ظهور تأثیرگذاران مبتنی بر هدف

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

مایینگا هاچیبیتی


Mainga تحلیلگر تحقیق در مورد سبک زندگی مصرف کنندگان در Mintel آلمان است. وی متخصص در گزارش های بررسی نگرش ها و رفتارهای گروه های مختلف جمعیتی در آلمان است.

افزایش علاقه به تغییرات آب و هوایی ، اتلاف صفر یا درگیری سیاسی و همچنین تغییرات اجتماعی برخی از روندهای فعلی است که بر فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار تأثیر می گذارد و بازاریابان باید آنها را در نظر بگیرند. در همان زمان ، مصرف کنندگان هوشمندتر از کاربران شبکه های اجتماعی می شوند و بسیاری از آنها وقت خود را در اینترنت محدود می کنند و یا به دنبال محتوای اطلاعاتی بیشتری می گردند. این تأثیر دائمی در تجارت تأثیرگذار خواهد داشت.

در آلمان ، از هر چهار کاربر شبکه های اجتماعی یک نفر به دنبال اطلاعات مربوط به موضوعات اجتماعی یا سیاسی در شبکه های اجتماعی است. همانطور که مصرف کنندگان وقت بیشتری را در اینترنت می گذرانند ، به دنبال یافتن مطالبی با موضوعات جدی و مرتبط هستند و می خواهند از آنچه در جهان می گذرد مطلع شوند. با نگاه به جلو ، مردم به طور فزاینده ای به دنبال تأثیرگذارانی می روند که هدف واقعی دارند و رسانه های اجتماعی به عنوان کانالی برای فعالیت های آموزشی عمل می کنند که پیام ها را به مخاطبان گسترده منتقل می کند.

تأثیرگذاران به طور فزاینده ای از اهداف خود برای ایجاد اهداف خوب و ایجاد محتوای معنی دار استفاده می کنند

این منجر به اصطلاح “Sinnfluencer” ، یک کلمه آلمانی شامل “Sinn” (مفهوم / هدف) و “تأثیرگذار” شده است. این شکل جدید از تأثیرگذار ، که توانایی دستیابی به بسیاری از افراد را دارد ، متعهد به ترویج محتوای معنی دار با یک هدف ، ایجاد آگاهی پیرامون موضوعاتی مانند پایداری ، مشارکت سیاسی و عدالت اجتماعی خواهد بود. در حال حاضر ، تعداد بیشتری از نفوذگران در آلمان از اهداف خود برای یک هدف خوب استفاده می کنند و به پیروانشان انگیزه می دهند تا با توجه بیشتری به کره زمین ، هم نوعان و خودشان زندگی کنند.

لوئیزا دلرت 2

اینفلوئنسر لوئیزا دلرت برای تغییر اجتماعی مبارزه می کند. به عنوان مثال ، برای روز جهانی زن ، او با LinkedIn همکاری کرد تا آگاهی از شکاف پرداخت جنسیت را افزایش دهد.
منبع: لوئیزا دلرتloudellert

مارک ها و اینفلوئنسرها باید ارزش ها و اهداف خود را برای اطمینان از یک رابطه اصیل هماهنگ کنند

به ویژه قدرت تأثیرگذاری روی جوانان در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی جذاب خواهد بود و مشاغل و مارک های تجاری را ترغیب به انتخاب تأثیرگذارهای معتبرتر با معنای قوی می کند. رسانه های اجتماعی برای فعالیت های آموزشی ایده آل خواهند بود و مارک ها می توانند با تأثیرگذارانی هدفمند کار کنند تا به طور آشکار به کاربران درباره اقدامات اخلاقی خود آموزش دهند. با این حال ، آنها باید مطمئن شوند که به طور واقعی وارد بحث می شوند و زندگی واقعی و نگرانی های مصرف کنندگان را منعکس می کنند تا همچنان مرتبط و جذاب باشند. مارک ها و اینفلوئنسرها در تعیین ارزش ها و اهداف خود از قبل به منظور اطمینان از یک رابطه طولانی مدت مناسب هستند.

hellopippa 4

با همکاری برند تجاری سوئدی Fjällräven ، تأثیرگذار HelloPippa آگاهی را برای مد منصفانه افزایش داد.
منبع:Hellopippa

اما همانطور که مصرف کنندگان به دنبال اطلاعات مرتبط تر در شبکه های اجتماعی هستند ، کسانی که نمایندگی شرکت ها را به صورت آنلاین انجام می دهند فقط سرگرم کننده های جوان ، مدل ها یا کسانی نیستند که در زمینه مد ، زیبایی و تناسب اندام مشاوره می کنند – که در حال حاضر بیشترین وزن را در صنعت بازاریابی تأثیرگذار دارند. ما به طور فزاینده ای شاهد دانشگاهیان ، متخصصان پزشکی و روزنامه نگاران مانند روزنامه نگار آلمانی مالکوم اوهانوه یا دانشجوی زیست شناسی لئون از xskincare خواهیم بود.

به میل مصرف کنندگان برای تغییر پاسخ دهید

در آینده ، مارک هایی که رویکرد خود را در مسیری معنادار بازنگری می کنند و روابط شفاف و صادقانه ای را با تأثیرگذاران مبتنی بر هدف ایجاد می کنند ، قادر خواهند بود تا این سطح جدید از آگاهی را داشته باشند. با تکامل جامعه و درخواست مسئولیت اجتماعی بیشتر ، مارک هایی که تأثیرگذاران واقعی را در روابط طولانی مدت ادغام می کنند ، تمایل مصرف کنندگان به تغییر را جلب می کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>