فیس بوک در مقابل استرالیا: آیا هیچ خبری واقعاً خبر خوبی نیست؟

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

الیشا یانگ


ایلیشا تیم Trends Mintel آسیا و اقیانوسیه را تشکیل می دهد که متشکل از تحلیل گران خبره و ردیاب های روند است. وی در حال حاضر بر محتوای Mintel Trends و همچنین خدمات مشتری برای منطقه نظارت می کند.

هفته گذشته میلیون ها استرالیایی به سیستم وارد شدند فیس بوک فقط برای یافتن این غول فناوری تهدید خود را جبران کرده و ناشران و کاربران را از به اشتراک گذاشتن اخبار در استرالیا منع کرده است. ناشران اخبار دیگر نمی توانند محتوای خود را ارسال کنند و همچنین کاربران استرالیایی نمی توانند پیوندهای خود را با منابع خبری استرالیایی یا بین المللی به اشتراک بگذارند. این امر پس از ماه ها مذاکره میان غول های فناوری و دولت استرالیا ، که به دنبال تصویب قانونی هستند که سیستم عامل های فن آوری را مجبور به پرداخت هزینه ناشران برای محتوای خود می کند ، است.

کد پیشنهادی معامله رسانه های خبری به سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و گوگل به ناشران اخبار استرالیا برای مطالب ارسال شده و به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل خود ، از جمله نمایش پیوندها به محتوا ، پرداخت کنند. بحث در مورد محاسن کد با نزدیک شدن تاریخ تصویب این قانون داغتر شده است ، گوگل اولین کسی است که تهدید می کند که جستجو از استرالیا را می کشد و به طور م preventثر از استرالیایی ها جلوگیری می کند تا چیزهای “گوگل” کنند. در حالی که ناشران خبری از این قانون حمایت کرده اند ، غول های فن areاوری استدلال می کنند که این کد اساساً از نقش سیستم عامل های آنها – و در واقع نحوه کار در اینترنت – سو تفاهم نمی کند ، در حالی که از نظر ارزش سیستم عامل هایشان به ناشران با هدایت میزان مراجعه به سایت ، فاکتور نمی گیرد. صفحات آنها

دیگه چیه؟

در کوتاه مدت ، همه چیز می تواند به یکی از دو روش پیش برود – فیس بوک عقب نشینی می کند و کارگزاران با ناشران اخبار به روشی که Google شروع به انجام آن می کند معامله می کنند یا اخبار در فیس بوک برای مصرف کنندگان استرالیایی مسدود می شود. سناریوی قبلی با توجه به قدرت بالای شرکت های بزرگ فناوری ، سابقه ای را ایجاد می کند که بسیاری از دولت های جهان دنبال آن هستند. اگرچه این مورد دوم اتفاق بیفتد ، فیس بوک به احتمال زیاد با حفظ کاربران استرالیایی با نبرد سختی روبرو خواهد شد. زمان سکونت کاهش خواهد یافت زیرا محتوای کمتری برای تعامل وجود دارد و محتوای باقیمانده – فراتر از محتوای تولید شده توسط کاربر ، جوامع و Marketplace – احتمالاً مطابق با استانداردهای صحت خواسته شده از ناشران خبر قانونی نیست و به ایجاد فیس بوک کمک بیشتری می کند بستر اطلاعات غلط

زمان حرکت فیس بوک ایده آل نیست ؛ استرالیا در آستانه آغاز واکسیناسیون COVID-19 خود قرار داشت ، بنابراین بسیار مهم است که اطلاعات صحیح به دست مصرف کنندگان برسد – به خصوص که 21.7٪ استرالیایی ها گفته اند که احتمالاً یا قطعاً واکسن را در ژانویه 2021 دریافت نخواهند کرد. این زمینه دسترسی به اطلاعات صحیح بیش از هر زمان دیگری مهم است و بنابراین تأثیر بر اعتماد و احساسات مصرف کننده نسبت به فیس بوک منفی خواهد بود. این امر به ویژه به احتمال زیاد با توجه به محبوبیت پلتفرمی که قبلاً در اطلاعات نادرست و شعارهای التهابی مشهور بوده است ، و ممنوعیت اولیه انتشار ناگهانی اخبار را بیش از حد بر سر سایت های جامعه و خدمات دولتی مانند خدمات آتش نشانی روستایی برانگیخته است.

برای مصرف کنندگان استرالیایی ، تنوع رسانه ای ضربه بیشتری خواهد دید زیرا ناشران کوچکتری که بیشترین ترافیک خود را به فیس بوک متکی بودند ، برای فعالیت تلاش می کنند و فقط مراکز بزرگ میراث – که بیشتر آنها متعلق به تعداد انگشت شماری از میلیاردرها است – باقی می مانند و بیشتر صنعت رسانه تلفیقی. اساساً ، تنها سود واقعی کد معاملات رسانه ای اخبار برای مصرف کنندگان این است که پولی که به ناشران پرداخت می شود برای تأمین بودجه روزنامه نگاری با منافع عمومی باشد. این قانون مشخص نکرده است که ، در صورت وجود ، این درآمد جدید باید صرف چه عواملی شود و بنابراین تضمین نمی کند که روزنامه نگاری در وضعیت فعلی خود منابع بهتری داشته باشد.

آنچه ما فکر می کنیم

حداقل برای لحظه ای ، مصرف کنندگان استرالیایی باید به دنبال اخبار منبع باشند ، یعنی. مراجعه مستقیم به وب سایت های خود ناشران – کاری که بسیاری از مصرف کنندگان دیگر عادت به انجام آن ندارند. طبق گزارش اخبار دیجیتال دانشگاه کانبرا در سال 2020 ، 39 درصد استرالیایی ها از فیس بوک برای اخبار استفاده می کنند و بنابراین این امر باعث تغییر رفتار می شود. این ممکن است آنها را مجبور کند که مستقیماً از وب سایت ها بازدید کنند ، و بنابراین ارزش منابع خبری معتبر را نسبت به مقالات clickbait درک کنند ، یا ممکن است به راحتی اخبار کمتری بخوانند. تحقیقات مینتل نشان می دهد که از هر 10 مصرف کننده استرالیایی هفت نفر دوست دارند در مورد آخرین اخبار / اتفاقات جهان به خوبی آگاهی داشته باشند ، بنابراین به احتمال زیاد به دنبال حس کنجکاوی خود در جای دیگر هستند. برای مارک هایی که به دنبال برقراری ارتباط با آنها هستند ، درک مخاطب هدف آنها و ایجاد تنوع در ترکیب کانال رسانه ای آنها بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>