فرصت های نوآوری برای مارک های ضد آفتاب هند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد

این تصور غلط گسترده است که محصولات مراقبت از آفتاب فقط هنگام بیرون رفتن در معرض آفتاب مورد نیاز است. در واقع ، با توجه به آخرین تحقیقات مینتل، متخصصان در مورد آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چرا ، دو دلیل اصلی که چرا مصرف کنندگان می گویند از محصولات ضد آفتاب استفاده نمی کنند یا قصد استفاده از آنها را در آینده ندارند ، این است که آنها بیشتر اوقات در خانه نمی مانند (39٪) * و آنها این کار را نمی کنند در آفتاب به اندازه کافی طولانی (33٪) بمانید. بعلاوه ، یک چهارم (24٪) از مصرف کنندگان هندی از کرم های ضد آفتاب استفاده نمی کنند یا قصد استفاده از آنها را ندارند زیرا استفاده از یک محصول ضد آفتاب را اقدامی غیر ضروری در برنامه مراقبت از پوست خود می دانند.

تانیا راجانی ، تحلیلگر زیبایی و مراقبت شخصی هند ، مینتل ، گفت:

“عدم دانش مصرف کننده در مورد مراقبت از پوست و این تصور غلط که اگر در معرض آفتاب نیستند نیازی به استفاده از محصولات ضد آفتاب یا محافظت از پوست ندارند دلیل اصلی این است که ما شاهد استفاده کم در این گروه هستیم. با توجه به این که مصرف کنندگان در اثر COVID-19 در خانه ها اقامت دارند ، اما زمان بیشتری را در اینترنت می گذرانند ، مارک های مراقبت از آفتاب این فرصت را دارند که به عنوان یک مربی برای گسترش ارتباطات در مورد محافظت از پوست ، نقش یک مربی را داشته باشند. مارک ها می توانند آموزش در مورد نیاز روزانه به مراقبت از آفتاب و محافظت از پوست را حتی در هنگام اقامت در خانه به دلیل گسترده تر بودن متجاوزان محیطی تقویت کنند. مارک ها می توانند با ادعاهای محافظت از پوست در برابر آلودگی محیط داخلی ، چراغ های داخلی و چراغ های آبی از دستگاه های الکترونیکی ، ارتباط سبک زندگی را به تهیه کنندگی سبک زندگی در خانه اضافه کنند. “

استفاده از ادعاهایی فراتر از محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش

محصولات مراقبت از پوست صورت و محصولات آرایشی رنگ صورت هر دو ادعاهای SPF را دارند و چمن های مراقبت از آفتاب را تهدید می کنند. طبق بانک اطلاعات جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) ، در هند ، کمک به مراقبت از اشعه ماورا UV بنفش تحت مراقبت از پوست از 42٪ در سال 2019 به 25٪ در سال 2020 کاهش یافته است ، در حالی که مراقبت از پوست صورت با چنین ادعایی از 26٪ در سال 2019 برجسته تر است به 35٪ در سال 2020. همچنین بیش از یک سوم (34٪) از مصرف کنندگان ** می گویند محصولات آرایشی با SPF به آنها محافظت کافی در برابر آفتاب می دهد.

وی افزود: “با درصد قابل توجهی از دسته های زیبایی و مراقبت های شخصی ، مانند مراقبت از پوست صورت ، از جمله محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش در ادعاهای محصول آنها ، این نیاز مصرف کنندگان به محصولات ضد آفتاب را برآورده می کند. مارک های Suncare باید از طریق نوآوری بیشتر در ادعاها ، بافت ها و قالب ها از چمن خود دفاع کنند تا اهمیت آنها را در نزد مصرف کنندگان هندی افزایش دهند. نوآوری های ضد آفتاب که فراتر از محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش هستند و شامل ادعای مراقبت از پوست مانند مرطوب کننده و سفید کننده یا روشن کنندگی می توانند به مراقبت از آفتاب برای رژیم مراقبت از پوست فرد کمک کنند. مارک ها همچنین می توانند در حال توسعه مفاهیم ترکیبی باشند که با استفاده از آنها ترکیبات مراقبت از آفتاب و آرایش برای محافظت از گروه مراقبت از آفتاب از مارک های آرایشی رنگ صورت که ادعاهای SPF دارند محافظت می کند. “

فرصتی برای ارائه مزایای اضافی مراقبت از پوست

تحقیقات Mintel تأکید می کند که نزدیک به یک سوم (31٪) از مصرف کنندگان می گویند که آنها مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای محصولات ضد آفتاب با مزایای مراقبت از پوست هستند و این در زنان 25-34 ساله 41٪ است. مصرف کنندگان هم از کرم صورت با مزایای ضد آلودگی (44٪) و هم از کرم صورت با نور نور آبی (39٪) استفاده کرده اند و قصد دارند در آینده از این محصولات استفاده کنند.

“مراقبت از آفتاب چند منظوره شکاف هایی را در بر دارد که ادعاهای مختلف مراقبت از پوست مانند ضد پیری و روشنایی را در بر می گیرد ، و محصولات را برای خریداران چند منظوره جذاب تر می کند. ارائه عملکرد چند منظوره همچنین راهی برای افزایش ارزش محصولات است ، و باعث می شود مصرف کنندگان احساس کنند بازده بهتری برای سرمایه گذاری خود دارند. علاوه بر این ، مارک ها می توانند ارتباطات را در اطراف آلودگی محیط داخلی یا محافظت از گرد و غبار ، که به همان اندازه در خانه ها شیوع دارد ، تقویت کنند و نیاز به محافظت در برابر متجاوزان غیر متعارف مانند نور آبی را ایجاد کنند. “

مینتل در اکتبر 2020 تحقیق در مورد 3000 کاربر اینترنتی بالای 18 سال را برای مصرف کنندگان سفارش داد.

* 2،645 مصرف کننده هندی بالای 18 سال که در 6 ماه گذشته از محصول ضد آفتاب استفاده نکرده اند یا قصد استفاده از آن را در آینده ندارند ، اکتبر 2020

** 1،412 زن هندی 18 سال به بالا که در 6 ماه گذشته ، اکتبر 2020 از یک محصول مراقبت از پوست و / یا ضد آفتاب استفاده کرده اند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>