فعالیت های تعطیلات در فضای باز فرصت هایی را برای سفر فراهم می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


مایکل گالیناری


مایک تحلیلگر گزارش های سفر و تفریح ​​در ایالات متحده در Mintel است. مایک گزارش هایی درباره ترجیحات سفر مصرف کننده و همچنین تحقیقات بازار اوقات فراغت می نویسد.

حتی از آنجا که بسیاری از مناطق صنعت مسافرت را محدود می کند ، همه گیر تمایل مسافران برای گشت و گذار در فضای باز در تعطیلات را کاهش نداده است. این بازار برای جذب طیف مسافران ، از کوهنوردان تابستانی معمولی گرفته تا اسکی بازهای جدی ، یک چالش دارد ، اما در آن فرصت نیز وجود دارد. با عمل به بسیاری از انگیزه های اساسی ، ارائه دهندگان می توانند مشارکت مکرر و متنوع تری را در فضای باز تشویق کنند.

بررسی اجمالی شرکت کنندگان در فعالیت در فضای باز

بر اساس تحقیقات مینتل در مورد فعالیت های تعطیلات در فضای باز ، بیش از سه از پنج بزرگسال در دو سال گذشته تعطیلات را انجام داده اند که شامل یک فعالیت در فضای باز است. مسافرانی که بیشترین مشارکت در فعالیت های تعطیلات در فضای باز را دارند ، مردان جوان و مرفهی هستند. در میان والدین ، ​​پرشورترین شرکت کنندگان بیش از یک فرزند دارند. این توصیفات جمعیتی صرف نظر از اینکه فعالیت های فضای باز کانون سفر باشد یا فقط یک فعالیت در یک برنامه سفر متنوع ، برگزار می شود. این آمارهای جمعیتی به طور کلی با روند سفر به طور کلی ، مسافران با درآمد بالاتر بیشترین سفر را انجام می دهند و افراد زیر 55 سال نیز فعالیت های جسمی بیشتری دارند.

فعالیت های تعطیلات در فضای باز بسیار گسترده است

تقریباً دو سوم بزرگسالان در حداقل یک فعالیت در فضای باز در حالی که در تعطیلات بودند در دو سال گذشته شرکت کردند که این نشان از محبوبیت کلی آنها دارد. علاوه بر این ، فعالیت های خارج از منزل فقط به سفرهای اختصاص داده شده به آنها (مانند سفرهای کمپینگ یا اسکی) استعفا داده نمی شوند. در عوض ، مسافرینی که به سفرهای متمرکز بر فعالیت (مانند وقت گذرانی برای پیاده روی در طول سفر چند روزه گشت و گذار در یک شهر) نمی روند ، به همان اندازه از آنها لذت می برند. بنابراین ، فرصت هایی برای ارائه دهندگان سفر فراهم شده است تا از فعالیت های فضای باز به عنوان راهی برای جذب و جذب مهمان استفاده کنند.

تعطیلات خانوادگی نقطه شیرین

از دید مسافران ، کوله پشتی ، دوچرخه سواری و خوابیدن در فضای باز دارای ویژگی های به یاد ماندنی بودن و فعالیت های خوب گروهی است. با توجه به تحقیقات مینتل در مورد تعطیلات خانوادگی ایالات متحده ، این امر آنها را کاندیداهای قدرتمندی برای تعطیلات خانوادگی می کند ، به خصوص که والدین می خواهند فرزندان خود را از مکان های توریستی بیشتر دور کنند. آرامش و فرار به ترتیب انگیزه های زیادی برای تعطیلات در فضای باز و خانواده است. ترویج هر دو ایده می تواند به تعطیلات علاقه مند به یک سفر غیر معمولی در فضای باز کمک کند. این فعالیت ها همچنین با ارزش داشتن یک مسافت طولانی با هم ارتباط زیادی دارند. این به ارائه دهندگان این فعالیت ها اجازه می دهد تا پیشنهادات خود را منحصر به فرد کنند و شاید هزینه بیشتری را برای آنها بپردازند.

دوچرخه سواری همچنین موقعیت خود را به عنوان یک تجربه منحصر به فرد دارد. طبق تحقیق مینتل در مورد مسافران باتجربه ، از هر 10 مسافر هفت نفر احساس می کنند افرادی که تجربه سفر منحصر به فردی دارند جالب ترند. ارتقا’s مسیرهای دوچرخه سواری یک مکان می تواند به خانواده ها و مسافران بدون فرزند در سفر کمک کند تا تجربیات منحصر به فرد خود را ایجاد کنند.

مسافران در طول سال علاقه مند هستند اما تابستان را ترجیح می دهند

فعالیت های بیرونی که در درجه اول در هوای گرم انجام می شود نسبت به فعالیت در هوای سرد جذابیت بیشتری دارد ، از جمله فعالیت های مبتنی بر آب مانند شنا محبوب ترین است. فعالیت های زمستانی مانند اسکی در لیست فعالیت های محبوب بسیار پایین است ، این نشان می دهد که فعالیت های هوای سرد جذابیت کمتری نسبت به گزینه های آب و هوای گرم دارد. علاوه بر این ، از هر 5 مسافر فقط یک نفر در فصول گرم و سرد از فعالیت لذت می برد ، به این معنی که ممکن است تشویق به تقاضای کراس اوور برای ارائه دهندگان سخت باشد.

COVID-19 و پول نقد بزرگترین موانع هستند

در کوتاه مدت ، ارائه دهندگان فعالیت در فضای باز باید با نگرانی مداوم مصرف کنندگان درباره قرارداد COVID-19 مقابله کنند. برای این منظور ، آنها باید همان کاری را که مارک های مسافرتی موفق در ترغیب ترس مصرف کنندگان انجام داده اند ، مانند اجرای سیاست های قوی ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی ، ادامه دهند. فراتر از همه گیری ، هزینه برای بسیاری از مصرف کنندگان مانع قابل توجهی است. پرداختن به این موضوع می تواند در تشویق بیشتر فعالیتهای سفر در فضای باز نقش مهمی داشته باشد.

از آنجا که بیماری همه گیر نابرابر بر درآمد خانوارها در سراسر کشور تأثیر گذاشته است ، ممکن است که سال 2021 “شکاف تعطیلات” فزاینده ای ایجاد کند ، زیرا سفر به گروه های مرفه تر است. ارائه دهندگان مجبور خواهند شد که بازارهای رو به کاهش فعالیت های فضای باز را با گزینه های مناسب بودجه گسترش دهند.

انگیزه ها در سنین مختلف متفاوت است

ارائه دهندگان فعالیت باید به خواسته های دوگانه مسافران برای انجام فعالیت هایی که قبلاً آنها را می شناسند و دوست دارند ، متوسل شوند و چیز کاملاً جدیدی را امتحان کنند. چگونگی ارائه دهندگان به این انگیزه ها به سن مخاطبان آنها بستگی دارد. حتی در دوران میانسالی ، مسافران به دنبال تازگی در فعالیت های خود هستند و می توانند انگیزه داشته باشند كه فعالیتی را بر اساس آن امتحان كنند (كه برای فعالیت های كم محبوب تر مانند موج سواری پاداش است). بالای 55 سال ، جذابیت جدیدی کمتر است. مسافران مسن تر مشخص کرده اند که کدام فعالیت ها را دوست دارند و می توانند متقاعد شوند که این فعالیت ها را به عنوان راهی برای کشف مناطق اطراف خود دنبال کنند.

آنچه ما فکر می کنیم

فعالیت های تعطیلات در فضای باز از جذابیت گسترده ای برخوردار است زیرا در چندین سطح کار می کنند: آنها می توانند آرامش بخش یا فعال ، مبتدی پسند یا سطح متخصص ، سرگرم کننده در زیر نور آفتاب ، یا بسیار خنک باشند. یافتن ترکیبی که مورد توجه گروه منطقه ای و جمعیتی مناسب باشد ، می تواند به ارائه دهندگان سفر کمک کند مهمانان خارج از منزل را جذب کنند. همانطور که سفرهای پس از همه گیر شدن به نیمه اواخر سال 2021 بازگشت ، فعالیت های فضای باز می تواند به مسافران کمک کند تا با مسافران خود راحت ، تازه شوند و ارتباط برقرار کنند.

برای نگاهی جامع به فعالیتهای تعطیلات در فضای باز ، فروشگاه Mintel را بررسی کنید و گزارش را امروز بخرید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>