. سفارشات برای تحویل از در دسترس بود اوبر می خورد، توسط داش و گراب هاب.

مارک های گیاهی می توانند به برجسته شدن موارد منو کمک کنند

تبلیغات ایمیل Veggie Grill برای مذاب ماهی تن ، مه 2021

رستوران ها مکان هایی را در اختیار مصرف کنندگان کنجکاو قرار می دهند تا مارک های گیاهی در حال ظهور مانند فراتر از گوشت، جو دوسر شیر جو دو سر و خوب گرفتن ماهی تن. غذاخوری های سالم به ویژه به طیف گسترده ای از گزینه های گیاهی در منوها علاقه مند هستند.

گیاهان نیز مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته اند ، زیرا بیش از دو نفر از هر پنج بزرگسال آمریکایی که از QSR بازدید کرده اند انتظار دارند که همه رستوران های فست فود گزینه غذایی گیاهی را تاکنون ارائه دهند.

با تبلیغ موارد بیشتر بازدیدها را افزایش دهید

رستوران ها می توانند با شرکای تجاری خود موارد منو و تبلیغاتی را ایجاد کنند که مصرف کنندگان را ترغیب می کند تا به الگوی غذاخوری قبل از همه گیری برگردند. تبلیغات با مارک تجاری و موارد منو می تواند سفارشات صبحانه در حین حرکت ، ناهارهای روز کاری یا میان وعده های بعد از ظهر را تحریک کند.

مصرف کنندگان را تشویق کنید تا ایستگاه های رستوران را در برنامه های بهبودی خود قرار دهند

رستوران ها می توانند با مارک های معروف غذا و نوشیدنی شریک شوند تا مصرف کنندگان را فریب دهند تا سفارشات خدمات غذایی را در برنامه های بهبودی خود بگنجانند. توقف برای قهوه ، برداشتن غذای رستوران برای یک ناهار در روز کاری یا سفارش شام در راه خانه می تواند بخشی از بازگشت به حالت عادی باشد که بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده در نظرسنجی 29 آوریل – 13 مه 2021 انتظار تابستان 2021 را دارند.

سفارش ناهار با افزودنیهای مارک دار جذابیت بیشتری داشته باشید

مارک های بسته بندی شده که جفت های نوشیدنی ، کناره ها و موارد منوی مارک دار ارائه می دهند می توانند به ترغیب مصرف کنندگان به سفارش ناهار از رستوران ها به جای تهیه ناهار در خانه کمک کنند.

طبق تحقیقات مینتل در مورد آینده خدمات غذایی ، بیش از یک چهارم بزرگسالان آمریکایی که از رستوران ها سفارش داده اند ، علاقه مند به سفارش ناهار برای تحویل در منزل هستند. علاقه به تحویل ناهار به 39٪ سنین 18-24 و 36٪ سنین 25-34 افزایش می یابد.

این مصرف کنندگان جوان مخاطبان اصلی تبلیغات ایمیل ، متنی یا رسانه های اجتماعی هستند که به آنها القا می کند برای دستیابی به یک معامله خاص سریع عمل می کنند. نوشیدنی ها ، مهمانی ها و دسرهای مارک دار را می توانید به عنوان افزودنی تبلیغ کنید تا تحویل رایگان دریافت کنید یا برای یک وعده غذایی آینده تهیه کنید ، مانند KFCپیام “غذای کافی برای امروز و فردا”.

مارک های رستوران را به راهروهای مواد غذایی بیاورید

شرکت های بسته بندی شده غذا و نوشیدنی می توانند به رستوران ها برای استفاده از مواد غذایی و پیشنهادات مواد غذایی کمک کنند تا به افرادی برسند که هنوز در بیرون غذا خوردن راحت نیستند. شهرت با کیفیتی که مارک های رستوران از آن بهره مند می شوند ، به غذاهای آماده ، سس ها و سایر نسخه های بسته بندی شده موارد منوی امضا در قفسه های خرده فروشی برجسته می شود.

صرف غذاهای مردد و مردد با محصولات مارک دار رستوران در خرده فروشی

اگرچه بهبود در ایالات متحده به سرعت در حال حرکت است ، اما بخشی از مصرف کنندگان هنوز راحت نیستند که به رستوران برگردند. از 29 آوریل تا 13 مه 2021 ، بیش از یک چهارم بزرگسالان آمریکایی در داخل خانه غذا ندهند و تقریبا نیمی از بزرگسالان آمریکایی بالای 21 سال از نوشیدن در یک بار داخلی راحت نیستند.

علاوه بر باربری و تحویل کالا ، رستوران ها می توانند به صورت غیر حضوری به صرف غذا در خرده فروشی های مواد غذایی بپردازند. در سال 2020 ، بسیاری از رستوران ها وعده های غذایی آماده ، کیت های غذایی و سایر اقلام را برای دستیابی به مصرف کنندگان ارائه دادند. شرکت های غذا و نوشیدنی می توانند به رستوران ها کمک کنند تا خرده فروشی ها دائمی شوند.

اعتماد و اعتبار یک رستوران به برجسته شدن اقلام مارک دار در قفسه های مواد غذایی کمک می کند

مارک های رستوران می توانند از پذیرندگان اولیه خرده فروشی مانند پیروی کنند قلعه سفید، که بیش از یک دهه است که اسلایدرهای خود را در فروشگاه های مواد غذایی فروخته است. کمپانی های بسته بندی شده غذا و نوشیدنی می توانند به رستوران ها در خرده فروشی ، اقلام امضا شده را تولید ، تولید و به بازار کمک کنند. این همکاری ها به دلیل آشنایی و اعتماد مصرف کنندگان به نام تجاری رستوران است. درک کیفیت به محصولات کمک می کند تا در قفسه ها برجسته شده و قیمت های برتر را کنترل کنند.

آنچه ما فکر می کنیم

اعتماد و آشنایی مارک های بسته بندی شده مواد غذایی و آشامیدنی ، دارایی استفاده از خدمات غذا برای استفاده از تشویق مردم برای بازگشت به الگوی ناهار خوری قبل از همه گیری است. رستوران ها می توانند مشتریانی را که برای صرف غذا با غذاهای منوی مشترک و تبلیغاتی که بازدید از ناهار ، صبحانه یا قهوه را تشویق می کند ، میل کنند. مارک های رستوران می توانند برای جلب نظر مصرف کنندگانی که هنوز از غذا خوردن در خانه راحت ترند ، با شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی شریک شوند تا نسخه بسته بندی شده از مواد یا عطر و طعم های خود را در فروشگاه های مواد غذایی به فروش برسانند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>