فرصتهای رشد برای ترکیبات زیبایی کاربردی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

شناخته شده است که ترکیبات عملکردی از نظر علمی فوایدی را ارائه می دهند و اثبات ملموسی از اثربخشی در گروه مراقبت از پوست دارند. با این حال، آگاهی مصرف کنندگان از مواد تشکیل دهنده زیبایی کم است. تحقیقات جدید مینتل ، متخصصان در مورد خواسته و دلیل مصرف کنندگان ، نشان می دهد که 28٪ * از مصرف کنندگان تایلندی اظهار داشتند که از هیچ گونه مواد زیبایی و مراقبت شخصی آگاهی ندارند. در همین حال ، اکثریت (70٪) مصرف کنندگان فقط از سه ماده تشکیل دهنده BPC عملکردی آگاه هستند: پپتید (44٪) ، سرامید (41٪) و رتینول (38٪).

علی رغم این واقعیت که اکثر مصرف کنندگان ادعای برخی آگاهی از برخی از ترکیبات زیبایی عملکردی را دارند ، اما نوآوری محصول جدید عقب مانده است، نشانگر فضای سفید برای مارک ها است. بانک اطلاعات جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) نشان می دهد که فقط 10٪ از محصولات مراقبت از پوست که از فوریه 2020 تا ژانویه 2021 در تایلند راه اندازی شده اند ، شامل سرامید ، 3٪ پپتید (3٪) و فقط 1٪ رتینول است.

عامل اصلی باز کردن قفل رشد در صنعت مراقبت از پوست تایلند ، ایجاد آگاهی از مواد تشکیل دهنده آن است. مارک ها باید نقش مربی را بازی کنند و شکاف را برای ایجاد تسلط به مواد تشکیل دهنده در بین مصرف کنندگان هدف برطرف کنند. برای مارک ها مهم است که از نقاط تماس مناسب برای ایجاد دانش مواد تشکیل دهنده یک مرحله ای استفاده کنند.

“در حالی که پپتید ، سرامید و رتینول از ترکیبات عملکردی با بالاترین مقدار یادآوری مصرف کننده هستند ، تعداد محصولات مراقبت از پوست با این مواد کم است. این موضوع فرصتی را برای تسریع میزان نفوذ این مواد در بازار زیبایی تایلند به منظور استفاده از آگاهی و علاقه برجسته می کند. مارک ها همچنین باید ایمنی مصرف کننده را به عنوان اولویت اصلی ، با شفافیت و آموزش ابزار اصلی برای برقراری ارتباط بهتر با مشتری و تبدیل آن ، در اختیار داشته باشند. “

پوست جدید نگران فرصت های باز برای ایجاد مواد تشکیل دهنده است

بیماری همه گیر نگرانی های پوستی جدید یا موجودی را برای بسیاری از مصرف کنندگان تایلندی ایجاد کرده است. تحقیقات Mintel تأکید می کند که 70٪ از مصرف کنندگان موافقند که آکنه ناشی از استفاده از ماسک صورت مسئله پوستی مداوم است ، در حالی که مصرف کنندگان آلودگی (37٪) و نور آبی (16٪) را به عنوان عامل پیری تشخیص می دهند. علاوه بر این ، بیش از یک سوم (34٪) تایلندی ها موافقند که مواد علمی می توانند به بهترین وجه نگرانی های غیر متعارف پوست را برطرف کنند.

در حال تحول شرایط محیطی دشمنان زیبایی جدیدی را معرفی می کند، در حالی که همه گیری باعث تغییر در سبک زندگی می شود که مشکلات پوستی جدیدی ایجاد می کند. همانطور که نگرانی های جدید و غیر متعارف پوستی ، مانند ‘ماسک’ ، تحریک پوست در اثر آلودگی و عکسبرداری از نور آبی ایجاد می شود ، مصرف کنندگان به دنبال راه حل های غیر متعارف هستند. مارک های تجاری می توانند روی این مشکلات پوستی غیرمتعارف اما در حال ظهور تمرکز کنند تا مصرف کنندگان را ترغیب به بازنگری در انتخاب محصولات خود کنند. مارک های تجاری توجه به توجه به مواد تشکیل دهنده را به عنوان راه حل قهرمان در نظر بگیرند.

در حالی که راه حل های سنتی بر اساس اینکه آیا در مقابله با این مشکلات جدید و غیر متعارف م effectiveثر هستند مورد بازنگری قرار می گیرند ، اما ترکیبات عملکردی که به طور علمی تولید شده اند می توانند به پر کردن شکاف کمک کرده و به تدریج در دسته های زیبایی مدرن نقش پررنگ تری داشته باشند.

* 2000 کاربر اینترنت تایلندی بالای 18 سال

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>