سبک چینی برای الهام بخشیدن به غذا و نوشیدنی نوآوری

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

سال نو چینی ، همچنین به عنوان سال نو قمری یا جشنواره بهار شناخته می شود ، مهمترین جشنواره چین است. امسال ، جمعه ، 12 فوریه 2021 ، آغاز سال است از گاو. با توجه به این مناسبت ، تحلیلگران APAC ما جدیدترین نوآوری های غذایی و نوشیدنی با الهام از چینی را که مورد توجه آنها قرار گرفت ارائه می دهند.

نوشیدنی های گیاهی / TCM به مصرف کنندگان راه حل سالم ارائه می دهند

با تأثیر COVID-19 ، مصرف کنندگان از سلامت بیشتری برخوردار شده اند و داروهای گیاهی چینی به دلیل نقش مثبت در بیماری همه گیر ، توسط مصرف کنندگان بیشتر شناخته شده اند.

علاوه بر این ، محبوبیت محصولات گیاهی در بازار چین باعث افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد تغذیه گیاهی و عملکردهای گیاهی شده است.

تحقیقات Mintel نشان می دهد که مصرف کنندگان چینی ارقام زیادی نسبت به فرمول های گیاهی حتی قبل از COVID-19 داشتند و اخیراً محصولات بر اساس مفاهیم فرمول های گیاهی یا دارو و همسانی مواد غذایی بیشتر شناخته شده اند.

بلغور جو دوسر ژلاتین Quaker Donkey-Hide

لوبیای قرمز یلی ، شیر دانه طعم دار Wolfberry و Dong Quai

آب ریزوم علفی و نیشکر Hema Lalang

خود گرمایش تعریف جدیدی از غذای فوری دارد

هات پات خودگرم کننده پس از افزایش از حدود سال 2018 ، به بازار جدیدی در ارتقا consumption مصرف فوری مواد غذایی در چین تبدیل شده است.

محبوبیت غذاهای خود گرم شونده از ارتقا demand تقاضای مصرف کنندگان چینی برای غذای فوری از نظر راحتی و طعم ناشی می شود. در مواجهه با افزایش سناریوهای مصرف کننده در خانه ، غذای فوری خود گرم شونده ظرفیت بالایی برای رشد دارد.

در طی همه گیر شدن بیماری در اوایل سال 2020 ، غذای فوری خود گرم شونده نیز به عنوان انتخاب اصلی بسیاری از مارک های پذیرایی برای ورود به خرده فروشی تبدیل شد.

غذای گوجه فرنگی گوجه فرنگی و گوشت گاو Hai Di Lao

Nongfu Spring TANBING قهوه خود گرم شونده

شخصی سازی * راه حل دیجیتال هوشمند

با پیشرفت سریع فناوری دیجیتال در چین ، مصرف کنندگان چینی علاقه زیادی به ابزارهای دیجیتال و فناوری برای بهبود کیفیت زندگی خود دارند. صنایع غذایی و آشامیدنی با بهره گیری کامل از این ویژگی مصرف کننده چینی ، زندگی دیجیتال و ابزارهای تکنولوژیکی را با نیازهای فردی مصرف کنندگان ترکیب کرده و به نیرویی محرک برای نوآوری در زمینه غذا و نوشیدنی تبدیل شده است.

NesQino سیستم نوشیدنی شخصی نستله است که در چین راه اندازی شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>