صنعت غذا و نوشیدنی چین روند سریع مد را دنبال می کند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


دیزی لی


دیزی مدیر همکاری با تیم Mintel Food & Drink است که در بازار چین فعالیت می کند. وی آخرین نوآوری ها و روندهای تأثیرگذار بر بازار غذا و نوشیدنی های چین را رصد و گزارش می کند.

با توسعه سریع فناوری اینترنت ، تعامل تعاملی با مصرف کنندگان از طریق دیجیتال به یکی از مهمترین حوزه های تمرکز برای مارک ها تبدیل شده است. این یک روش اصلی برای تعامل و جذب مشتری با هدف نهایی برای پیشبرد فروش است. در چین ، مینتل مشاهده کرده است که چگونه به سمت دیجیتالی شدن ، بسیاری از بازیکنان صنعت غذا و نوشیدنی ، به دنبال روند سریع مد برای ایجاد و تبلیغ محصولات خود ، منجر شده است.

دیزی لی ، دستیار مدیر صنایع غذایی و آشامیدنی در مینتل ، گفت: “از مواد غذایی و نوشیدنی های شیک برای هدایت ترافیک آنلاین در شبکه های اجتماعی استفاده می شود. در نتیجه ، پرتاب های جدید برای ویروسی شدن طراحی شده اند و سرعت نوآوری ها افزایش یافته است. ”

در واقع ، غذا و نوشیدنی برای ظاهر ، تجارب و ارتقا status جایگاه اجتماعی فراتر از تغذیه مصرف می شود. داده های Mintel نشان می دهد که 49٪ مصرف کنندگان چینی اطلاعات محصول را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.

“پایه اصلی مد رنگ است و روند با تغییر فصل تغییر می کند. بنابراین اکنون شاهد هستیم که مارک های غذایی و آشامیدنی طیف های رنگی متمایزی را به همان روش مارک های مد ارائه می دهند. این جنبه ای از مد است که مارک های غذا و نوشیدنی می توانند به راحتی از آن استقبال کنند. دیزی ادامه داد.

به عنوان مثال ، Hey Tea ، مارک فروشگاه های زنجیره ای نوشیدنی های چای حباب دار در چین ، محصولات خود را با کد رنگ برجسته کرده است ، که در کمپین بازاریابی 2020 خود به نمایش گذاشتن نوشیدنی های برتر خود نشان داده است.

مثل مارک مد سریع فکر کنید و رفتار کنید

استقبال از مد بدان معنی است که مارک ها باید یک استراتژی محصول را اتخاذ کنند تا چرخه های عمر محصول را با راه اندازی مکرر و نوآوری با سرعت بالا کوتاه کنند. علاوه بر این ، این روش برای کمک به مارک های فعال و ایجاد ترافیک آنلاین ، به شدت به شبکه های اجتماعی متکی است.

به عنوان مثال ، Freshippo ، یک فروشگاه خرده فروشی جدید ، در سال گذشته بیش از 20،000 محصول با برچسب خصوصی راه اندازی کرده است. محصولات Freshippo از محصولات معمول برچسب خصوصی که برای بخش ارزش پول قرار گرفته اند ، منحصر به فرد با کیفیت بالا ، دارای یک تصویر شیک و با کیفیت و بازاریابی جذاب در شبکه های اجتماعی ، بسیار ممتاز هستند.

در چین ، به ویژه در شهرهای ردیف 1 و 2 ، هنرها ، صنایع دستی ، نمایش و تئاتر روند واقعی دارند و مشتریانی رو به افزایش جذب می کنند. برای مارک های غذا و نوشیدنی ، همسویی با علاقه روزافزون به هنر ، به جذب آن مشتری کمک می کند. داده های Mintel نشان می دهد که 33٪ مشتریان چینی برای تجربه فرهنگ محلی در فعالیتهای هنری و صنایع دستی شرکت می کنند.

آنچه ما فکر می کنیم

“مد مرز جدیدی برای مارک های غذا و نوشیدنی است و راهی جدید برای دستیابی به محدودیت در دنیای آنلاین که به طور فزاینده ای رقابت می کند ، است. این امر به ویژه در توسعه خرده فروشی تجارت اجتماعی چین آشکار است. با افزایش درآمد ، مصرف کنندگان به دنبال تأمین غذا بیش از مواد مغذی هستند. در این دنیای خرده فروشی و اجتماعی دیجیتالی شده ، هدف تولید کالاهایی است که با جدیدترین گرایش های مد مطابقت داشته باشند. عواملی مانند زیبایی شناسی ، تازگی و / یا آرزوپذیری برای ارتباط برند و افزایش فروش حیاتی است. ” دیزی نتیجه گیری کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>