ریشه یابی صنعت زیبایی

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


شارون کوک


شارون ارشد تحلیلگر نوآوری و بینش ، زیبایی و مراقبت شخصی در Mintel است. او که در سنگاپور مستقر است ، بینش هایی درباره زیبایی و مراقبت های شخصی آسیا ارائه می دهد.

تغییر در سال گذشته تنها ثابت بود که همه عناصر سبک زندگی ما دوباره تنظیم شد. اشاره به عدم اطمینان – مناسب برای زمانهای بی سابقه ای که اکنون در حال گذراندن آن هستیم – باعث ایجاد بسیاری از “بعدی چیست؟” سوالات – اغلب با نظرات وحشیانه پاسخ داده می شود.

قدم زدن در حد نوآورانه و ضروری امروزه چالشی در صنعت زیبایی است. در روند زیبایی جهانی و مراقبت شخصی Mintel 2021 ، ما چهار راننده رفتاری مصرف کننده – فناوری ، محیط اطراف ، رفاه و ارزش – را بررسی کردیم که در احساسات و نیازهای خرد قرار می گیرند و مصرف کنندگان را وادار به خرید می کند. ثابت خواهد شد که اینها در بازگشت اجتناب ناپذیر به “عادی” تأثیر اساسی در صنعت ما دارند.

فرصتهای متناسب فناوری برای خرده فروشی زیبایی ، فناوری زیبایی و رفاه

در روند Mintel BPC 2018 ، “Private Eye” ، تحلیلگران Mintel Beauty پیش بینی کردند که ردیابی حرکت ، فناوری و تبادل داده در صنعت زیبایی ادامه یابد. این روندها به یک لایه غنی تر از تعامل با خریدها و نمونه برداری آنلاین و آفلاین متمرکز شده اند.

تغییر فناوری فراتر از تجارب و دستگاههای همه کانال است. از دیدگاه خرده فروشی ، طراحی مجدد نقاط تماس حتی بدون پس زمینه یک بیماری همه گیر ، یک چالش ثابت برای شرکت های زیبایی محسوب می شود.

یک میدان نبرد دیجیتالی که شاهد تلاش در آن هستیم ، افزایش سریع تعداد سایت های تجارت الکترونیکی ، پخش مستقیم فیلم ها و بسیاری از افراد تأثیرگذار جدید است که همگی برای سهم صدا در یک صنعت طاقت فرسا رقابت می کنند. آینده خرده فروشی به طور کامل از املاک و مستغلات دیجیتال تشکیل خواهد شد – تجاری که تجارت اجتماعی ، بازرگانان ، خرده فروشان ، تبلیغ کنندگان را در یک مکان گرد هم آورده است.

ما در حال تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم کامل هستیم که شامل کشف محصول باشد و هم یکپارچه و هم هوشمندانه باشد و از شبکه خدمات و مصرف کنندگان تاسیس شده یکدیگر استفاده کنید. تلاش مشترک همه بازیکنان زیبایی برای ارائه یک تجربه خرید کاملاً بی نقص برخلاف آنچه اکنون داریم: سایت های مستقل و سایت های تجاری خاص در حال حاضر.

قدرت رایحه و صدا را در زیبایی تضعیف نکنید: هر دو روی تکنولوژی و رفاه تأثیر می گذارد. فناوری Haptic باعث احیای دوباره حواس می شود – و اگرچه هنوز در زیبایی دیده نشده است ، اما به طراحی مجدد نقاط لمسی خرده فروشی کمک می کند.

این امکان را فراهم می کند که چگونه آجر و ملات و همچنین خرده فروشی دیجیتال ، نحوه مشاهده ، لمس ، احساس و بو را دوباره طراحی کنند. اغلب ، زیبایی دیده می شود – با رنگ ها ، تصاویر سفیران و متن در ارتباطات ، اما جهان نمی خواهد فقط زیبایی را ببیند. مارک ها به چالش کشیده می شوند که احساسات جدیدی ایجاد کنند که به مشتریان امکان شنیدن زیبایی را نیز می دهد.

صدا به ارتباطات تجاری محدود نمی شود بلکه در ایجاد لایه های قابل اندازه گیری از اتصال ذهن و بدن که از سلامتی پشتیبانی می کنند ، برای دقت بالاتر در راه حل های زیبایی در آینده است.

قلب و روح صنعت زیبایی شبکه های مصرف کننده خود ساخته است

رابطه بین مردم و فضاها تغییر یافته است ، با توجه بیشتر به این سیاره و جامعه ما. در حالی که کمبود مسافرت جهانی باعث قطع ارتباط مصرف کنندگان با سایر نقاط جهان شده است ، این امر شکل دیگری از ارتباط در جوامع محلی را به وجود آورد.

مطالعه تحقیقات مصرف کننده 35 بازار Mintel نشان می دهد که یک چهارم مصرف کنندگان در تایلند مایل به تجارت محصولات زیبایی ، مراقبت شخصی و خانگی برای حمایت از جامعه محلی خود هستند. روابط جامعه باید به عنوان یک ملاحظه و استراتژی طولانی مدت در دستور کار مارک ها قرار گیرد و از گروه های جدید مصرف کننده بالقوه ، مجموعه های جدیدی از شبکه ها و استعدادها به عنوان همکاران آینده برند غافل نشوید.

زیبایی وارد دوره جدیدی از اعتماد می شود

اعتماد ارزش جدید است و زیبایی باید فراتر از فروش با نام تجاری باشد – این دیگر چگونگی خرید یا تجارت مصرف کنندگان را نشان نمی دهد. “سازمان بهداشت جهانی“عامل به شدت بازی نمی کند”چگونه‘،’چی‘ و ‘چرا‘- چگونه این محصول ساخته شده است ، چی هدف و ارزش است و چرا باید بخرمش؟

طیف ارزش دائماً در دیدگاه مصرف کننده کشیده می شود – از آنچه قبلاً توسط قیمت ها القا می شد ، تا اکنون: راحتی ، تجربه ، احساسات ، هدف و جامعه. مارک هایی که نتوانند موقعیت ارزشی خود را تشخیص دهند در این آزمایش زنده نخواهند ماند ، حتی اگر سناریوی فعلی به نفع آنها باشد.

تمرکز مداوم در تجارت می تواند به نتایج کوتاه مدت منجر شود – به ویژه اگر مارک ها صرفاً به دنبال یافتن راه حل برای “این شرایط” باشند – یعنی بیماری همه گیر. تنها هنگامی که مارک ها نحوه و آنچه مصرف کنندگان در زیبایی مصرف می کنند را دوباره اختراع کنند – با استفاده از مقادیر اصلی آنها به عنوان قطب نما به جای بادبان – ما می توانیم ماندگاری طولانی مدت در تجارت را مشاهده کنیم.

همه اینها را نمی توان بدون در نظر گرفتن رفتار ، احساسات و محیط دائماً در حال تغییر مصرف کننده انجام داد – آنها حتی پس از گذشت یک سال از غوطه ور شدن COVID-19 هنوز هم به طرز عجیبی و ناخواسته در آن قرار دارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>