شام های زودتر فرصت برای میان وعده های دیررس را فراهم می کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

آیشا کوینیکان


به عنوان یک تحلیلگر جهانی غذا و نوشیدنی ، آئیشا دیدگاه هایی را به مشتریان در اروپا و سراسر جهان در بخشهای غذایی و نانوایی تهیه می کند.

برای برخی از مصرف کنندگان ، تهدید ویروس و خستگی بیش از حد برای بسیاری از افراد باعث شده است که اکنون به دلیل صرفه جویی در رفت و آمد شب ها و تغییر بسیاری از فعالیت های بعد از کار / مدرسه ، به زمان دیگری از اوایل شب تغییر یابد. این تغییر رفتار فرصتی را برای مارک های کوکی و ترقه ایجاد می کند از آنجا که شام ​​های قبلی می توانند تقاضای بیشتری برای میان وعده های عصرانه ایجاد کنند.

COVID-19 روند “بیش از حد تودرتو” را که در حال رشد است سرعت بخشید

همانطور که توسط برنامه تحویل غذا در انگلیس مشاهده شد فقط بخور ، بریتانیایی ها در حین قفل کردن به اوقات اولیه غذا تغییر مکان داده اند. مصرف كنندگانی كه مجبور به “ماندن در خانه” شده اند و با استفاده از شرایط ، لذت بردن از “شب های بزرگ” ، احساس راحتی در خانه هایشان و یافتن فعالیت های مشترک از جمله جلسات ماراتن تلویزیونی برای لذت بردن از این شرایط سازگار شده اند.

همانطور که فن آوری “خانه خود”، و نسل مضطرب Z (ظهور بین سال های 1995 تا 1995) ظهور می کند ، اوقات سپری شده در خانه مرتبا افزایش می یابد. رکود اقتصادی این روند پیله سازی قبلی را تسریع می کند و دوره “لانه سازی بیش از حد” را بشارت می دهد. با توجه به این زمینه ، مارک های کلوچه و ترقه نباید موقعیت خود را به عنوان میان وعده های ایده آل برای به اشتراک گذاشتن شب و درمان ، از دست بدهند و در برابر رقابت شدید برای میان وعده های عصرانه / اجتماعی از گزینه هایی مانند ترد و ذرت بوداده مبارزه کنند.

به کارگران خانه دار استرس کمک کنید تا استراحت کنند و استراحت کنند

مینتل در مورد ‘بیسکویت قبل از خواب’ فرصت در آغاز سال 2019 ؛ سبک زندگی مدرن پرتحرک ، بازار محصولات شبانه را ایجاد می کند که به مردم کمک می کند قبل از خواب آرام شوند ، بهتر بخوابید و بدن را در حالت استراحت ترمیم کنید. اضطراب و استرس ناشی از COVID-19 اکنون این فرصت را حتی بزرگتر کرده است.

ادعاهای استرس و خواب همچنان جای ناپذیری دارند، با كمتر از 1٪ مواد خوراكي و نوشيدني جهاني در سال 2020 چنين ادعاهايي را مطرح مي كند. همه گیری می تواند به معنای “اولین محرکان” در میان مارک های تاسیس شده کوکی / ترقه باشد که به در باز باز می شوند.

توانایی ادعای استرس و خواب در مناطق مختلف بسیار متفاوت است – به عنوان مثال ، فقط یک ادعای بهداشتی مورد تأیید اتحادیه اروپا برای خواب وجود دارد: ملاتونین. استفاده از موادی که مصرف کنندگان آن را به آرامش پیوند می دهند راه دیگری استمانند این محصول Verbena حاوی اسطوخودوس و همچنین نیاسین.

بیسکویت مینی Verbena با قطعات اسطوخودوس و بلوبری (مجارستان)

منبع: Mintel GNPD

بسته بندی و قالب بندی را برای قرار دادن کوکی ها و کراکرها به عنوان خوراکی های شب مختل کنید

اگرچه در سال گذشته بسیاری از مواقع خاص مانند روزهای تولد و سالگردها به نوعی قفل شده بود ، اما برخی از قالب های ابتکاری و میان وعده از این زمان دشوار پدید آمده اند ، کمک به مصرف کنندگان در استفاده از موقعیت های مشترک در خانه با مواردی که آنها دوست دارند.

به عنوان مثال ، این جعبه شکلات نعنائی “بعد از شام” M&S در یک میز کوچک باز می شود و فاصله دهان به جعبه را کاهش می دهد و آن را به یک خوراکی بسیار مناسب و برتر تبدیل می کند.

شکلات های نعنائی Marks and Spencer After Dinner (انگلستان)

منبع: مارکس و اسپنسر

میان وعده هایی را برای فعالیت های خاص شب تهیه کنید

مارک های میان وعده می توانند بسته بندی های جدیدی را انجام دهند تا میان وعده ها را به گزینه های اشتراک برتر تبدیل کنند جلوی تلویزیون ، گیمرها را با محصولی که از گیم پلی بازی کم نمی کند ، هدف قرار دهید و میان وعده ها را به نوشیدنی های الکلی / غیر الکلی برای مناسبت های نوشیدن در خانه جفت کنید.

میان وعده هایی که مخصوص مصرف الکل تهیه شده اند می توانند در ماه ها و سال های آینده مورد پسند واقع شوند. به عنوان مثال ، مارک بیسکویت ژاپنی Pocky’s Ruby Goddess Sticks Glico قرار است در شراب قرمز ریخته شود و توسط مارک الکلی Suntory Wine Ltd. تأیید می شود.

چوب بیسکویت روکش دار شکلاتی Rubd Goddess (ژاپن)

منبع: Mintel GNPD

با گرایش به تعدیل الکل ، به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان ، مارک های میان وعده می توانند میان وعده هایی ایجاد کنند که به طور خاص با نوشیدنی های کم الکل یا غیر الکلی جفت شوند. پیشنهاد جفت شدن با الکل باعث می شود دسته ها کمتر به جفت های نوشیدنی گرم که دارای یک جز season فصلی هستند ، وابسته شود.

میان وعده ها نقش مهمی در موارد سرگرم کننده در خانه پس از شیوع بیماری دارند

واکسن های COVID-19 در سطح جهان در حال پخش هستند ، که به عنوان وسیله نقلیه ما به “عادی بودن” اعلام می شود. با این وجود این احتمال وجود دارد که مدتی با تهدید به عفونت و فاصله اجتماعی زندگی کنیم و بسیاری از مصرف کنندگان از صرف غذا بیرون از خانه احساس عصبی می کنند.

هنگامی که معاشرت در محیط داخلی مجاز است ، برخی از مهمانان ترجیح می دهند تعداد انگشت شماری از مهمانان را در خانه پذیرایی کنند تا اینکه در یک گروه بیرون غذا بخورند وقتی میزبان خانه هستند ، میان وعده ها نقش زیادی دارند. در اینجا ، کوکی ها و محصولات شکننده برتر ، قابل به اشتراک گذاری بازی می شوند.

کراکرهای Aldi Artisan Baked Somerset Cheddar

منبع: Mintel GNPD

قالب کیسه حق بیمه این کراکرها را جالب کرده است. این محصول با تعداد محدود توسط دست نانوایان صنعتگر بصورت دسته ای پخته شده و گفته می شود برای میان وعده ، تقسیم یا غوطه وری مناسب است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>