سال نو چینی | Mintel.com

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

در اولین قسمت رسمی از فصل سه ، میزبان ماتیو کراب از تحلیلگران سراسر آسیا و اقیانوسیه استقبال می کند تا در مورد آنچه در آستانه سال جدید چینی جریان دارد – از محصولات و خدمات نوآورانه گرفته تا کمپین های بازاریابی جدید ، بحث کنند. گرچه ماهیت جشن ها و سنت های سال نو پایدار خواهد ماند ، اما تغییراتی – کوچک و بزرگ ، موقتی و طولانی مدت – ایجاد می شود که بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد. آنها در بخش های زیبایی ، خدمات غذایی ، مد ، خرده فروشی ، سرگرمی ، مسافرت ، هدیه دادن و رسانه های اجتماعی نگاه می کنند ، موفقیت یا عدم موفقیت محصولات ویژه / محدود ، کمپین های تأثیرگذار و مشارکت های میان رده را مورد توجه قرار می دهند. امسال چه فرقی می کند؟ مارک ها چگونه سازگار می شوند؟ و سلامتی ذهنی چه نقشی دارد؟ برای اطلاع از این موضوع به متیو بپیوندید.

کجا گوش کنید

با مهمانان دیدار کنید

متیو کراب (میزبان)
مدیر Mintel Trends ، APAC

لوری دو
تحلیلگر ارشد ، زیبایی و مراقبت شخصی Mintel

ویکتوریا لی
تحلیلگر ارشد ، Mintel Trends ، APAC

هوئیکی اونگ
Mintel Reports Asia، تحلیلگر سبک زندگی مصرف کننده

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>