فیس بوک در مقابل استرالیا: پیامدهای آن برای انگلیس

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


ربکا مک گرات


ربکا ، تحلیلگر ارشد رسانه مینتل است و در زمینه هایی مانند مصرف اخبار ، عادات تماشای تلویزیون و رسانه های اجتماعی تخصص دارد.

جنگ بین فیس بوک و استرالیا ممکن است به پایان رسیده باشد ، اما این برای بقیه جهان به چه معناست؟ ما مفاهیم مربوط به انگلستان و اینکه آیا مقررات مشابهی را می توان در نیمکره شمالی وضع کرد ، بررسی می کنیم.

چه درگیری بین فیس بوک و استرالیا آغاز شد؟

ماه گذشته، استرالیا قانون پیشنهادی جدیدی را تصویب کرد غول های فناوری فیس بوک و گوگل را مجبور به پرداخت هزینه مطالب خبری منتشر شده در سیستم عامل های خود می کنند. این با مخالفت شدید فیس بوک روبرو شده است و در نتیجه تمام مطالب خبری کاربران استرالیایی را مسدود می کند. پس از مذاکرات متعدد ، فیس بوک موافقت کرد که تصمیم خود را لغو کند ، زیرا دولت استرالیا با تغییراتی در قانون برخی از نگرانی های غول فناوری را تغییر داد.

منبع: The Sydney Morning Herald

آیا می توانیم شاهد همین درگیری در انگلیس باشیم؟

دامنه درگیری هایی که در استرالیا مشاهده می شود بعید به نظر می رسد در انگلیس گسترش یابد ، اما مت هانکوک وزیر خارجه بهداشت و مراقبت های اجتماعی گفته است که “رد نکردن قانون به سبک استرالیایی برای رفع عدم تعادل در روابط بین شرکت های بزرگ فناوری و سازمان های خبری “. این فشار فزاینده ای را که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در انگلیس با آن روبرو هستند برجسته می کند ، و در سراسر جهان ، برای پشتیبانی بیشتر – از جمله حمایت مالی مستقیم – از ناشران خبر.

در انگلیس ، سازمان رقابت و بازارها (CMA) همچنین خواستار مقررات شدیدتر برای مهار سلطه گوگل و فیس بوک است بیش از بازار تبلیغات دیجیتال. این در کنار روند رو به رشدی است که غول های فناوری خواستار مسئولیت بیشتری در مورد محتوای بارگذاری شده در سیستم عامل های خود و ایفای نقش فعالتر تعدیل محتوای می شوند.

بعدی چیست؟

خارج از مقررات جدید ، این احتمال وجود دارد که شاهد معرفی های بیشتری مانند Facebook News و Google News Showcase باشیم، که در ارائه کار ناشران در حالی که ارائه پول / پاداش قابل توجه تر پول تمرکز می کنند. برای غول های فناوری ، نقش فعال تر در ارتقا ناشران معتبر اخبار به مبارزه با برداشت های منفی درباره نقش آنها در انتشار اطلاعات نادرست کمک می کند. به عنوان مثال ، تحقیقات مصرف کنندگان مینتل این را نشان می دهد تقریباً یک چهارم مردم Facebook را با محتوای نادرست مرتبط می دانند، به طور قابل توجهی بیشتر از سایر سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی است.

این مقدمه ها باید باعث افزایش ناشران شامل ، به ویژه ناشران مطبوع اخبار ، مانند روزنامه های ملی شود.

به نظر می رسد از طریق مقررات جدید و فشار مصرف کننده ، توازن قدرت بین غول های فناوری و ناشران اخبار در جهت مثبتی برای ناشران تغییر کند ، ایجاد فرصت های بیشتر برای مارک های خبری برای بهره مندی از سیستم عاملهای عظیمی که نقش مهمی در نحوه مصرف اخبار در افراد دارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>