رژیم غذایی پس از همه گیری مصرف کنندگان چینی ، انعطاف پذیر است

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیلگران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

در دوران پس از همه گیری ، سلامتی به یکی از موضوعات داغ روز تبدیل شده است و نگرانی مصرف کنندگان چینی برای سلامتی خود به سطح جدیدی رسیده است. کارشناسان در مورد آنچه مصرف کنندگان می خواهند و چرا ، پیش بینی می کنند که صنعت مکمل های غذایی و بهداشتی چینی در بازار شاهد رونق مصرف خواهد بود.

طبق گفته مینتل ، کل هزینه های مصرف کننده در چین برای مراقبت های بهداشتی 2.458 تریلیون RMB در سال 2020 بوده است که 5.9٪ از کل هزینه های مصرف کننده (41.589 تریلیون RMB) را تشکیل می دهد. مینتل پیش بینی کرده است که هزینه های مراقبت های بهداشتی به عنوان سهمی از کل هزینه ها در 5 سال آینده به رشد خود ادامه خواهد داد که 6.3٪ کل هزینه ها در سال 2025 را تشکیل می دهد.

در همین حال ، صنعت غذا در خانه 17.6٪ از کل هزینه های مصرف کننده (41.589 تریلیون RMB) را تشکیل می دهد. با صرف 73.3 تریلیون RMB در سال 2020 ، این افزایش 13.1٪ نسبت به سال 2019 را نشان می دهد. افزایش شاخص قیمت مصرف کننده (10.6 for برای مواد غذایی و 0.4 non برای غیر غذایی) ، تغییر از غذا خوردن به آشپزی در خانه ، و اعتقاد به مزایای افزایش ایمنی محصولات لبنی به دنبال شیوع ویروس کرونا ، رشد هزینه های غذایی خانوار را تسریع کرده است.

کاترین لیو ، تحلیلگر ارشد تحقیقات بهداشت و سلامت در Mintel، گفت: “هزینه های مصرف کنندگان چینی در مراقبت های بهداشتی ، با افزایش آگاهی از سلامت ، رشد مداوم درآمد و سالخوردگی جمعیت ، به رشد خود ادامه خواهد داد. این بیماری همه گیر همچنین باعث رشد مصرف در بخش های مربوط به تغذیه سالم ، با رونق در غذای خانگی و محصولات پزشکی و بهداشتی می شود. این امر عمدتا به دلیل تغییر در رفتار مصرف کننده به دلیل افزایش آگاهی در این زمینه است ، زیرا آنها در حال بررسی مجدد و انتخاب محصولات بر اساس نیازهای بهداشتی خود هستند و تمرکز مصرف کلی به آرامی تغییر کرده است.

وقتی نوبت به تغذیه سالم می رسد ، مصرف کنندگان چینی از رویکرد جامع نگرش دقیق تر دور می شوند

طبق تحقیقات مینتل ، مصرف کنندگان شهری در چین تغذیه متعادل (60٪) را بسیار مهم می دانند. در حالی که فقط اقلیت مصرف کنندگان چینی شهری در حال حاضر به جزئیات رژیم غذایی مانند کاهش مصرف قند (35٪) و خوردن غذاهای کم فرآوری (33٪) توجه می کنند ، آنها به اهمیت درست کردن این جزئیات پی برده اند. در واقع ، مصرف کنندگان چینی شهری دیدگاه ذهنی مثبت (42٪) ، ورزش بیشتر (47٪) ، خواب کافی (52٪) ، کاهش مصرف قند (55٪) و خوردن غذاهای فرآوری شده کمتر (59٪) را بسیار مثبت می دانند مهم است ، اما این مناطق هنوز جای پیشرفت دارند. با این حال ، در مقایسه با دوره قبل از همه گیری ، مصرف کنندگان چینی شهری شروع به افزایش دفعات تغذیه سالم (65٪) ، ورزش منظم (57٪) و حتی دفعات مصرف مکمل های سلامتی (34٪) کرده اند.

کاترین توضیح داد ، “به خصوص پس از همه گیری ، مصرف کنندگان بدون محدودیت چینی درک بهتری از سلامتی پیدا کرده اند. افزایش درک از دارو برای بیماری ها به مکمل های پزشکی و غذایی رسیده است. از تعادل تغذیه ای تا تقویت سلامت رژیم از طریق جزئیات. تحقیقات ما نشان می دهد که هر گروه مصرف کننده ای فعالانه پاسخ می دهد و عمل می کند. “

روند “مینی” به نیاز به رژیم های غذایی انعطاف پذیر پاسخ می دهد

در آسیا و اقیانوسیه ، سهم غذاهای جدید و نوشیدنی * که شامل عبارت “کنترل قسمت” در بسته بندی آنها از سال 2016 به 2021 68٪ رشد کرده است. براساس بانک اطلاعات جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) ، در چین ، برای مصرف کنندگان جوان ، “هوس” بخشی از یک رژیم غذایی سالم تلقی می شود ، به طوری که 52٪ از مصرف کنندگان شهری چینی در سنین 18-24 سالگی می گویند “ترجیح می دهم تنقلات کمتری بخورم تا تنقلات سالم که طعم خوبی ندارند” و موافقت می کنند که “تا زمانی که کنترل بخش در محل انجام شده است ، خوردن غذای ناخواسته گاه به گاه بر سلامتی تأثیر نمی گذارد “(56٪).

برای مصرف کننده مدیریت وزن ، طبق گفته مینتل ، 50/50 بین کسانی که می خواهند وزن کم کنند و کسانی که می خواهند وزن خود را در 12 ماه آینده حفظ کنند ، وجود دارد. 48٪ از مصرف کنندگان چینی شهری که می خواهند وزن خود را حفظ کنند ، می خواهند از طریق مدیریت وزن روحیه خود را شاد نگه دارند.

کاترین ادامه داد ، “ما مارک ها را دیده ایم که در پاسخ به تقاضای مصرف کننده ، محصولات خود را به طور فعال نوآوری می کنند. در زمینه اشتیاق ، اولین چیزی که مشاهده می کنیم ظهور روند “مینی” است ، به ویژه با نوآوری هایی مانند بسته بندی کنترل قسمت ، که به نیازهای مصرف کننده جوانان پاسخ می دهد ، ضمن حفظ طعم و مزه محصول ثابت سطح معینی از سلامتی ممکن است به هدفی در آینده برای گروه غذای راحت و نوشیدنی تبدیل شود. البته ، برای گروه های خاص مصرف کننده ، نقش رژیم های غذایی انعطاف پذیر در محصولات کنترل وزن بیشتر شبیه به انعطاف پذیری ذهنی مصرف کنندگان است و مارک های تجاری می توانند هنگام ارائه محصولات و خدمات دوره ای با طراحی کاربرپسندتر ، روند سلامت جامع را دنبال کنند. “

مواد معطر به مصرف کنندگان در کاهش استرس ، خواب بهتر و افزایش انرژی کمک می کند

کیفیت خواب رابطه نزدیکی با کیفیت زندگی دارد. به گفته مینتل ، از هر چهار پاسخ دهنده (25٪) از 18 تا 39 سال یک نفر گزارش کرده است که قبل از خواب دچار مشکلات عاطفی شده است. از هر پنج نفر یک نفر گزارش کرد که هنگام بیدار شدن از خواب دچار مشکلات عاطفی شده است. در همین حال ، در آسیا و اقیانوسیه ، مکمل های غذایی ، آشامیدنی و بهداشتی همراه با بسته بندی محصول جدید شامل توصیف معطر از مزایای “کاهش استرس” و “کمک به خواب” از 0.5 2018 در 2018 به 1.1 in در سال 2021 ، و ‘تقویت انرژی بر اساس بانک اطلاعات جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) ، ادعاهای کارآیی از 1.4٪ به 1.6٪ افزایش یافت.

کاترین توضیح داد ، “از نظر خدمات و محصول ، مارک ها می توانند با تأکید بر سناریوهای تصفیه شده مصرف ، طنین انداز شدن بصری با مصرف کنندگان و افزایش کاربرد محصولات ، نیازهای جدید خواب مصرف کنندگان را تأمین کنند. علاوه بر نوآوری در بسته بندی ، کاربرد مواد هنوز هم یکی از مهمترین مباحث توسعه محصول است. در بازار آسیا و اقیانوسیه ، سرعت رشد مواد معطر در مکمل های غذایی و آشامیدنی با کاهش استرس ، پشتیبانی از خواب و / یا اثرات تقویت انرژی در حال افزایش است. اگرچه به طور سنتی با رده زیبایی و مراقبت شخصی همراه است ، اما این روند تسریع کننده نشان دهنده امکان گسترش مواد معطر به گروه مواد غذایی و نوشیدنی است. “

تغذیه شخصی بر هدف گذاری دقیق تأکید دارد

با افزایش نیاز به راهنمایی دقیق ، تقاضا برای مواد غذایی و نوشیدنی های هدفمند در بخش بسته بندی مواد غذایی و آشامیدنی در بین افراد زیر سالم افزایش می یابد. طبق داده های مینتل ، 36٪ از مصرف کنندگان شهری چین گفتند که بدنبال COVID-19 بر درک نیازهای تغذیه ای خود متمرکز شده اند ، بسیار بالاتر از مصرف کنندگان آمریکایی (12٪) و مصرف کنندگان انگلیس (6٪). به طور خاص ، در حالی که مصرف کنندگان شهری چینی اظهار داشتند که هنگام خرید مواد غذایی و نوشیدنی به طور متوسط ​​2.6 قطعه از اطلاعات تغذیه ای را بررسی می کنند ، پاسخ دهندگان با مشکلات خواب یا پوست گفتند که بخش غذای سالم مفهوم خرده فروشی مواد غذایی است که بیشتر به آن علاقه دارند.

برای تلاش برای خدمات بهداشتی شخصی سازی شده ، 67٪ از پاسخ دهندگان در شهرهای سطح پایین ** در چین علاقه مند بودند ، که بالاتر از شهرهای سطح یک است (63٪) ، در حالی که 63٪ از پاسخ دهندگان 18-29 ساله مایل به تلاش هستند یک وعده غذایی سالم متناسب با وضعیت سلامتی آنها.

کاترین ادامه داد ، “از نظر بسته بندی و نمایش محصول ، مارک ها می توانند با هدف قرار دادن دقیق سناریوها ، مانند ارائه بصری عملکرد سلامتی مواد غذایی و آشامیدنی ، جمعیت سالم را به سرعت جذب کنند. علاوه بر این ، تحقیقات ما علاقه بیشتری به شخصی سازی در وعده های غذایی سالم مانند وعده های غذایی سبک نشان می دهد. مارک ها می توانند بر شخصی سازی از نظر مواد / اثربخشی تأکید کنند در حالی که تجربیات سرگرم کننده را برای ایجاد روابط عاطفی با جوانان تطبیق می دهند. برای آینده محصولات بهداشتی ، ممکن است تغییراتی از تأکید بر مواد تشکیل دهنده به ارائه خدمات شخصی تر برای کمک به مصرف کنندگان در بهبود سلامت وجود داشته باشد. “

پیری سالم با مراقبت های داخلی و خارجی

در حال حاضر ، پیری روند عمده ای است ، بنابراین چه زیبایی و مراقبت شخصی و چه محصولات بهداشتی مواد غذایی و آشامیدنی ، نیاز به فکر طولانی مدت در مورد چگونگی پیر شدن سالم با مصرف کنندگان در سنین مختلف است. طبق داده های مینتل ، 50٪ از مصرف کنندگان شهری چینی کاملاً موافقند که هرچه زودتر اقدامات پیشگیرانه علیه پیری انجام دهند ، بهتر است و حتی 84٪ موافقند / کاملاً موافقند که استفاده از محصولات ضد پیری پیشرفته از نظر تکنولوژی ارزش هزینه بیشتری را دارد.

از نظر شکل ظاهری ، بیشتر مصرف کنندگان چینی شهری پوست شل (66٪) و چین و چروک (58٪) را به عنوان علائم پیری عنوان می کنند. از نظر عملکردهای بدنی ، در حالی که تنها 22٪ از مصرف کنندگان چینی شهری “ناراحتی روده ای” را با پیری مرتبط می دانند ، این ارتباط در میان پاسخ دهندگان 30-29 ساله (26٪) برجسته تر است. و ، 54٪ از پاسخ دهندگان 30-39 ساله از مکمل های روده / غذاهای کاربردی استفاده کرده و آنها را م toثر دانسته اند.

کاترین نتیجه گیری کرد ، “جلوگیری از پیری می تواند فرصتی برای نوآوری عملکردی باشد ، زیرا تمایل مصرف کنندگان برای خرید این مورد بسیار زیاد است. با نگاه به جلو ، پیش بینی می کنیم که مصرف کنندگان هنگام تفکر درباره پیری سالم – نه تنها برای ظاهر بلکه برای عملکردهای بدن – درک چندگانه خود را تحریک می کنند. فرصت بعدی برای مارک های مواد غذایی و آشامیدنی این است که با تمرکز بر عملکردهای بدن ، به ویژه با ایجاد یک روده سالم ، به مصرف کنندگان در سن سالم کمک کنند. “

* به استثنای غذای کودک

** شهرهای سطح پایین چین به عنوان شهرهای درجه سه یا پایین تعریف می شوند ، یعنی شهرهای سطح استان غیر از طبقه اول و دوم

برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت مصاحبه با تیم تحلیل گر ما ، با دفتر مطبوعاتی مینتل به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>