صنعت پخش مستقیم و تجارت الکترونیکی در بازار چین

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد

جریان مستقیم تحول در صنعت تجارت الکترونیکی چین را تسریع کرده است ، که در طی همه گیر COVID-19 رونق یافته است. آخرین تحقیقات انجام شده توسط مینتل ، متخصصان در مورد اینکه چرا و چرا مصرف کنندگان ، نشان می دهد که تنها 26٪ از مصرف کنندگان چینی شهری در نیمه دوم سال گذشته خرید مستقیم را مشاهده نکرده اندر، که محبوبیت کالاهای پخش زنده در چین را نشان می دهد.

با در نظر گرفتن دسته بندی هایی که خریدهای زنده انجام می شود ، زیبایی / زیبایی و مراقبت شخصی (31٪) و پوشاک و لوازم جانبی (27٪) دو مورد بیشتر برای خرید زنده و پس از آن مواد غذایی و نوشیدنی (16٪) محبوب هستند. در همین حال ، Taobao ، محبوب ترین پلت فرم خرید آنلاین چینی ، با نفوذ 65٪ بر سیستم عامل های پخش مستقیم مسلط است و پس از آن TikTok (30٪) ، Kuaishou (23٪) و Pinduoduo (23٪) قرار دارند.

بلر ژانگ ، تحلیلگر Mintel Digital ، امور مالی و رسانه ای گفت: “مصرف کنندگان چینی شهری با انتظارات از تجربه های تعاملی بصری و کارآمد و قیمت های پایین ، به این رونق خرید آنلاین قدم می گذارند. بیشتر محصولات موجود در سیستم عامل های پخش مستقیم یا محصولات FMCG هستند که باید به طور مکرر خریداری شوند یا کالاهای بادوام هستند که به عنوان کیفیت زندگی مصرف کنندگان افزایش می یابد. علاوه بر یک استراتژی ارزان قیمت ، موفقیت پخش زنده در تعامل بین لنگر و مصرف کننده نهفته است. “

در استریم مستقیم امکان تولید محصولات با قیمت بالا وجود دارد

طبق داده های مینتل ، 69٪ از مصرف کنندگان چینی شهری که در شش ماه گذشته خرید مستقیم را مشاهده کرده اند ، خرید کرده اند. به طور مشخص 14٪ 1000 یوان یا کمتر ، 22٪ بین 1000 تا 3000 یوان ، 18٪ بین 3000 تا 7000 یوان و 16٪ 7000 یوان یا بیشتر هزینه کرده اند.

بلر ادامه داد: پخش جریانی مستقیم از اشتیاق مصرف کننده انبوه برای فروش و تخفیف استفاده می کند و به یک کانال مهم بازاریابی تبدیل شده است. شما می توانید تحریک مثبت جریان زنده را در مصرف آنلاین مشاهده کنید ، این نشان دهنده تمایل شدید مصرف کنندگان برای خرید از طریق پخش مستقیم است. قدرت بالای هزینه ای همچنین فرصت های بالقوه تجاری در خریدهای زنده برای کالاهای گران قیمت مصرفی مانند لوازم بزرگ و کالاهای لوکس را نشان می دهد. در حالی که کالاهای ارزان قیمت هزینه های آزمایش و خطای کمی برای مصرف کنندگان دارند ، این بدان معنا نیست که محصولات با قیمت بالا هیچ شانسی برای موفقیت در کانال ندارند. “

باز کردن قفل پتانسیل با افزایش تجربه خرید

کیفیت خدمات پس از فروش (48٪) چهارمین عامل مهم در خرید است ، بنابراین با توجه به داده های Mintel ، بهبود خدمات پس از فروش به نفع مارک ها و سیستم عامل ها خواهد بود. حدود یک سوم (28٪) پاسخ دهندگان نگران خدمات پس از فروش ضعیف برای خریدهای زنده هستند و همین تعداد معتقدند که تضمین اصالت محصولات در خریدهای زنده دشوار است (28٪).

Mintel Trend ، “تجربه همه چیز است” ، بحث می کند که دنبال کردن بیش از حد سرعت ، راحتی و قیمت توسط خرده فروشان ، مصرف کنندگان را به تجربه خرید ارائه شده توسط فروشگاه های فیزیکی وا می دارد.

بلر ژانگ در پایان اظهار داشت: “پخش جریانی مستقیم برخی از نقاط درد مدل مصرف مجازی را برطرف کرده است. به عنوان مثال ، محصولات زنده واقعی تر به نظر می رسند ، مصرف کنندگان می توانند در زمان واقعی با لنگر ارتباط برقرار کنند و مصرف کنندگان بیشتر خریدهای تکان دهنده ای دارند. با این حال ، اولویت اصلی همیشه ایجاد یک تجربه خرید خوب ، از جمله کیفیت محصول و خدمات پس از فروش است. در واقع ، ما كاملاً انتظار داریم كه این صنعت رشد را تجربه كند ، اما اگر نگرانی های مصرف كننده در مورد تجربه خرید به درستی برطرف نشود ، آینده صنعت تردید خواهد داشت. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>