سلامتی و سلامتی اسپانیایی ها و نیاز به نگاه بی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


خوان روئیز


خوان رویز مدیر بینش در مینتل است. او بازارهای اسپانیایی اسپانیایی و آمریکای لاتین را تجزیه و تحلیل می کند و گزارش های روشنی درباره مصرف کنندگان اسپانیایی تبار تهیه می کند و به مشتریان کمک می کند تا بازار رو به رشد اسپانیایی را در متن گروه های خود درک کنند.

در حالی که جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس کانون اصلی رویکرد سلامتی و سلامتی اسپانیایی ها است ، فراتر از شستن دستها در بیشتر مواقع ، استفاده از ماسک ، پرهیز از مکانهای شلوغ و استفاده از ضدعفونی کننده دست ، همه گیری ها اسپانیایی ها را وادار نکرده است که تغییرات چشمگیری در عادات سلامتی و سلامتی آنها ایجاد کنند.

برای مارك ها ضروری است كه روش Hispanics در مورد سلامتی و سلامتی را با توجه به COVID-19 بفهمند زیرا با توجه به اندازه و مسیر رشد آنها برای هر ماركی هدف مهمی هستند. بیش از 63 میلیون اسپانیایی تبار در ایالات متحده 19٪ از کل جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند. این بازار همچنین یک بازار نسبتاً جوان است و سهم قابل توجهی از این گروه در مقایسه با کل جمعیت کمتر از 45 سال است. جوانی آنها به این معنی است که این بازاری است که اکثراً سالم است و جای آزمایش دارد. سرانجام ، از دست دادن درآمد ناشی از COVID-19 بطور نامتناسبی تحت تأثیر اسپانیایی های اسپانیایی قرار گرفت. عدم اطمینان موجود برخی از فرصت ها را برای ایجاد مارک های تجاری خود بر اساس قوانین جدید سلامتی و سلامتی به مارک ها ارائه می دهد.

اسپانیایی زبان ها از رویکرد خود در مورد سلامتی و سلامتی اطمینان دارند

طبق تحقیقات مینتل در مورد رویکرد اسپانیایی زبان ها در زمینه سلامتی و سلامتی ، تحقیقات مصرف کنندگان مینتل نشان می دهد که بیش از سه چهارم مردم اسپانیایی اطمینان دارند که آنچه را که برای داشتن یک زندگی سالم لازم است انجام می دهند. از هر 10 مصرف کننده اسپانیایی ، هفت نفر احساس می کنند که می توانند در مورد سلامتی و سلامتی خود تصمیم درستی بگیرند ، با وجود اینکه کمتر از دو سوم معتقدند که اطلاعات متناقض زیادی وجود دارد. اسپانیایی زبان ها احساس می کنند در چندین منطقه در مسیر درست قرار دارند. بیش از سه از هر پنج نفر احساس می کنند که به سلامت روانی خود توجه می کنند ، در حالی که از هر پنج نفر کمتر از سه نفر فکر می کنند که به طور منظم ورزش می کنند و رژیم غذایی سالمی را دنبال می کنند.

از آنجا که بیشتر مردم اسپانیایی اسپانیا اطمینان دارند كه آنچه را كه برای داشتن زندگی سالم ضروری است انجام می دهند ، بنابراین تصور می شود كه هیچ دلیلی برای اصلاح آنچه خراب نشده است وجود ندارد. ممکن است به طور طبیعی به دنبال راه هایی برای بهبود سلامتی و سلامتی آنها نباشید. علاوه بر این ، بیشتر اسپانیایی های اسپانیایی که هنوز این کارها را انجام نمی دهند ، قصد دارند به زودی روی آنها کار کنند. در حالی که نیت مثبت است ، این مصرف کنندگان اسپانیایی تبار ممکن است برای حرکت به جلو نیاز به عوامل محرک داشته باشند.

تنوع موجود در بازار را درک کنید

از آنجا که اسپانیایی زبان ها احساس می کنند چگونه می توانند از عهده سلامتی و سلامتی خود برآیند ، مارک ها برای به چالش کشیدن وضعیت موجود و درج گزاره های ارزشمند خود باید بخشهای مختلف بازار را درک کنند. از آنجایی که اسپانیایی زبان ها از نظر جمعیتی و از نظر نگرش متنوع هستند ، رویکرد آنها برای رسیدگی به سلامتی و سلامتی آنها نیز متنوع است. بر اساس نگرش نسبت به سلامتی و سلامتی ، تحقیقات مینتل چهار بخش را کشف کرد:

  • آغوش طبیعی از سلامتی فعلی خود راضی هستند و به درمان های طبیعی تبدیل می شوند. آنها زن و سن 18-54 و همچنین مادر هستند. این بخش حیاتی است زیرا ممکن است مسئول آشپزخانه در خانه های خود باشند و برنامه ریزی غذا را کنترل کنند. آنها می خواهند با تغذیه غذاهای سالم به سلامت و سلامتی خانواده هایشان کمک کنند اما ممکن است با ظهور بچه ها و همسرانشان هنگام ظروف “بیش از حد سالم” مواجه شوند. اسپانیایی اسپانیایی ها در این بخش می توانند از حمایت و تشویق مارک ها بها دهند. آنها از تقویت اینکه در راه درست هستند استقبال خواهند کرد.
  • متفکران مستقل همچنین از سلامتی فعلی خود راضی هستند. آنها همچنین ذهن باز دارند و هم به درمان های طبیعی و هم بدون نسخه پزشک اعتماد دارند. همانطور که آنها مردانی را در سن 25-44 سالگی ، بدون فرهنگ و تحت سلطه اسپانیا متمایل می کنند ، ممکن است برای انجام زندگی سالم و داشتن توانایی تصمیم گیری صحیح بیش از حد ارزیابی کنند. اسپانیایی زبانان در این بخش می توانند از راهنمایی بهره مند شوند. آنها باید بهتر درک کنند که چرا ضروری است که توجه به سلامتی و سلامتی آنها زودتر از دیرتر ضروری باشد.
  • مبارزان ناراضی از سلامتی فعلی خود راضی نیستند و نمی دانند چگونه می توانند پیشرفت کنند. آنها بسیار جوان ، فرهنگی و سلطه انگلستان و ثروتمندتر هستند. با این وجود علی رغم عدم رضایت از سلامتی فعلی ، بعلت جوانی بعید به نظر می رسد از نظر سلامتی دارای مشکلات قابل توجهی باشند. نارضایتی آنها به همان اندازه که به دنبال یافتن هویت خود هستند ، به اندازه کلی سلامت نیست. اسپانیایی اسپانیایی ها در این بخش می توانند از حمایت و تشویق مارک ها بسیار ارزشمند باشند ، اما این فقط به سلامت و سلامتی محدود نیست ، بلکه به طور کلی زندگی است. اسپانیایی زبانان در این بخش به دلایل احساس خوش بینی و اطمینان نسبت به آنچه در آینده می آید ، نیاز دارند.
  • معتقدین به پزشکی ترجیح می دهند متخصصان پزشکی رویکرد خود به سلامتی و سلامتی را تعیین کنند. انحراف زن و بزرگتر را دارند. ایمان آنها به متخصصان پزشکی چیزی نیست که به طور خودکار اتفاق بیفتد ، بلکه با گذشت زمان رشد می کند. آنها به دنبال پیشگیری پیشگیرانه هستند. اسپانیایی زبانان در این بخش می توانند ارزش مارک های تجاری را برای ارائه محصولاتی که از توصیه های آنها از متخصصان پزشکی پشتیبانی می کند ، ارزش قائل شوند.

آنچه ما فکر می کنیم

در حالی که اسپانیایی زبان ها برای جلوگیری از COVID-19 به محصولاتی اعتماد نمی كنند ، مارك ها هنوز هم فرصت دارند موقعیت خود را بر اساس اهداف اصلی سلامتی و سلامتی مانند تغذیه سالم ، ورزش ، خواب كیفیت و كنترل استرس ایجاد كنند. زمان بندی درست است – دوباره – زیرا عدم اطمینان فعلی به برخی از مارکهای اتاق مارک می دهد تا قوانین جدیدی را در مورد این اهداف سلامتی و سلامتی تعیین کنند. تلاش برند برای ایجاد ارتباطات قوی با عاداتی که باعث زنده ماندن همه گیری می شوند ، می تواند نتیجه خوبی داشته باشد ، به ویژه اگر مارک ها از طریق لنزهای بخش های مختلف به محصولات خود نگاه کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>