عشق به حیوانات خانگی فرصت های جدیدی برای مراقبت از خانه را القا می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


امیلیا توگناچینی


امیلیا تحقیق می کند و گزارش های انگلستان را می نویسد ، با تمرکز بر امور خانگی ، BPC و مارک ها.

بیماری همه گیر COVID-19 باعث افزایش مالکیت حیوانات خانگی شد ، این نشان دهنده فرصتی برای محصولات تمیزکننده حیوانات خانگی است که بیشتر از هر زمان دیگری به مصرف کنندگان برسد. مارک ها می توانند از طریق راه حل های مراقبت از خانه که مخصوص والدین حیوان خانگی جدید طراحی شده و برای مقابله با مشکلات حیوانات خانگی ساخته شده است ، از عشق حیوان خانگی تازه کشف شده استفاده کنند. در حالی که از خستگی تمیز کردن جلوگیری می کند. در اینجا ، ما جدیدترین نوآوری های تمیز کردن را برای والدین حیوانات خانگی و راهکارهایی که مارک های مراقبت از خانه می توانند برای استفاده بیشتر از این فرصت استفاده کنند ، بررسی می کنیم.

برای افزایش رکورد در والدین حیوان خانگی جدید ضربه بزنید

افزایش فرزندخواندگی حیوانات خانگی و پرسش های پرورش دهنده در میان COVID-19 منجر به یک فرصت بیشتر مارک ها برای تأمین بخش هدف در حال رشد صاحبان حیوانات خانگی برای اولین بار که باید عادت های خود را تنظیم کنند.

با تغییر روال نظافت برای تأمین نیازهای بهداشتی حیوانات خانگی ، مارک ها این فرصت را دارند که دامنه های مراقبت از خانه برای حیوانات اهلی را بیشتر معرفی کنند به طور خاص برای تهیه نظافت مربوط به حیوانات خانگی طراحی شده است.

برای مثال، طبیعتپاک کننده Miracle Hard Floor Cleaner ادعا می کند که حاوی یک فن آوری از بین بردن بو و یک فرمول آنزیمی زیستی است که ضمن محافظت از کف های طبیعی کف ، تمیز می کند.

تمیزکننده طبقه سخت Nature’s Miracle

منبع: Mintel GNPD

ضمن جلوگیری از خستگی تمیز کردن ، با مشکلات حیوان خانگی مقابله کنید

از آنجا که افراد – خواه صاحبان حیوانات اهلی باشند و نه – تمیز کردن را استرس آور می دانند ، فرمول های مناسب برای هر دو سطح سخت و منسوجات که همچنین عمل تمیزکاری طولانی مدت را ایجاد می کنند ، در میان صاحبان حیوانات خانگی که به دنبال راه حل های صرفه جویی در وقت و انرژی هستند ، طنین انداز می شود.

محصولاتی که ویژگی های خاص حیوانات خانگی را اضافه می کنند ، مانند از بین بردن فرمون هایی که می توانند حیوانات خانگی را به خود جلب کنند ، به مارک ها کمک می کند ارزش خود را تقویت کنند و جذابیت آنها را برای والدین حیوان خانگی افزایش دهند.

بیرون! پیشرفته پاک کننده لکه و بو

منبع: Mintel GNPD

بیرون! گفته می شود Advanced Severe Stain & Remover Remover پاک کننده کف زمین و از شر بو و لکه های ناخواسته حیوان خانگی خلاص می شود.

فرش تخصصی حیوان خانگی + کف کفپوش اثاثه یا لوازم داخلی

منبع: Mintel GNPD

این کف از محو شدن گفته می شود که حیوانات خانگی را بهم می ریزد و از اظهارنظر حیوانات اهلی روی فرش جلوگیری می کند.

حل کننده موی حیوان خانگی واموش

منبع: آمازون

مارک ها همچنین می توانند از آن الهام بگیرند واموش، شوینده محلول موی حیوانات خانگی به چرخه های شستشو اضافه می شود تا ملافه های تخت خانگی بدون مو باقی بماند.

مستقیماً با والدین حیوان خانگی ارتباط برقرار کنید

برای افزایش جذابیت والدین حیوانات خانگی ، مارک ها باید استراتژی های ارتباطی ویژه آنها و دوستان خزدارشان را توسعه دهند. از آنجا که حیوانات خانگی به طور فزاینده ای به عنوان اعضای خانواده مورد توجه قرار می گیرند ، مارک ها می توانند پیام رسانی را تغییر دهند تا از غرایز فرزندپروری و نظافت منزل صاحبان حیوانات خانگی استفاده کنند.

نسخه محدود توسعه محصول جدید با ابزارهای منحصر به فرد برای حیوانات خانگی یا ابتکارات رسانه های اجتماعی با هدف بزرگداشت عشق به حیوانات خانگی ، می تواند مارک ها را در والدین حیوان خانگی طنین انداز کند و باعث افزایش مشخصات دوستدار حیوانات شود.

تمیز کننده چند سطح آقای مناسب برای خانه های دارای حیوانات خانگی

منبع: Mintel GNPD

آقای مناسبپاک کننده چند سطحی برای “خانه هایی با حیوانات خانگی” طراحی شده است.

به عنوان نگران کننده بهداشت مربوط به ویروس منجر به افزایش دفعات نظافت در خانه می شود، مارک ها باید اطمینان حاصل کنند که رویکردهای ایمن و متمرکز بر سلامتی را برای انجام امور مراقبت از خانه که همه اعضای خانواده را مورد توجه قرار می دهند ، ترویج می کنند.

برای برندها بسیار مهم است که تأکید کنند بسته بندی آنها برای حیوانات خانگی نیز بی خطر است بیش از یک چهارم مصرف کنندگان انگلستان علاقه مند به بسته بندی هستند که از مسمومیت حیوانات خانگی جلوگیری می کند. به همین ترتیب ما محصولات با هدف ایمنی کودک را دیده ایم ، توسعه محصول جدید با بسته بندی خاص حیوان خانگی که برای محافظت از حیوانات خانگی طراحی شده است می تواند به مارک ها کمک کند تا مستقیماً به بازار مراقبت از حیوانات خانگی فشار بیاورند و از والدین حیوانات خانگی برای تعهد بهزیستی برای همه اعضای خانواده استفاده کنند. .

مارک ها همچنین می توانند با استفاده از محدوده های ممتاز مخصوص استفاده در اطراف نژادهای معتبر و دارا بودن مواد عملکردی مورد تأیید موسسات دامپزشکی برای تقویت سلامت حیوانات خانگی ، از انسانیت حیوانات خانگی استفاده کنند. به عنوان مثال ، روغنهای اساسی اسطوخودوس بر روحیه حیوانات خانگی تأثیر مثبتی دارند ، در حالی که معروف است گیاهان لیموترش و سیترونلا از حیوانات خانگی در برابر کک و مک محافظت می کنند.

درخواست صاحبان حیوانات خانگی از طریق بسته بندی

طراحی بسته بندی الهام گرفته از حیوانات خانگی می تواند به مارک ها کمک کند تا پیشنهاد دوستانه حیوانات خانگی خود را متمایز کرده و توجه دوستداران حیوانات اهلی را به سرعت و به طور م captureثر جلب کنند.

حوله کاغذی خنثی کننده Handee Pet Bover با رایحه نارنجی

منبع: Mintel GNPD

هندیگفته می شود حوله های کاغذی خنثی کننده بو به طور خاص توسط دوستداران حیوانات خانگی برای دوستداران حیوانات خانگی طراحی شده است و از فناوری Interlock Weave استفاده می کند که مایعات را به سرعت جذب می کند و به خنثی کردن بو کمک می کند.

بچه ها حیوانات اهلی خانگی لکه های پاک کن همه منظوره و بو

منبع: Mintel GNPD

این پاک کننده لکه و بو حیوانات خانگی بچه ها دارای فرمولی غیر سمی ، تجزیه پذیر و بی رحمانه است که بوی بد را برای همیشه از بین می برد.

تازه کننده پارچه تازه عطر و بوی

منبع: Mintel GNPD

یخ زدگیگفته می شود که تازه کننده رایحه بوی ماندگار حیوانات خانگی را از خشک شدن پارچه ها پاک می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>