فرصت هایی برای نگهداری بستنی و تازگی های منجمد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

کیتلین کامپ


Kaitlin Kamp یک تحلیلگر بینش مصرف کننده در تیم گزارشات غذا و نوشیدنی در Mintel است. کیتلین طیف گسترده ای از دسته های غذایی و نوشیدنی بسته بندی شده را با تأکید بر تمایل به مصرف را پوشش می دهد.

افزایش خوردن و معالجه در خانه باعث تقویت بستنی و بازار تفرج تازه در سال 2020 می شود. انتظار می رود این رده سهم زیادی از رشد را داشته باشد ، به دلیل نوآوری گسترده از بازیگران گروه ، اما مارک ها هنوز با چالش هایی روبرو هستند – یعنی عدم اطمینان اقتصادی و بازگشت پس از شیوع بیماری به سلامت. گزینه های بسته بندی مقرون به صرفه برای پیشنهادات خدمات غذایی می توانند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشند ، در حالی که تمرکز روی مواد و عملکردهای سلامت محور می تواند مجاز بودن را ارائه دهد.

غذاهای کلیدی

قالب های اقتصادی و تقلبی های خدمات غذایی می توانند به مصرف کنندگان آگاه از هزینه پاسخ دهند

بستنی ممکن است یک کالای لوکس نباشد اما کسانی که از نظر اقتصادی مشکل دارند از این دسته عقب می روند. در کوتاه مدت ، در حالی که بیکاری بالا و اعتماد به نفس مصرف کننده همچنان پایین است ، مارک ها باید ارزش را در اولویت قرار دهند. قالب های بزرگتر و اقتصادی می توانند صرفه جویی در هزینه ها و خوراکی های منجمد را بیان کنند که می توانند اقلام معروف خدمات غذایی مانند ساندا را تقلید کنند ، اما با هزینه کمتر می توانند گزینه های مقرون به صرفه ای برای صرف غذا در خارج از منزل ارائه دهند.

مجاز بودن را هم در سطح جسمی و هم در سطح احساسی فراهم کنید

مصرف کنندگان امیدوارند که بتوانند قدری از غذاهای نرم کننده پسا همه گیر عقب نشینی کنند تا بر سلامتی خود تمرکز کنند. برای نگه داشتن غذاهای منجمد در مجموعه های خود ، مارک ها می توانند از طریق بهبودهای تغذیه ای ، از جمله عدم افزودن فرمولاسیون قند یا پروتئین اضافه شده ، یا لیست مواد اولیه ساده ، مجاز باشند. عملکرد عاطفی همچنین می تواند با سلامتی صحبت کند ، به مشتریان نشان دهد که چگونه غذاهای منجمد می توانند به سلامت روحی و روانی آنها کمک کنند. طبق تحقیقات مینتل در مورد بستنی و تازگی های منجمد ، بیش از دو نفر از هر پنج خریدار غذای منجمد بیشتر از سال گذشته این کار را برای راحتی انجام می دهند و یک سوم برای کاهش استرس.

نوآوری و موقعیت یابی BFY می تواند به گزینه های لبنی دامن بزند

فضای تصفیه شده یخ زده غیر لبنی به طور فزاینده ای شلوغ شده و به لطف تصورات قوی آن در مورد سلامتی ، می تواند نیروی سوختی در این گروه باشد. مصرف کنندگان علاقه کمتری به گزینه های سنتی لبنی مانند شیر سویا دارند تا گزینه های جدیدتر و جدید مانند جو دوسر و بادام هندی ، این نشان می دهد که مصرف کنندگان برای چیز مهم بعدی هیجان زده هستند. بازیکنان می خواهند برای الهام بخشیدن به روندهای در حال ظهور در فضای شیر ، مانند شیر ماکادمیا و شیرخشک مغذی ، مراقب باشند.

فرصت ها

بستنی را به ارزش و هیجان تبدیل به یک دسر کاملاً بارگیری کنید

منبع: بن و جری

تقلید از دسرهای الهام گرفته از خدمات غذایی با ترکیب مخلوط کردن و مواد افزودنی در غذاهای منجمد فرصتی برای تقویت پیشنهادات ارزش خرده فروشی است. در حالیکه مصرف کنندگان همچنان از عدم اطمینان اقتصادی استفاده می کنند ، ارزش مهم خواهد بود ، به ویژه با توجه به اینکه مصرف کنندگان با مشکل اقتصادی بیشتر از میانگین خریدهای منجمد را کاهش می دهند.

مارک ژلاتو استعدادها یک سری محصولات الهام گرفته از دسر به نام لایه های ژلاتو را ارائه می دهد که دارای لایه هایی از ژلاتو و مخلوط های مختلف ، از جمله یخ زدگی و کلوچه ها است. Unileverنام تجاری درمان یخ زده بن و جری با قرار دادن یک لایه شکلات در بالای بستنی ، خط تولید Topped خود را در سال 2021 معرفی کرد ، که آن را “یک ساندا بستنی در یک پیمانه” می نامد. نیروگاه درمان منجمد اسم حیوان دست اموز آبی یک خط ارائه می دهد Load’d Sundaes که یک چیز مشابه ، یک ساندا کامل را در یک ظرف فراهم می کند.

نگرانی های قند را با شیرین کننده های طبیعی و قابل تشخیص کاهش دهید

شکر همچنان دشمن شماره یک عمومی است و بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده می خواهند قند خود را کاهش دهند. اگرچه مهم خواهد بود كه ماركها ارتباط با افراط و راحتی را از دست ندهند ، اما بهبود قند می تواند مجاز مورد نیاز را فراهم كند زیرا مصرف كنندگان قصد دارند غذاهای كم مصرف را بخورند. در صورت داشتن شیرین کننده های طبیعی مانند عسل یا افرا ، بیش از یک سوم بزرگسالان آمریکایی انگیزه دارند که یک نوع غذای منجمد جدید را امتحان کنند.

منبع: Fairlife

طبق تحقیقات Mintel در مورد قندها و شیرین کننده های جایگزین ، مصرف کنندگان شیرین کننده هایی مانند عسل ، شکر نیشکر خام و میوه خشک را طبیعی تر و قابل قبول تر از مواد غذایی دیگر مانند قند سفید تصفیه شده یا شیرین کننده های کم کالری می دانند. شیرین کننده های گیاهی همچنین در طبیعی بودن نمره خوبی کسب می کنند و تصور کمتری برای شما دارند.

برخی از مارک های درمان یخ زده در حال حاضر هم در گزینه های طبیعی قند و هم بدون ترکیبات قندی اضافه شده پیشرفت می کنند. مارک لبنی بدون لاکتوز زندگی عادلانه شامل شکر عصا و میوه راهب از گیاهان در محصولات خود است. نام تجاری درمان منجمد غیر لبنی NadaMoo! دارای مجموعه ای از محصولات بدون قند افزوده و از شیرین کننده های طبیعی ، از جمله گاو و ملاس استفاده می کند. هر دو مارک درمان منجمد کتو دوستانه کرم خامه ای و یاغی بدون شکر اضافه شده تبلیغ کنید و شامل شیرین کننده های گیاهی مانند میوه راهب باشد.

حفظ حرکت غیر لبنی با نوآوری موج بعدی

خوراکی های منجمد غیر لبنی دارای شتاب و پتانسیل برای داشتن نیروی محرکه طولانی مدت در این گروه هستند. سهم بزرگی از مصرف کنندگان سعی کرده اند یا علاقه مندند مواد غیر لبنی را در غذاهای منجمد امتحان کنند و این بخش به شدت رقابت می کند ، با ادعاهای بدون لبنیات از 8-20٪ از 2019-20-20. علاقه نسبتاً کم به شیر سویا به عنوان یک ماده بستنی ، در مقابل علاقه زیاد به گزینه های جدیدتر مانند شیر جو دوسر ، شیر بادام هندی و کره آفتابگردان ، نشان می دهد که مصرف کنندگان می توانند در جستجوی چیز بزرگ بعدی متزلزل باشند. خوراکی های منجمد غیر لبنی نیز دارای هاله سلامتی برای استفاده و بهبود حرکت به جلو هستند. بیش از نیمی از خریداران درمان های یخ زده انتظار دارند که غذاهای منجمد غیر لبنی از محصولات لبنی سالمتر باشند و از هر 5 نفر دو نفر موافق هستند که درمان های غیر لبنی بیش از حد فرآوری شده اند.

در حالی که گزینه های غیر لبنی غیرمستقیم می تواند پاسخگوی مصرف کنندگان دارای حساسیت به لبنیات باشد که به راحتی می خواهند بدون خطر افراط کنند ، مارک های غیر لبنی برای ادامه نوآوری با مواد تشکیل دهنده و به ارمغان آوردن سلامتی برای کسانی که به دنبال گزینه های غیر لبنی هستند به چالش کشیده می شوند زیرا آنها را سالم تر می دانند.

روند شیر می تواند فرمولاسیون های جدید را القا کند ، با ترکیباتی مانند آجیل ماکادامیا و دانه کنجد و ترکیبات غنی از مواد مغذی و پروتئین بالا. فواید تغذیه ای روشن و لیست ساده مواد تشکیل دهنده برای تأمین انتظارات مصرف کنندگان مهم خواهد بود.

آنچه ما فکر می کنیم

در حالی که مصرف کنندگان در جستجوی راه هایی برای درمان خود از امنیت خانه هایشان هستند ، در هنگام خوردن راحتی در خانه ، بستنی و تازگی های منجمد را بدست می آورند. اما همانطور که مصرف کنندگان در سال 2021 با توجه به اهداف جدید بهداشتی و نگرانی های مالی به تدریج از بیماری همه گیر خارج می شوند ، مارک های درمان منجمد باید به طور متفاوتی با اهالی غذا صحبت کنند – اولویت بندی ارزش در صورت امکان و سرمایه گذاری در پیشرفت های بهتر برای شما (BFY) برای حفظ سلامت مصرف کنندگان خودآگاه از قطع ارتباط با این گروه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بستنی و چیزهای جدید منجمد ، گزارش جامع را در فروشگاه Mintel بخرید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>