قدرت مراقبت از خود در آمریکای لاتین پس از همه گیری

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

گریس مندز


گراسیانا یک تحلیلگر ارشد منطقه ای بینش مصرف کننده در آمریکای لاتین در Mintel است. او مسئول توسعه برنامه های تحقیقاتی ، تجزیه و تحلیل داده های مصرف کننده و بازار ، نوشتن گزارش های تحقیق در مورد چگونگی تحول روند مصرف کننده در منطقه و ارائه بینش به مشتریان است.

مصرف کنندگان آمریکای لاتین در چند وقت اخیر با چالش های متعددی روبرو بوده اند که سلامت کلی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله افزایش چاقی و کم تحرکی. اما بیماری همه گیر خطرات سلامتی جدیدی را به همراه دارد ، از جمله افزایش اختلالات اضطرابی. در اینجا برندها فرصتی برای قدم گذاشتن و نقش اساسی در تشویق مردم به سفرهای مراقبت از خود دارند.

سبک زندگی فعال ، بخشی اصلی از مراقبت از خود است

منبع: O Boticário Facebook

مصرف کنندگان آمریکای لاتین می گویند که تناسب اندام را بر سایر اشکال رفاه اولویت می دهند. با توجه به این نکته ، مارک ها باید به دنبال فرمول های جدید ، سبک ، با دوام ، مقاوم در برابر عرق و طراوت باشند تا مصرف کنندگان فعال بتوانند در حین تمرین و بعد از آن احساس اطمینان و خنکی کنند.

غول های زیبایی برزیل در حال حاضر خطوط جدیدی را برای کمک به مصرف کنندگان در تلاش برای سلامتی و تناسب اندام ارائه داده اند. در حالی که طبیعت خط آرایش جدیدی را طراحی کرده است که برای “دیوانگان ورزش” طراحی شده است بوتيكاريو رونمایی کرده است فعال، خط جدید مراقبت از پوست برای قبل و بعد از تمرین.

مارک ها همچنین می توانند در کمک به افراد در طولانی مدت با روال تناسب اندام خود درگیر شوند. تغییر مکالمه از تصویر بدن به برجسته سازی فواید ورزش بر روی ذهن و بدن تا رسیدن به این مهم بسیار کمک خواهد کرد.

مواد تسکین دهنده استرس که ارزش فریاد زدن را دارد

با افزایش سطح اضطراب در بین مصرف کنندگان آمریکای لاتین ، بدون شک محصولات تسکین دهنده استرس تقاضای زیادی دارند. در واقع ، تقریبا نیمی از مصرف کنندگان پرو می گویند که فعالانه به دنبال راه هایی برای کاهش استرس هستند. و تعدادی از مواد ضد استرس وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. عصب ها (به عنوان مثال بابونه ، اسطوخودوس) گروهی از گیاهان دارویی هستند که تصور می شود سطح استرس و اضطراب را کاهش می دهند اما در خارج از گروه چای کشف نشده باقی می مانند.

در حالی که آداپتوژن ها به مواد طبیعی گفته می شوند که ادعا می کنند به بدن کمک می کنند تا با فشارهای جسمی و روانی سازگار شود. ترکیبات پیشرو آداپتوژنیک شامل ریحان مقدس ، آشواگاندا و قارچ های دارویی است.

محصولاتی مانند پادام ماسالا چای از کلمبیا حاوی مواد تشکیل دهنده سازگاری چای مانند reishi از Ganoderma lucidum و ashwagandha برای کمک به پاسخ بهتر به استرس و چالش های جسمی و روحی است.

روی محصولات مراقبت از خود که از لحظات زندگی زنان پشتیبانی می کنند تمرکز کنید

اما همه گیری نه تنها منجر به افزایش اضطراب شده است ، بلکه زندگی زنان را که بیشتر تحت تأثیر اثرات همه گیر قرار گرفته اند ، روشن کرده است. مطالعات اخیر سازمان ملل متحد نشان داده است که نابرابری های جنسیتی در آمریکای لاتین آشکارتر شده است ، زنان بیشتر تحت تأثیر افزایش بیکاری ، فقر و بیش از حد مراقبت های بدون حقوق مانند مراقبت های خانگی و کودکان قرار دارند.

منبع: آگنی

در نتیجه ، دامنه تجاری واقعی برای ایجاد ابتکارات و محصولاتی که چالش های خاصی را که زنان با آن روبرو هستند را فراهم کند ، مانند برنامه هایی که به خانواده ها کمک می کند کارهای روزمره خانه خود را پیگیری کنند و بار را به راحتی تقسیم کنند.

فراتر از تأثیرات مستقیم همه گیر ، فرصتی مشخص برای کمک به زنان در هنگام گذراندن لحظات مختلف زندگی (به طور بالقوه استرس زا) مانند قاعدگی ، بارداری ، شیردهی و یائسگی ، با راه حل هایی وجود دارد که نیازهای تغذیه ای آنها را تشخیص می دهد.

آگنیبه عنوان مثال ، غذاهایی با مشخصات تغذیه ای خاص ایجاد می کند که متناسب با لحظات زندگی هستند ، مانند یائسگی و بهبودی پس از زایمان. Vogue Brazil و خفه کردن شکلات های کاربردی جدیدی را به بازار عرضه کرده اند. PMS برای اطمینان از سیری طراحی شده است ، انرژی می تواند با خستگی جسمی و روحی مقابله کند و آرامش به لطف عصاره بابونه دارای خاصیت آرام بخشی است.

در همین حال، شربت هلیم خرنوب از پرو به حمایت از دوران یائسگی کمک می کند. انرژی زا است ، از سیستم عصبی پشتیبانی می کند و ادعا می کند از اضطراب ، عصبی و افسردگی جلوگیری می کند.

مکالمه را از ضد عفونی به مراقبت از تمیز کردن تغییر دهید

منبع: خاله فانی

اما لازم نیست فقط محصولی برای ما باشد که بتواند به مراقبت از خود کمک کند. Mintel Househouse Trend ، “خانه امن ، خانه آرام” به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه مارک های خانگی همچنین می توانند با محصولات و کارهای روزمره به حفظ سلامت روحی و جسمی ما کمک کنند. مارک های مراقبت از منزل باید از اهمیت روزافزون خود برای تعیین وضوح بیشتر متحدان سلامتی ، دور شدن از محافظت از میکروب / باکتری و ویروس و تمرکز بر ادعاهای مربوط به سلامتی و تجربیات ، مانند ادویه های معطر و عاری از مواد شیمیایی سمی استفاده کنند.

به ویژه پروبیوتیک ها می توانند در اینجا از بین بروند زیرا خواص درمانی آنها سلامت ما و خانه هایمان را حفظ می کند. محصولاتی مانند صابون بشقاب پخت پروبیوتیک میکروکوسمیک ماندارین گرو خاله فانی، که به عنوان یک فرمول سخت کوش و غیر سمی متشکل از تنها مواد تشکیل دهنده پروبیوتیک و گیاهی توصیف می شود.

آنچه ما فکر می کنیم

با توجه به اینکه تعداد بیشتری از مصرف کنندگان آمریکای لاتین اکنون با ترس و اضطراب دست و پنجه نرم می کنند ، با شروع باز شدن جهان پس از COV ، مراقبت از خود برای مقابله با یک واقعیت ناخوشایند حیاتی خواهد بود. در نتیجه ، مارک ها این فرصت را دارند تا با کمک به مصرف کنندگان در یافتن راه هایی برای تغذیه ذهن و بدن خود ، به یک منبع آرامش تبدیل شوند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>