غذای سالم غذاهای لاتین را برجسته کنید

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

آلیسا هانگارتنر


آلیسا یک تحلیلگر بینش مصرف کننده است – روند طعم و مواد اولیه در Mintel. او تجربه تولید محصول و تحقیقات گسترده مصرف کننده مینتل را برای ارائه بینش های واقع گرایانه و ابتکاری در سطح یک گروه ترکیب می کند.

غذاهای لاتین توسط مصرف کنندگان هیجان انگیز ، خوش طعم و ماجراجویانه تلقی می شوند اما از نظر سلامتی و سلامتی عقب هستند. مارک های خرده فروشی و اپراتورهای خدمات غذایی فرصتی برای تجدید ادراک غذاهای لاتین با برجسته کردن جنبه سبکتر و سالم غذاهای لاتین دارند. مواد تشکیل دهنده گیاهی و نوآوری های مناسب گیاهخواران هم در غذاهای بسته بندی شده و هم در فهرست های خدمات غذایی به رشد خود ادامه می دهند. تقویت ارتباط بین غذاهای کامل و گیاهی که در غذاهای لاتین استفاده می شود و فواید غذایی آنها می تواند بنیادی برای تغییر درک غذاهای لاتین در حرکت رو به جلو ایجاد کند.

غذاهای لاتین هم محبوب و هم آماده رشد هستند

اکثر مصرف کنندگان آمریکایی غذاهای لاتین می خورند ، اما فقط یک سوم از کل مصرف کنندگان ثابت قدم هستند، طبق تحقیقات آینده Mintel در مورد طعم های غذاهای لاتین. دو مسیر همزمان برای رشد مارک ها وجود دارد: افزایش دفعات مصرف و تنوع بخشیدن به غذاها ، مواد اولیه و طعم دهنده های موجود. در میان مصرف کنندگان کم اشتغال ، تمایل به لذت مکرر بیشتر ممکن است به دلیل شهرت کمتر از سلامت ، سطح پایین آشپزی در خانه و تجربه محدود با طیف گسترده ای از غذاها ، که فرصت هایی برای مارک های خرده فروشی و اپراتورهای خدمات مواد غذایی است ، مانع شود. .

در حال حاضر مصرف کنندگان برای دیدن جنبه سالم تلاش می کنند

غذاهای لاتین ارتباط زیادی با تنوع ، هیجان و مقرون به صرفه بودن دارند ، اما از نظر سلامتی کوتاه هستند. یک گام خوب برای شروع تغییر این تصورات ، قرار دادن غذاهای لاتین (یا الهام گرفته از لاتین) برای همسویی با روند سلامتی معاصر است: تراکم مواد مغذی و گزینه های گیاهی. بسیاری از غذاهای معتبر لاتین می توانند این دو مورد باشند: شامل میوه ها ، سبزیجات ، غلات و حبوبات. این می تواند جریان اصلی بسیاری از غذاهای لاتین را تسریع کرده و به مصرف کنندگان کمک کند تا این غذاها را بیشتر در نظر گرفته شود. اپراتورهای خدمات غذا می توانند شروع کنند: طبق تحقیقات Mintel در مورد روند غذاخوری سالم ، تقریباً دو سوم غذاخوری های ایالات متحده به گزینه های منوی گیاهی علاقه مند هستند ، این نشان می دهد که تغییر مصرف کننده از علاقه به انتظار به خصوص در بین مصرف کنندگان ژنرال Z و هزاره احتمالاً پیش می رود. برجسته سازی مواد تشکیل دهنده گیاهی می تواند وعده های غذایی معمولاً نرم را سبک کرده و گزینه های بهتر را برای شما هیجان انگیز نگه دارد.

مواد تشکیل دهنده بالا و بالا باعث افزایش هیجان Millennials می شود

منبع: گریل مکزیکی تازه Rubio

Millennials و Gen Z بیشتر از همتایان قدیمی خود غذای سالم غذاهای لاتین را انتخاب می کنند و همچنین طعم های لاتین را هیجان انگیز و ممتاز توصیف می کنند. این نشان می دهد که چیزی غیر از عطر و طعم بر تجارب غذاهای لاتین آنها تأثیر می گذارد. مواد اولیه ممتاز و تازه ای که اصالت و ماجراجویی را ارائه می دهند ، مورد توجه این مصرف کنندگان قرار می گیرند. اپراتورهای خدمات غذائی مواد و عطر و طعم های لاتین برجسته شده در منوهای دارای انواع مختلفی را اضافه کرده اند که پیچیدگی و تفاوت را ایجاد می کنند که احتمالاً به این برداشت های بالا کمک کرده است. گریل مکزیکی تازه Rubio یک کاسه عمدتا گیاهی با الهام از غذاهای خیابانی مکزیکی شامل گزینه ای مناسب گیاهخواری با طعم های اصیل با روند غذاخوری سالم ارائه می دهد.

میان وعده هایی با هاله های سلامتی هیجاناتی را با مشخصات عطر و طعم لاتین ارائه می دهند

تراشه های ارگانیک گیاه چنار Barnana با سالسای انبه تند

غذاهای لاتین به طور کلی ارتباط کمتری با سلامتی دارند ، اما مارک های موجود در راهرو میان وعده ممکن است برای تغییر این تصورات تلاش کنند. طبق تحقیق Mintel در مورد طعم ها و مواد اولیه منطقه ای و بین المللی ، تعهد محدود میان وعده ها آنها را به مکانی مناسب برای مصرف کنندگان در آزمایش طعم ها و مواد جدیدی که در غذاهای لاتین یافت می شود. طعم دهنده ها و مواد تشکیل دهنده لاتین برای کشف نام تجاری رسیده هستند ، به ویژه اگر بتوانند رابطه بین لذت بردن و میان وعده های بهتر برای شما (BFY) را تقویت کنند. مارک های میان وعده ممکن است در حال حاضر برخی از کشش در این پیدا شده است. در میان مصرف كنندگانی كه به طور معمول طعم دهنده های لاتین را در میان وعده ها مصرف می كنند ، ارتباطات واضحی نه تنها با هیجان بلكه با سلامتی نیز وجود دارد كه بیش از دو نفر از هر 5 نفر است. مارک ها از دو زاویه به این مسئله پرداخته اند ، ایجاد هیجان از طریق پروفیل های طعم دهنده منحصر به فرد چاشنی لاتین و فرمولاسیون بسترهای میان وعده ویژه با گره های BFY مانند گیاهان ، 100٪ روغن آووکادو یا پایه های بدون دانه.

آنچه ما فکر می کنیم

برخی از غذاها و غذاهای لاتین ممکن است با شهرت کمتر سالم همراه باشند ، اما مارک های تجاری می توانند با تقویت روابط بین غذاهای کامل و گیاهی مورد استفاده در غذاهای لاتین و فواید تغذیه ای آنها ، این تغییر را تغییر دهند. اولین قدم برای شروع تغییر این تصورات قرار دادن غذاهای الهام گرفته از لاتین برای همسویی با روند سلامت آینده نگر است. بسیاری از غذاهای معتبر لاتین می توانند هم از نظر گیاهی و هم از نظر مواد مغذی دارای میوه ها ، سبزیجات ، غلات و حبوبات باشند. علاوه بر این ، سبک های آماده سازی متفکرانه و استفاده از مواد سنتی یک تجربه برتر و معتبر را درمان می کند. قرار دادن نوآوری در آینده در چهارراه اصالت و سلامت ، ماجراجویانه ای را که مصرف کنندگان دنبال می کنند ، بدون فداکاری ارائه می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>