مأموریت خرده فروشی | Mintel.com

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد

  • 50٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده فکر می کنند ارزش پرداخت هزینه بیشتر برای یک مارک / شرکتی است که از مسئولیت اجتماعی حمایت می کند.
  • 54٪ فعالانه سعی می کنند از خرده فروشان / مارک هایی که هدف آنها با ارزشها / اخلاق خودشان همسو است حمایت کنند.
  • مناطقی که مصرف کنندگان علاقه مند به حمایت از آنها هستند شامل کمک / حمایت مداوم جامعه (43٪) ، تسکین همه گیر COVID-19 (41٪) و طرح های بهداشتی / درمانی (39٪) است.

افزایش عدالت اجتماعی ، تنوع و برابری در پی درگذشت جورج فلوید ، برونا تیلور و آهماود آربری در بهار / تابستان سال 2020 باعث شد بسیاری از شرکت ها و مارک ها از خود بپرسند که چه هدفی باید برای مصرف کنندگان داشته باشند و چه نقشی دارند باید در آن لحظه بازی کند طبق تحقیقات جدید Mintel ، متخصصان در مورد آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چرا ، آمریکایی ها به دنبال مارک های تجاری هستند تا با اکثریت (54٪) موافقت کنند که شرکت ها باید به وضوح مشخص کنند که در چه موضوعات مهم قرار دارند. به حدی که 60٪ آمریکایی ها می گویند احتمال خرید از مارکی است که از جنبش Black Lives Matter پشتیبانی می کند – که به 79٪ از مصرف کنندگان سیاه پوست افزایش می یابد.

اما به نظر می رسد که نسل ها درمورد این موضوع که آیا شرکت ها باید درمورد موضع خود درمورد موضوعات عدالت اجتماعی اظهارات عمومی کنند ، اختلاف نظر دارند: 58٪ ژنرال Z، 64٪ هزاره، 52٪ ژنرال X، 46٪ کودک بومر و 50٪ از جنگ جهانی دوم / نسل چرخش * می گویند که شرکت ها باید درمورد موضع خود درمورد موضوعات عدالت اجتماعی اظهارات عمومی کنند.

در حالی که نیمی (50٪) از کل آمریکایی ها بر این عقیده اند که ارزش پرداخت هزینه بیشتر برای یک مارک / شرکتی است که از مسئولیت اجتماعی حمایت می کند ، این کشور در حال تغییر فرهنگی و تسریع در خرده فروشی مأموریت محور است.

دیانا اسمیت ، دستیار مدیر ، تجارت خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ، مینتل گفت:

“مصرف کنندگان می دانند که شرکت ها نفوذ و قدرت قابل توجهی دارند و می توانند جهان را به سمت بهتر تغییر دهند. آنها می خواهند و انتظار دارند كه شركتها در مورد موضوعات مهم اجتماعی نظرات خود را اعلام كنند و تلاش های نوع دوستانه خود را با احترام تبلیغ كنند. اما مصرف کنندگان بیشتر به کنش های گفته شده علاقه مند هستند.

“همه شرکت ها برای فروش یک محصول یا خدمات در شغل هستند. مارک هایی که به اعتقادات ، ارزش ها و عملکردهای اخلاقی خود پی ببرند ، آن چیزی است که آنها را از رقبا جدا خواهد کرد ، در کسب قلب مشتریان خود بیشترین موفقیت را خواهند داشت و این همان چیزی است که در پایان روز بیشترین اهمیت را دارد. این مارک ها با رهبری و اعتقاد راسخ و هدفمند ، مصرف کنندگان را قادر می سازند تا از معنادار کردن خریدهای خود احساس خوبی داشته باشند. “

شعور اجتماعی در حال افزایش است

آمریکایی ها با توجه به نحوه و مکان خرید خود آگاهی اجتماعی بیشتری پیدا می کنند. در حقیقت ، 43٪ از آمریکایی ها اظهار داشتند که به تلاشهای مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR) توجه دارند و بیش از نیمی از آنها (54٪) به طور فعال سعی در حمایت از خرده فروشان / مارکهایی دارند که هدف آنها با ارزشها / اخلاق خود مطابقت دارد. مناطقی که مصرف کنندگان بیشتر به خرید از طریق خرید علاقه مند هستند شامل کمک / حمایت مداوم جامعه (به عنوان مثال سرپناه ، بانک غذا) (43٪) ، تسکین همه گیر COVID-19 (41٪) ، و طرح های بهداشت / رفاه (39٪) است. ادعاهایی که به احتمال زیاد آمریکایی ها را به خرید ترغیب می کند ، در ایالات متحده آمریکا (67٪) ، به صورت محلی (50٪) ، با مواد طبیعی (46٪) و کم مصرف (45٪) ساخته شده است.

“قیمت ، راحتی و انتخاب محصول همیشه خرده فروش و برند را ترجیح می دهد ، اما اصول اخلاقی به طور فزاینده ای در روند تصمیم گیری خرید مصرف کننده نقش مهمی دارد. مصرف کنندگان آگاه ، به ویژه Gen Zs و Millennials ، انتظارات مشخصی از مشاغل دارند و آنها را مسئول می دانند ، زیرا معتقدند که باید با پذیرفتن ارزشها و مأموریتهای شرکتی که نشان دهنده یک هویت اخلاقی و فرهنگی است ، کمکهای قابل توجهی در بهبود جامعه انجام دهند.

وی افزود: “این تغییر به سمت نوع دوستی و فعالیت در جریان بوده است ، اما توسط بیماری همه گیر COVID-19 و تمرکز بیشتر بر جنبش عدالت اجتماعی پیش آمد. این روندی نیست که بگذرد. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال معاشرت با مارک ها و خرده فروشانی هستند که ارزش ها و اخلاقیات آنها با آنها منطبق است و یا با مارک هایی که آنها را ناامید می کنند جدا می شوند. “

* مینتل Gen Z را نسلی متولد 1997-2010 تعریف می کند. هزاره ها متولد 1980-96 ؛ نسل X متولد 79-1965 Baby Boomers متولد 1946-64 ؛ و جنگ جهانی دوم / نسل سوینگ متولد قبل از 45-1928.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>