مارک های رنگ مو در خانه چگونه می توانند حرکت را ادامه دهند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


اولیویا گیناوگ


اولیویا یک تحلیلگر خانه و مراقبت شخصی در Mintel است. او روندها و فرصت های شغلی جدید را در دسته های مراقبت شخصی و خانگی بررسی می کند.

در غیاب سالن در حین قفل شدن COVID-19 ، بسیاری از مصرف کنندگان روش DIY را در پیش گرفتند ، که منجر به افزایش استفاده از رنگ مو در خانه می شود. بیش از چهار از پنج کاربر رنگ آمیزی مو در خانه ایالات متحده در حین قفل موهایشان را در خانه رنگ می کنند، طبق تحقیقات مینتل در مورد رنگ موهای خانگی. هنگامی که واکسن به طور گسترده توزیع می شود ، مصرف کنندگان بیشتری به سالن های زیبایی باز می گردند ، اما این برای مارک های رنگ مو در خانه چه معنایی دارد؟

به مراجعه کنندگان در سالن انگیزه دهید تا به رنگ موهای پس از بیماری همه گیر در خانه بچسبند

ارائه آرایه وسیع تری از محصولات رنگ مو موقت ، دم و نیمه و یا نیمه دائمی که برای حفظ و یا طولانی کردن نتایج حرفه ای رنگ مو طراحی شده اند ، یکی از راه های مارک های تجاری است که می تواند مصرف کنندگان سرمایه گذاری شده را در بازار رنگ موهای خانگی مشغول کند. دو در پنج مصرف کنندگان آمریکایی که در حین قفل کردن موهای خود را رنگ می کردند ، گفتند اگر مارک ها راه حل های ساده ای برای معکوس کردن کاربرد نامطلوب رنگ مو ارائه دهند ، آنها همچنان در خانه رنگ می کنند.

جا برای رشد قالبهای موقت وجود دارد

در حالی که گزینه های موقت و نیمه موقت و نیمه دائمی در بازار جدید نیستند ، اما نگرانی های موجود در مورد ایمنی و مالی می تواند باعث شود بیشتر مصرف کنندگان ، از جمله افراد سالن ، به سراغ محصولات طراحی شده برای بهبود طول عمر رنگ مو بروند. علاوه بر این، یک چهارم کاربران گروه ایالات متحده آرزو می کنند گزینه های نیمه دائمی رنگ مو وجود داشته باشد ، که نشان دهنده فضای رشد و گسترش این بخش است. ارائه آرایه وسیع تری از گزینه های رنگ / سایه در قالب های نیمه / دائمی و موقت همچنین برای افرادی که دوست دارند به طور منظم رنگ موهای خود را تغییر دهند و همچنین کسانی که می خواهند روند مو را تجربه کنند (به عنوان مثال پررنگ) بسیار جذاب خواهد بود. رنگ مو) بدون اینکه رنگ موی طبیعی آنها را به خطر بیندازد.

با تأثیرگذارهای زیبایی به کاربران جوان BPC دسترسی پیدا کنید

وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران زیبایی نیز منابع مهمی برای مصرف کنندگان هستند زیرا آنها اغلب محصولات جدید را آزمایش می کنند و نحوه استفاده از محصولات تبلیغ شده را توضیح می دهند. در بریتانیا، کمتر از یک نفر از هر پنج بزرگسال 16 تا 34 ساله موافق است که شخصیت رسانه های اجتماعی از جدیدترین انتخاب رنگ مو / سایه آنها الهام گرفته است. ایجاد ارتباطات شخصی و اجتماعات از طریق رسانه های اجتماعی و تأثیرگذارهای آنلاین می تواند مارک های رنگ موی خانگی را که مستقیماً به مصرف کننده می رسند ، در رقابت متمایز کرده و توجه مصرف کنندگان را جلب کند. بیش از هر پنج بزرگسال 18 تا 24 ساله در هنگ کنگ ، چین ، به محصولات زیبایی و نظافت علاقه دارند که از مارک هایی ارائه می شود که جامعه طرفداران فعالی دارند که می توانند به آنها بپیوندند.

وفاداری خود را از طریق شخصی سازی ایجاد کنید

تقاضای اساسی برای شخصی سازی بیشتر رنگ مو در خانه وجود دارد ، زیرا افراد به طور فزاینده ای به دنبال محصولات متناسب با نیازهای خاص خود هستند. محصولات شخصی که توسط متخصصان توصیه می شوند به ویژه جذاب هستند و می توانند افراد سالن را به استفاده از محصولات رنگ مو در خانه ترغیب کنند.

استفاده از فناوری قوی AI / الگوریتم به مارک ها کمک می کند تا تقاضا برای رنگ موهای سفارشی را کنترل کنند. سیستم های هوش مصنوعی در بخش زیبایی و مراقبت های شخصی سطحی از سفارشی سازی را ارائه می دهند که قبلاً تصور نشده بود و متناسب با هر فرد است. برخی از مصرف کنندگان در سرتاسر کره زمین از نظر جمع آوری و استفاده از داده های بیومتریک در مورد یک رویکرد شخصی باز هستند. در برزیل ، از هر پنج بزرگسال ، سه نفر مایل هستند اطلاعات بیومتریک شخصی خود (به عنوان مثال DNA ، نوع پوست) را با مارک های زیبایی به اشتراک بگذارند. مارک های رنگی خانگی می توانند از این سرمایه استفاده کنند ، به شرطی که مزایای ارزشمند و سفارشی سازی را به مصرف کننده ارائه دهند.

برو محلی

با بهبود نرخ واکسن و شرایط اقتصادی ، برخی از مصرف کنندگان به رفتارهای قبل از همه گیری بازمی گردند و برای خدمات رنگ مو به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. تمایل به حمایت از مشاغل محلی ، انگیزه مصرف کنندگان را برای بازگشت به خدمات حرفه ای فراهم می کند. در حقیقت، از هر پنج بزرگسال آمریكایی چهار نفر كه برای خدمات ناخن به آرایشگاه ها مراجعه می كنند یا برمی گردند اظهار داشتند كه دلیل این امر این است كه آنها می خواهند از آرایشگاه محلی خود حمایت كنند ، موضوعی كه احتمالاً یك موضوع مشترک در بین استفاده كنندگان رنگ مو است. مارک های رنگی مو در خانه می توانند با همکاری در سالن های محلی برای اهدای مراسم / رویدادها و / یا اهدا به سازمان هایی که از سالن های مبارز و رنگدانه های موی خارج از کار حمایت می کنند ، مطبوعات مثبت و جلب رضایت مشتری را بدست آورند.

آنچه ما فکر می کنیم

در حالی که گزینه های موقتی و نیمه دائمی در بازار جدید نیستند ، کاربران دسته ای می خواهند گزینه های رنگی با تعهد کمتری داشته باشند ، این نشان دهنده فضای رشد این قالب محصول است. مارک هایی که گزینه های رنگ را در قالب های موقت گسترش می دهند ، موفقیت خواهند دید. منابع آنلاین و رسانه های اجتماعی همچنان نقش بیشتری در چگونگی تعامل مصرف کنندگان با دسته رنگ مو در خانه بازی خواهند کرد ، و این مهم است که مارک ها محتوای بصری بیشتری فراتر از روش های سنتی تبلیغات داشته باشند. مارک های رنگی در خانه که در این بحران جهانی بهداشت نسبت به جوامع محلی و سالن های خود دلسوزی و پایبندی نشان می دهند ، برجسته می شوند و به برندی تبدیل می شوند که مصرف کنندگان به خرید آن افتخار می کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>