فرصت هایی برای زیبایی وگان در ژاپن

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت جدیدترین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیلگران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

وگان یک انتخاب سبک زندگی در اروپا و ایالات متحده است ، جایی که مواد آرایشی وگان تقریباً رایج است. با این حال ، ژاپن هیچ پایه ای برای پذیرش مفهوم وگان ندارد ، و خواستار توسعه بیشتر آن در BPC و ارتباطات از منظر اخلاقی تر است.

در ابتدا ، لوازم آرایشی وگان از خرده فروشان زیبایی و مارک های indie شروع می شد ، اما اکنون آنها بیشتر برای مصرف کنندگان عظیم محصولات آشنا هستند. در حالی که مارک های ایندی هنوز حضور پررنگی دارند ، لوازم آرایشی وگان را می توان در هر کجا خریداری کرد ، از جمله خرده فروشان عمده و داروخانه ها. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، خرده فروش عمده Target از برچسب خصوصی خود رونمایی کرده است. Sainsbury در انگلستان و همچنین داروخانه های dm-drogerie markt (dm) در آلمان نیز مارک های خود را راه اندازی می کنند. لوازم آرایشی وگان نه تنها در هر کجا موجود است ، بلکه قیمت های مناسب آنها را به گزینه ای تبدیل می کند که همه می توانند خریداری کنند.

آیا وگان های ژاپنی وجود دارند؟

تحقیقات Mintel نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از مصرف کنندگان ژاپنی درک می کنند که منظور از وگان و بی رحمی چیست و اکثر آنها چنین کالاهایی را خریداری نکرده اند و علاقه ای به خرید آنها ندارند.

بیشتر مصرف کنندگان نه تنها موافق هستند که بهتر است از مواد آرایشی و بهداشتی که روی حیوانات آزمایش نشده اند ، خودداری کنند ، بلکه حتی محصولات مطلوب وگان و بی رحمی نیز در مورد ایمنی خود اطمینان ندارند. تحقیقات Mintel تأکید می کند که در ژاپن همیشه بی رحمی رعایت اخلاقی نمی شود. به همین ترتیب ، مهم است که با برقراری ارتباط صحیح اطلاعات در مورد روش های جایگزین آزمایش ، به امنیت مصرف کنندگان ، احساس امنیت دهید ، نه به سلامت محصولات بدون ظلم.

بر اساس پایگاه داده محصولات جهانی جدید Mintel ، در میان محصولات جدید زیبایی و مراقبت شخصی (BPC) در ژاپن از سال 20-2010 ، نسبت محصولات وگان بین 1 تا 3 درصد در نوسان است. علاوه بر فعالیت اندک در بازار ، اکثر مصرف کنندگان محصولات وگان را حتی بدون این که بدانند حتی از مارک های معروف از جمله Lush و The Body Shop خریداری می کنند. به همین ترتیب ، حتی در خرده فروشان زیبایی یا عمومی که چنین محصولاتی را حمل می کنند ، غیرمعمول نیست که فروشندگان مغازه درکی از معنای واقعی “وگان” ندارند.

3 فرصت اصلی در بازار BPC وگان ژاپن

1. کارمندان را بزرگترین طرفداران خود کنید
این تصمیم عادی است که کارمندان تصمیم می گیرند تصویر یک محصول یا مارک را انتخاب کنند ، نه نمایندگان یک شرکت. ابتدا به آنها اجازه دهید تا بفهمند چرا وگان است و چرا که نباید از آن بی رحمانه باشد ، و از آنها بخواهید که به اولین طرفداران محصول یا مارک تبدیل شوند. این کارآمدترین روش برای به اشتراک گذاشتن جذابیت محصولات برای بسیاری از مصرف کنندگان متوسط ​​است.

2. با قیمت پایدار
یکی از موانع خرید ، تصور گران بودن محصولات اخلاقی در ژاپن و بازار جهانی است. اگرچه “ارزان” هرگز نمی تواند به عنوان اخلاقی طبقه بندی شود ، همچنین این درست است که محصولات بدون قیمت پایدار نمی توانند اخلاقی باشند. اجرای قیمت های مناسب احتمالاً منجر به گسترش درازمدت بازار مصرف کالاهای سازگار با محیط زیست و اخلاقی می شود.

3. به نتایج رفتار خرید پی ببرید
مصرف کنندگان جوانی که از نظر اخلاقی دارای تمایل بیشتری هستند ، تمایل زیادی دارند که بگویند “سخت است که بدانید اقدامات من به محیط کمک می کند”. اگر آنها بتوانند احساس واقعی نتیجه کار خود را احساس کنند ، انگیزه ای برای رفتار آینده آنها فراهم می کند. نمایان ساختن اقدامات آنها برای افزایش تعامل مصرف کننده ، و نه صرفاً گزارش نتایج ، نکته ای ابتکاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصرف کنندگان و صنایع در ژاپن ، با مدیر حساب خود صحبت کنید یا لیست کاملی از Mintel Reports Japan را که برای خرید در فروشگاه Mintel موجود است مشاهده کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>