مارک های زیبایی تایلند پیشگام استراتژی های احساسی هستند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


سیرینار Puppachat


سیرینار تحلیلگر زیبایی مینتل در بانکوک است. او متخصص در تجزیه و تحلیل و ارائه بینش در مورد زیبایی و بازار مراقبت شخصی تایلند و روند مصرف کننده است.

رقابت در بازار زیبایی تایلند با افزایش بازیکنان محلی برای پیشگامی در نوآوری ، به ویژه در گروه های مراقبت از پوست و لوازم آرایشی رنگی ، شدت می گیرد. با این حال ، بخش عطر فضای نسبتاً جدیدی است که مارک های محلی زیبایی از آن استفاده می کنند.

مطابق با تخمین های مینتل، علی رغم داشتن رایحه در بازار زیبایی تایلند که به دلیل موقعیت ممتاز ، سهم کمی دارند ، ارزش بازار خرده فروشی نزدیک به محصولات آرایشی رنگی است. با استفاده از این فرصت ، بازیکنان ایندی تایلندی با ارائه پیشنهادات جدید در حال گسترش به فضاهای سفید هستند.

مارک های تایلندی با برجسته کردن عناصر احساسی عطر ، برای غلبه بر سد ایجاد شده توسط بیماری همه گیر COVID-19 ، با استفاده از قصه گویی از طریق رسانه های آنلاین و نوستالژی و همچنین ارائه محصولات با قیمت مناسب ، در حال تغییر در این گروه هستند.

برجسته کردن نوستالژی در اطراف لحظات برجسته تایلندی

روند زیبایی Mintel 2030 ‘Identity Traders’ نشان می دهد که چگونه مصرف کنندگان نوستالژی دارند و به دنبال محصولاتی برای کمک به آنها برای اتصال مجدد هستند. مارک ها این فرصت را دارند که از رایحه ها استفاده کنند تا در تجربیات ، مکانها و داستانهایی که ارتباط مجدد مصرف کنندگان را با ریشه هایشان برقرار می کنند ، در کانون توجه قرار دهند.

تحقیق مینتال برجسته می کند که بیش از نیمی از مصرف کنندگان زن تایلندی صبح ها از معطر در خانه استفاده می کنند ، در حالی که بیش از یک سوم مصرف کنندگان می گویند میراث بخشی مهم از هویت آنها است. مارک های محلی کمی نیز عطرهایی را ارائه می دهند که به مشتریان امکان می دهد دوباره با لحظات نوستالژیک تاریخ تایلند ارتباط برقرار کنند.

عطر تایلندی پروانه
منبع: butterflythaiperfume.com

مجموعه Butterfly Thai Perfume شامل رایحه هایی است که نوستالژی محلی مانند بوی مزرعه شالیزار و برنج چسبناک انبه را به همراه دارد.

فرصت استفاده از داستان سرایی برای افزایش تجربه

بیماری همه گیر COVID-19 بر نحوه استفاده رایحه از مصرف کنندگان تأثیر گذاشته است. به دلیل فاصله اجتماعی ، عطرها کمتر به یک ضرورت تبدیل شده اند. عطرها باید از نظر احساسی مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند. از این رو ، استفاده از داستان ها و هنر برای انتقال پیام رایحه ها به ارتقا تجربه کاربر کمک می کند. زیبایی شناسی زاویه دیگری اضافه می کند که درگیری عاطفی را افزایش می دهد.

مارک های تایلندی تکنیک های جدیدی را برای افزایش جذابیت عطر با استفاده از این عطر ایجاد کرده اند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد از تجربیات ، داستان ها و خاطرات گذشته لذت ببرند. این ارتباط عاطفی به عطرها نقش تازه ای می بخشد که فراتر از بوی خوش دیگران است و ارزش احساسی را فراهم می کند.

این ارتباط جدید قصه گویی و برجسته سازی لحظات و احساسات ، مصرف کنندگان را قادر می سازد تا سفرهای احساسی فراهم شده توسط عطرها را پشت سر بگذارند ، و از موانعی که به دلیل همه گیری همه گیر مانند انزوا و بازدیدهای فیزیکی از فروشگاه ها ایجاد شده است ، عبور کنند.


SIAM 1928
منبع: SIAM 1928

SIAM ، یک برند تایلندی تازه تأسیس ، برای هر رایحه ای شعر ساخته است. این شعر از طریق زیبایی شناسی و طراحی خود ، عنصری هنری را به مصرف محصول افزود که باعث ایجاد تصویری مفیدتر از محصول شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>