سه چهارم انگلیسی ها مواد غذایی آمازون را خریداری می کنند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

با افتتاح اولین فروشگاه مواد غذایی آمازون در انگلیس امروز (پنجشنبه) ، آخرین تحقیقات مینتل نشان می دهد که سه چهارم (76٪) انگلیسی ها می گویند که در یک فروشگاه خرید می کنند.

وقتی س askedال شد چه چیزی آنها را ترغیب به خرید در یک فروشگاه مواد غذایی فیزیکی آمازون می کند ، تقریباً دو سوم (63٪) از مصرف کنندگان گفتند که برای عضویت نخست جذب تخفیف می شوند* در همین حال ، یک چهارم (24٪) این فرصت را دارند که بتوانند سفارشات آنلاین را جمع آوری کنند. جذابیت کلی خرید در این فروشگاه های فیزیکی در بین خریداران جوان بیشتر بود ، با 84٪ از 16-34 سالها علاقه نشان می دادند. برعکس 39٪ افراد بالای 65 سال گفته اند که در یک فروشگاه مواد غذایی آمازون خرید نمی کنند.

آمازون در فروشگاه های خود در ایالات متحده آمریکا Go و Fresh با فناوری “Just Walk Out” خود موجی ایجاد کرده است که به خریداران امکان تجربه “خروج رایگان” را می دهد. در حالی که کمتر از هر پنج نفر (17٪) انگلیسی ها به فناوری بدون صندوقدار علاقه مند هستند ، این میزان به 27٪ از 16-24 سال می رسد. اهمیت یک تجربه خرید سریع توسط 4 برجسته شده است4٪ از مصرف كنندگانی كه می گویند از زمان ابتلا به بیماری همه گیر به دنبال محدود كردن وقت خود در فروشگاه بوده اند.

کمتر از یک پنجم (18٪) مصرف کننده در سال گذشته به طور آنلاین از آمازون غذا و نوشیدنی خریداری کرده است. Amazon Fresh بطور منظم فقط توسط 7٪ اعضای Prime استفاده می شود.

نیک کارول ، مدیر همکاری خرده فروشی مینتل، گفت:

“در امریکا، آمازون به طور پیوسته رد پای خود را در بخش مواد غذایی فیزیکی ایجاد می کند از طریق آمازون گو و خرید Whole Foods. جذاب ترین راه اندازی در سال 2020 افتتاح اولین سوپرمارکت مارک آمازون – تازه است. طبیعتاً فروشگاه آمازون است که دارای فناوری منحصر به فردی است که در آن بافته شده است ، اما به خصوص آمازون همچنین بر اصول نیز تمرکز کرده است. بنابراین نباید به این مسئله به عنوان حمله مستقیم به رهبران مواد غذایی نگاه کنیم. این یک فروشگاه مقصد و یک نمایش تکنولوژیکی از آمازون است که برای دیدن نگاهی به آینده به خریداران طراحی شده است.

“با این حال ، آمازون به این فروشگاه جدید به عنوان یک تجربه” یکبار مصرف “برای خریداران نگاه نخواهد کرد. این شرکت می خواهد تعامل ایجاد کند که خریداران را با استفاده از اصول اولیه درست در ایالات متحده بازگرداند، از جمله استراتژی قیمت گذاری تهاجمی و ارائه طیف گسترده ای از همه دسته هایی که انتظار دارید از مارک های معروف تا Whole Foods و ارائه برچسب خصوصی در حال رشد آمازون پیدا کنید.

“آمازون گو در ایالات متحده اولین فناوری” Just Walk Out “را به نمایش گذاشت ، که سپس توسط Amazon Fresh با افزودن این فناوری به چرخ دستی های خرید در قالب Dash Cart ، بهبود یافت. در آب و هوای فعلی ، این بسیار عملی است زیرا خریداران درمورد گذراندن مدت طولانی در فروشگاه احتیاط می کنند.

“آخرین آس ، از منظر بلند مدت ، ادغام پرایم و تجارت آنلاین گسترده تر آمازون است. در آمریکا ، آمازون Prime را از طریق تخفیف و پیشنهادات ویژه در Go ، Fresh و Whole Foods ادغام کرده است. این امر در بین خریداران محبوب بوده و به بازدیدهای مکرر کمک می کند. “

نیمی از انگلیسی ها اکنون به Amazon Prime دسترسی دارند

به طور کلی، تقریباً نه از هر ده نفر (89٪) انگلیسی ها در آمازون خرید می کنند طبق تحقیقات مینتل ، و کسانی که به آمازون نخست دسترسی دارند در سال 2020 با تقریباً یک چهارم ثبت نام (23٪) در سال گذشته با 50٪ رکورد مواجه شدند.

خب بیش از یک سوم (36٪) انگلیسی ها شخصاً عضو نخست نخست هستند در حالی که 31٪ در سال 2019 و 14٪ دیگر دسترسی نخست از طریق حساب شخص دیگری را دارند. محبوبیت نخست وزیر در چند سال گذشته با بیش از نیمی از (52٪) اعضای فعلی نخست وزیر در دو سال گذشته پیوست. با مقیاس بندی در سطح ملی ، این عضویت آمازون نخست وزیر در انگلیس را در حدود 21 میلیون *** قرار می دهد.

در حالی که Prime Delivery همچنان مهمترین طرح برای 70٪ از انگلیسیهایی است که به Prime دسترسی دارند ، Prime Video بیشترین رشد را در سال نشان می دهد – در حال حاضر به طور منظم توسط 62٪ از افراد با Prime Prime مورد استفاده قرار می گیرد ، در مقایسه با به 54 درصد در سال 2019.

نیک کارول ، مدیر همکاری خرده فروشی مینتل، گفت:

“آمازون پرایم مرکزی است که مصرف کننده آمازون با آن روبرو است. این چسب است که خرده فروشی ها ، خدمات و محصولات بالقوه متفاوت را در کنار هم نگه می دارد و راهی اصلی برای کسب و کار برای کسب بیش از یک جریان درآمد از میلیون ها کاربر خود است.

“همه گیری نه تنها زمینه مثمر ثمر برای آمازون برای افزایش فروش ، بلکه عضویت در Amazon Prime را نیز اثبات کرده است. بیش از یک سوم (36٪) از خریداران آمازون بیشتر به دلیل ابتلا به بیماری همه گیر از این تجارت استفاده کرده اند و 55٪ از خریداران می گویند که آمازون از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در انگلیس برای آنها خدمات ضروری بوده است.

“دوره طولانی در خانه به دلیل همه گیری و محبوبیت مداوم جریان محتوا به استفاده از سرویس پخش ویدئوی تقاضای آمازون Prime Video کمک کرده است. تمایل آمازون برای سرمایه گذاری در محتوای اختصاصی ، از بورات گرفته تا مجموعه ارباب حلقه های آینده ، ارزش نخست نخست را برای اکوسیستم گسترده آمازون نشان می دهد. “

مینتل در اکتبر 2020 تحقیق در مورد 2000 کاربر اینترنت با سن 16+ را سفارش داد.

* بر اساس 723 کاربر اینترنت با سن 16+ که عضو Amazon Prime هستند.

** inc “رسمی” به عنوان مثال خانواده آمازون یا سایر موارد “غیر رسمی” که از طریق اشتراک حساب و رمز عبور به معنای واقعی است.

*** تنظیم برای کاربران غیر اینترنتی که در تحقیق مینتل بخشی از نظرسنجی آنلاین نبودند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>