فرصت ارگانیک برای نوشابه های گازدار در L

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

اوفلی بوچت


اوفلی در مورد تحقیقات و نوشیدنی های جهانی Mintel تحقیق کرده و می نویسد.

در آمریکای لاتین ، مارک های نوشابه های گازدار (CSD) می توانند با استفاده از مواد ارگانیک به مصرف کنندگان آفت کش اطمینان دهند و به تقاضای آنها برای مواد طبیعی پاسخ دهند. ارگانیک هنوز در CSD ها در منطقه کم است و مارک ها باید به مصرف کنندگان در مورد آنچه که صدور گواهینامه است ، آموزش دهند.

CSD های ارگانیک می توانند به مصرف کنندگان سموم و اعتبار بهتر بهداشت اطمینان دهند

مصرف کنندگان در آمریکای لاتین نگران افزایش استفاده از سموم دفع آفات در کشاورزی شده اند. در برزیل ، از زمان به قدرت رسیدن ژائر بولسونارو در ژانویه 2019 ، صدها محصول جدید سموم دفع آفات تصویب شده اند و این نگرانی در مورد خساراتی است که این می تواند به سلامت مردم وارد کند.

مارک های CSD می توانند از افزایش نگرانی مصرف کننده استفاده کنند و از تمرکز فزاینده بر سلامتی و طبیعی بودن پس از همه گیری برای فروش مواد آلی استفاده کنند. در دسته هایی مانند آب میوه ، مصرف کنندگان علاقه بیشتری به محصولات ارگانیک نشان می دهند ، تقریباً یک چهارم مصرف کنندگان نوشیدنی های آب میوه برزیلی می گویند که بیشتر مواد ارگانیک خریداری می کنند. حتی قبل از COVID-19 ، به طور متوسط ​​از هر 5 مصرف کننده یکی در آمریکای لاتین گفت که اخیراً خرید مواد غذایی و نوشیدنی ارگانیک بیشتری را شروع کرده اند که کمی بیشتر از اروپا و آمریکای شمالی است. طبق گفته ارگانیس (انجمن تبلیغات ارگانیک) ، فروش محصولات ارگانیک در برزیل در سال 2020 به دلیل 30٪ رشد یافت.

CSD ها باید از نحوه آموزش سایر نوشیدنی ها به مصرف کنندگان در مورد مقادیر ارگانیک الهام بگیرند

مارک های نوشیدنی های ارگانیک در آمریکای لاتین صریحاً به معنای مواد ارگانیک برای محصولاتشان هستند: حمایت از جوامع محلی ، عدم استفاده از سموم دفع آفات یا رفاه حیوانات.

پشتیبانی از جوامع محلی
چای گیاهی نارگیل شکلاتی ارگانیک ادعا می کند با کشاورزانی که کیفیت ، نظارت بر محیط زیست و حقوق بشر مترقی و آینده پایدار برای جوامع محلی و جهانی (شیلی ، وارد شده از ایالات متحده) را در اولویت قرار می دهند ، شریک است.

بدون آفت کش یا مواد شیمیایی مصنوعی
آب انگور ارگانیک. این نوشیدنی فاقد گلوتن از انگورهای پرورشی اکولوژیکی ، بدون افزودن مواد شیمیایی مصنوعی یا استفاده از سموم دفع آفات (برزیل) تهیه می شود.

رفاه حیوانات
پروتئین گیاهی با طعم شکلات. سازنده ادعا می کند بخشی از سود خود را به بنیاد قهرمانان حیوانات اهدا می کند که از حقوق حیوانات (مکزیک) محافظت می کند.

CSD های آلی باید محتوای قند خود را توجیه کنند

COVID-19 باعث شده مصرف کنندگان در منطقه آمریکای لاتین از خطرات ناشی از مصرف مقادیر زیادی قند و خطر چاقی و دیابت آگاهی بیشتری داشته باشند. آمریکای لاتین دارای بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 در جهان است و سطح بالای چاقی و دیابت در منطقه از مهمترین عوامل تأثیر همه گیر در منطقه هستند. اکنون قند کم دومین اولویت برای برزیلی ها هنگام انتخاب نوشیدنی های غیر الکلی است.

CSD های آلی بر این اساس فروخته می شوند که برای سلامتی افراد بهتر هستند اما در واقع محتوای قندی مشابه CSD های غیرارگانیک دارند. مارک های ارگانیک CSD در آمریکای لاتین باید شفافیت بیشتری در مورد محتوای شکر داشته باشند و در مورد انتخاب مواد تشکیل دهنده برای ایجاد اعتبار بهتر توضیح دهند.

از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ CSD های ارگانیک به عنوان گزینه های سرگرم کننده ، خوشمزه و مسئولانه استفاده کنید

مارک های ارگانیک موفق CSD در آمریکای لاتین از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود به عنوان بخشی از سبک زندگی مدرن و مسئولانه استفاده می کنند.

سودا ارگانیک درست کنید
سودا ریشه از دستور العمل های صنایع دستی و مواد 100٪ ارگانیک استفاده می کند. این مارک در اینستاگرام بسیار فعال است ، تخفیف هایی را ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه برای شما (طبیعی و دست ساز) و برای محیط زیست (مکزیک) بهتر است.

CSD های آلی با پنلا شیرین می شوند
Dcada از تولیدکنندگان کوچک پنل پشتیبانی می کند و در TikTok و Instagram بسیار فعال است تا مصرف کنندگان جوانتر را در جستجوی یک نوشیدنی سالم و مناسب برای محیط زیست (کلمبیا) جذب کند.

ارگانیک ، محلی ، پری بیوتیک و با آلوز شیرین شده است
بوهو در ارتباطات خود در مورد رسانه های اجتماعی در مورد چگونگی بهتر نوشیدنی ها برای سلامتی و کره زمین ، پشتیبانی از جوامع محلی و بهترین ترکیب با استفاده از مد روز (مکزیک) بسیار عالی است.

آنچه ما فکر می کنیم

CSD های آلی در آمریکای لاتین کمتر نمایان هستند. مارک های CSD می توانند برای اطمینان به مصرف کنندگان از استفاده از سموم دفع آفات و علاقه مصرف کنندگان به محصولات طبیعی و اخلاقی ، از گواهی ارگانیک استفاده کنند. CSD ها باید بر روی محتوای شکر سالم و قیمت مناسب به عنوان عوامل اصلی موفقیت تمرکز کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>