رونق خرید آنلاین مواد غذایی برای ادامه بعد از COVID-19

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

رونق عالی خرید مواد غذایی آنلاین اینجاست که مثل همیشه بمانید 90٪ از بریتانیایی ها تصمیم دارند تا پس از عبور از اوج COVID-19 ، خرید آنلاین مواد غذایی را ادامه دهند. در همین حال ، فقط 5٪ از خریداران می گویند که قصد دارند این کار را متوقف کنند *.

از هر پنج نفر تأثیرگذار (59٪) بریتانیایی ها خریداران مواد غذایی آنلاین هستند** ، از 50 درصد در سال 2019 – این بالاترین سطح رشد ثبت شده در دهه گذشته است ***. علاوه بر رشد کاربر ، این گروه با افزایش بیش از نیمی (53٪) از خریداران مواد غذایی آنلاین خرید بیشتری از طریق کانال در نتیجه COVID-19 ، در حال استفاده از کاربران موجود است. کمتر از یک ده نفر (7 درصد) خریداران آنلاین مواد غذایی آنلاین از کانال آنلاین قبل از همه گیری استفاده نکرده اند و به 14 درصد بالای 65 سال رسیده اند.

پیش بینی مینتل بریتانیا در سال 2021 19.4 میلیارد پوند برای خرید مواد غذایی آنلاین هزینه خواهد کرد که 13 درصد کاهش نسبت به سال 2020 است ، زیرا تعادل بازار پس از تقاضای فوق العاده در طی همه گیر شدن بازار متعادل است. با این حال ، انتظار می رود بازار مواد غذایی آنلاین “افزایش میراث” از همه گیری را بدست آورد: پیش بینی مینتل ارزش بازار 22.4 میلیارد پوند تا سال 2025 است – افزایش 4.9 میلیارد پوندی نسبت به پیش بینی های پیش از همه گیری.

نیک کارول ، دستیار مدیر خرده فروشی مینتل ، گفت:

“ما شاهد تحول گام در تعامل خرید آنلاین ناشی از همه گیری هستیم ، همانطور که اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگانی که قصد دارند خرید مواد غذایی آنلاین را پس از گذراندن اوج COVID ادامه دهند ، نشان می دهند.

بیماری همه گیر مدل های جدیدی را برای خرید مواد غذایی بصورت آنلاین ایجاد کرده است و این فقط خدمات اصلی خرید و فروش مواد غذایی آنلاین “بزرگ سبد” نیست که از این افزایش بهره مند می شوند. انفجار مشاغل جدید تحویل سریع سرانجام گزینه “سبد کوچک” آنلاین را برای مشتریان ایجاد کرده است ، در حالی که خدمات اشتراک و ارائه دهندگان بسته های غذایی به بالاترین میزان فروش در همه زمان ها رسیده اند. در کنار این ، مشارکت بیشتر در تجارت رسانه های اجتماعی فرصت های جدیدی را برای مصرف کننده مستقیم فراهم کرده است ، با تولید کنندگان مواد غذایی خرده فروشی ها را قطع می کنند و مستقیم به مصرف کنندگان می فروشند. بنابراین نه تنها خریداران جدید به دلیل شیوع همه گیر اغوا شده اند که مواد غذایی خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند ، بلکه در آینده نیز طیف گسترده تری از فرصت های خرید مواد غذایی آنلاین وجود دارد.

“با این حال ، چند سال آینده یک دوره تعادل دوباره خواهد بود زیرا مصرف کنندگان دوباره ارزیابی می کنند که از سال 2020 چه رفتارهایی را دنبال می کنند ، و خرده فروشان تصمیم می گیرند که جنبه های مقیاس گذاری سریع عملیات آنلاین آنها برای مدت طولانی پایدار باشد. در واقع ، مدیریت افزایش تقاضای آنلاین ، ضمن تشویق همزمان برخی از خریداران به فروشگاه ها ، یک عمل متعادل کننده ظریف برای خرده فروشان خواهد بود. کلیک و جمع آوری نقش مهمی به عنوان پل ارتباطی بین مشتری دیجیتال و فیزیکی مشتریان خرده فروشان بازی می کند. “

بیش از 65 سالگی که به احتمال زیاد می خواهند به مغازه ها برگردند اما اطمینان خریداران داخل فروشگاه بسیار مهم است

اگرچه تعداد سالمندان (مصرف کنندگان بالای 65 سال) که به صورت آنلاین خرید می کنند ، افزایش چشمگیری داشته است ، اما طبق تحقیقات Mintel ، آنها در میان بیشترین مراجعه به فروشگاه های مواد غذایی هستند. تقریباً از هر پنج نفر دو نفر (38٪) **** از آنها قصد دارند که دیگر از استفاده از خدمات مواد غذایی آنلاین دست بکشند یا به استفاده از مواد غذایی آنلاین ادامه دهند اما بیشتر خریدهای خود را در فروشگاه انجام می دهند. این به طور متوسط ​​با 30٪ از کل خریداران مواد غذایی آنلاین مقایسه می شود.

در حالی که سالمندان به احتمال زیاد دوباره به فروشگاه های مواد غذایی مراجعه می کنند، آنها همچنین به احتمال زیاد به دنبال ادامه اقدامات ایمنی COVID-19 هستند. تقریباً هفت از هر 10 نفر (68٪) سالمندان مایل هستند که ایستگاه های بهداشت شخصی در فروشگاه باقی بمانند. در مقایسه با میانگین 58٪. در همین حال ، بیش از سه از پنج (61٪) مصرف کننده بالای 65 سال مایل به ماسک پوشیدن اجباری هستند که پس از کاهش شیوع بیماری ادامه یابد. در مقایسه با میانگین 52٪. چهار چهارم قریب به اتفاق (82٪) از کل خریداران احساس می کنند که خرده فروشان باید با مشتریانی که محدودیت های COVID-19 را نادیده می گیرند قوی تر شوند.

نیک کارول ، مدیر وابسته خرده فروشی مینتل ، گفت:

“با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان مسن هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند ، افراد بالای 65 سال اکنون اطمینان بیشتری برای خرید در فروشگاه دارند. به طور معمول اندازه سبد کوچکتر و اوقات فراغت بیشتر نیز جذابیت بازگشت به فروشگاه های این گروه سنی را افزایش می دهد. اگرچه تعداد موارد COVID-19 در مقایسه با آغاز سال 2021 در حال کاهش است ، اما مهم است که خرده فروشان از نظر بهداشت و رعایت نکات ایمنی فراموش نکنند. در حالی که در محدودیت های کوتاه مدت ممکن است برخی از کف پا ها را محدود کند ، اما یک فضای خرید ناامن ضربه ای بزرگتر از آنچه برای اقلیت در نظر گرفته شده است خواهد بود. با این وجود ، صرف نظر از راهنمایی ، حتی اگر موفقیت آمیز بودن واکسن باعث کاهش نگرانی ها شود ، حفظ اقدامات ایمنی COVID-19 در میان مدت مهم خواهد بود. “

یادداشت ها برای ویراستاران:

مینتل در دسامبر سال 2020 سفارش تحقیق در مورد مصرف کننده در بین 1،970 کاربر اینترنتی بالای 16 سال را صادر کرد.

* 5٪ دیگر نمی دانند برنامه های پس از همه گیری آنها با توجه به استفاده از خدمات مواد غذایی آنلاین چیست.

** از جمله مصرف کنندگانی که:

  • همه خرید آنلاین مواد غذایی؛

  • بیشتر خریدهای آنلاین آنها.

  • برخی یا کمی از مواد غذایی خود را به صورت آنلاین خرید می کنند ، اما بیشتر آن در فروشگاه است.

*** از سال 2012.

**** این شامل 10٪ افرادی است که قصد دارند دیگر از مواد غذایی آنلاین استفاده نکنند و 28٪ که قصد استفاده از مواد غذایی آنلاین را دارند اما بیشتر خرید خود را در فروشگاهها انجام می دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>