شاهدانه قابل خوردن و آشامیدنی چگونه می تواند صنعت را رشد دهد

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

اسکات استوارت


اسکات تحلیلگر ارشد گزارش های فناوری و رسانه ای مینتل در کانادا است.

صنعت شاهدانه تفریحی در کانادا در حال بلوغ است. بیش از دو سال از قانونی شدن فدرال می گذرد و بیش از یک سال از عرضه مواد خوراکی و آشامیدنی با قانونی شدن 2.0 می گذرد. نتیجه یک تصویر واضح تر از نحوه مصرف و درک حشیش توسط مصرف کنندگان است. به طور خاص ، یک فاصله کاملاً واضح بین کسانی که در حال حاضر شاهدانه استفاده می کنند و افرادی که در معرض آن هستند وجود دارد – و مواد خوراکی / آشامیدنی به منظور جبران این شکاف قرار گرفته اند.

افراد غیر فعال باز ترجیح می دهند بلع کنند تا استنشاق کنند

طبق تحقیقات مینتل در مورد حشیش در کانادا که مربوط به غذا و نوشیدنی است ، مفاصل نورد شده رایج ترین نوع شاهدانه در بین مصرف کنندگان فعلی است ، زیرا بیش از سه در پنج در شش ماه گذشته از این قالب استفاده کرده اند و تعداد مشابهی می گویند ممکن است در شش ماه آینده از اتصالات نورد استفاده کنید. با این حال ، افراد غیرمستقیم – مصرف كنندگانی كه از حشیش استفاده نمی كنند اما به روی آن باز هستند – علاقه چندانی به كشیدن حشیش با اتصالات نوردی ندارند. از هر 10 نفر فقط سه نفر می گویند که ممکن است در شش ماه آینده از آن قالب استفاده کنند.

خوراکی ها و آشامیدنی ها ، به ویژه با این افراد غیر استفاده کننده باز مرتبط هستند. خوراکی ها به احتمال زیاد قالبی هستند که سعی می کنند در حالی که نوشیدنی ها مطابق با مفاصل نورد بسیار گسترده و در دسترس هستند. علاوه بر این ، علاقه مندان غیر باز علاقه بسیار کمی به سایر قالب های استنشاق مانند قلم های بخار ، بخار سازها یا لوله های دستی دارند.

در حالی که کاربران فعلی به طور کلی از اتصالات نورد شده بیشتر استفاده می کنند ، از هر پنج نفر سه نفر ممکن است در شش ماه آینده از مواد خوراکی استفاده کنند ، در حالی که از هر 10 نفر سه نفر ممکن است از نوشیدنی استفاده کنند – به این معنی که این قالب های قابل هضم فقط به بخش کاربر جدید محدود نمی شوند.

تقریباً از هر 10 مورد نه نفر معتقدند که مواد غذایی خوراکی یا آشامیدنی راهی محتاطانه برای استفاده از شاهدانه است – که به دلیل کلاله های فراگیر مرتبط با آن مهم است.

درک جذابیت مواد خوراکی و آشامیدنی

دلایل مختلفی وجود دارد که مواد خوراکی و آشامیدنی به خوبی با مصرف کنندگانی که تازه وارد بازار شاهدانه می شوند مناسب است. سه چهارم کاربران / افرادی که در فضای باز نیستند موافقند که غذاهای خوراکی و آشامیدنی از سیگار کشیدن یا بخار دادن سالم ترند. تقریباً از هر 10 مورد نه نفر معتقدند که مواد غذایی خوراکی یا آشامیدنی راهی محتاطانه برای استفاده از شاهدانه است – که به دلیل کلاله های فراگیر مرتبط با آن مهم است. بیش از سه نفر از هر پنج کاربر غیر باز ، فکر می کنند که غذاهای خوراکی یا آشامیدنی برای مبتدیان خوب است – احتمالاً به دلیل اندازه گیری دوز و سهولت استفاده ، این امر یک ورود امن و آشنا به صنعت است.

آشنایی – یا فقدان آن – همچنین باعث می شود افراد غیر استفاده کننده از گزینه های قابل استنشاق دور شوند. کمتر از یک چهارم افراد غیر مصرف کننده سیگار در مقایسه با تقریباً نیمی از افراد کنونی شاهد ، سیگار می کشند و این نشان می دهد که کشیدن حشیش یک رفتار جدید برای اکثر افراد غیر مصرف کننده باز است و آنها نه تنها باید با استفاده از شاهدانه راحت باشند ، بلکه با استنشاق دود یا بخار بنابراین ، محصولات شاهدانه خوراکی و آشامیدنی با رفتارها و ترجیحات آشکار غیر مصرف کننده کاملاً انسجام بیشتری دارند.

آنچه ما فکر می کنیم

صنعت شاهدانه دو راه اصلی برای رشد دارد. بیشتر افراد کنونی حشیش را به دور از تأمین کنندگان غیر مجاز بازار سیاه جذب کنید – این امر نیاز به تمرکز بر کیفیت ، در دسترس بودن و قیمت دارد یا با جذب کاربران جدید به این صنعت ، مصرف را بیشتر می کند. این جایی است که مواد خوراکی و آشامیدنی نقش حیاتی دارند.

شاهدانه یک صنعت فوق العاده منحصر به فرد است. برخی از مصرف کنندگان سالها از شاهدانه استفاده کرده اند و دقیقاً می دانند که چه می خواهند. دیگران کاملاً در این مورد تازه هستند و سعی می کنند انگشتان خود را به داخل فرو ببرند تا بفهمند آیا شاهدانه برای آنها مناسب است. تقسیم بندی این دو گروه گام مهمی برای ذینفعان خواهد بود زیرا کاربران فعلی و غیرکاربران باز چنین تقاضاهای گوناگونی دارند و به محصولات و پیامها پاسخ متفاوتی خواهند داد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>