روند نوشیدنی های الکلی RTD در چین

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

فلفل پنگ


Pepper Peng یک تحلیلگر تحقیق در زمینه غذا و نوشیدنی در Mintel است.

اخیراً ، در چین روند جدیدی از کوکتل وجود دارد ، جایی که وبلاگ نویسان مواد غذایی در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند دويين یا شیائو هونگ شو به مردم آموزش می دهند که چگونه “کوکتل تابستانی” درست کنند – میوه های مختلف زیادی قرار دهید ، آبجو یا نوشیدنی های الکلی اضافه کنید و وویلا بخورید! یک بطری بزرگ منگنه میوه ای که به نظر شما خوشمزه است.

در حقیقت ، محبوبیت کوکتل های خانگی از زمان همه گیر شدن بیماری آغاز شد ، زمانی که مکان های غذا و سرگرمی آفلاین تا حد زیادی بسته بودند و مصرف کنندگان مجبور شدند نوشیدنی را در خانه شروع کنند ، به ویژه در شهرهای درجه اول ، جایی که برخی از مارک های مشروبات الکلی و همچنین خرده فروشی های O2O مانند Fresh Hema ، بسته های کوکتل DIY برای تحویل در خانه ارائه می دهند. داده های Mintel نشان داد که بیش از سه چهارم مصرف کنندگان گفته اند که در یک سال گذشته در خانه در هنگام صرف شام روحیه غربی را با خانواده یا دوستانشان نوشیده اند.

از طرف دیگر ، در طی سالهای اخیر به دلیل طعم و مزه ، مصرف مشروبات الکلی مانند مشروبات الکلی بیشتر در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته و توجه و توجه بیشتر مصرف کنندگان به کوکتل ها آغاز شده است. این امر تمایل آنها را برای استفاده از طعم های مختلف و متفاوت کوکتل و همچنین آستانه کوکتل های DIY در خانه افزایش داده است. کوکتل های DIY در خانه یا فروشگاه های رفاهی نیز به محتوای محبوب رسانه های اجتماعی مانند Xiaohongshu تبدیل شده اند.

البته ، این روند کوکتل جدید چه الهاماتی به مارک های دیگر مشروبات الکلی ، به ویژه کوکتل های از قبل مخلوط (نوشیدنی های کم الکل) می دهد؟

منطق اصلی ارزش کسب و کار رقابت کوکتل های قبل از مخلوط

واقعیت این است که ، پس از سال ها آموزش در بازار ، مصرف کنندگان چینی درک بهتری از کوکتل و کوکتل های از قبل مخلوط دارند. توسعه شبکه های اجتماعی و اینترنت باعث محبوبیت این فرهنگ نوشیدنی غربی شده است و برای مصرف کنندگان جوان ، نوشیدن نوشیدنی های قبل از مخلوط بیشتر یک فعالیت آرامش بخش و تسکین دهنده استرس است.

از طرف دیگر ، گروه مصرف کنندگان زن و مصرف کنندگان جوان گسترش یافته است. برخلاف مشروبات الکلی و آبجو ، کوکتلهای مخلوط شده الکل کمتری دارند و از طعم مطبوع تری برخوردار هستند و این باعث می شود که گزینه انتخابی بسیار دوستانه ای برای همه این گروه ها برای امتحان نوشیدنی های الکلی باشد. در عین حال ، موارد مصرف نیز تنوع بیشتری دارند و مصرف کنندگان ترجیح می دهند در انواع سناریوهای گاه به گاه و آرامش بخش ، نوشیدنی های آماده را بنوشند.

به طور کلی ، طبق داده های ردیابی ماهانه Mintel ، از اواخر فوریه سال 2020 بیش از 78 مصرف کننده هر ماه مشروبات الکلی مصرف کرده اند. و به طور مداوم بیش از 10٪ از مصرف کنندگان بیشتر برای نوشیدنی های الکلی هزینه می کنند. این نشان می دهد که میزان مصرف مشروبات الکلی همچنان زیاد است.

طعم و بافت جدید دو عامل مهم در خرید است

از یک طرف ، گروه مصرف کنندگان زن و مصرف کنندگان جوان گسترش یافته است. طعم دهنده های جدید مانند طعم دهنده های میوه و بافت هایی مانند حباب که خوش طعم تر هستند ، گزینه های بسیار دوستانه ورود این گروه ها برای امتحان نوشیدنی های الکلی است.

از طرف دیگر ، سلیقه و انتظارات مصرف کنندگان از نوشیدنی ها به معنای گسترده (به ویژه در مکان های تفریحی نیز مصرف می شود) به دلیل ظهور فروشگاه های چای فروشی ، بیشتر شده است. برخی از طعم دهنده هایی که در فروشگاه های چای رواج دارد به تدریج به صنعت نوشیدنی های مخلوط نیز گسترش می یابد.

حتی بیشتر ، کانال های خرید آنلاین می توانند مصرف کنندگان را در معرض طعم های جدیدتری قرار دهند ، بیشتر در معرض قرار گرفتن محصول را تسهیل می کنند و به مصرف کنندگان اجازه می دهد چیزهای جدید را امتحان کنند در حالی که هزینه آزمایش را برای شرکت ها کاهش می دهد.

آنچه ما فکر می کنیم

برای آینده ، نوشیدنی های قبل از مخلوط بیشتر به افزایش آگاهی مصرف کننده و پرورش عادت های مصرف کننده (به ویژه مصرف کنندگان جوان و زن) برای نوشیدنی های قبل از مخلوط و حتی روحیه تمرکز خواهند کرد. بنابراین ویژگی آرامش و کاهش استرس همچنان تقویت می شود و سعی می شود با قبل از نوشیدنی برابر شود. طبق داده های مینتل ، تقریباً از هر پنج مصرف کننده سه نفر می گویند که برای استراحت از مشروبات الکلی استفاده می کنند. بنابراین ، صحنه های مصرف نوشیدنی های الکلی در مواردی گاه به گاه آرام تر خواهد بود. در مورد طعم ، الکل با طعم نوشیدنی چای نیز می تواند این ویژگی آرامش را افزایش دهد.

البته ، ما همچنین می توانیم از بازار نوشیدنی های مخلوط پیشرفته ، مانند ژاپن یا ایالات متحده بیشتر بیاموزیم. به عنوان مثال ، علاوه بر طعم های مختلف میوه ، صنعت پیش تولید ژاپن اکنون بر تنوع و منشأ میوه تأکید می کند تا منحصر به فرد بودن طعم را برجسته کند. از نظر فنی ، انواع فن آوری های جدید حباب و ترد نیز ارزش یادگیری را دارند.

برای ایالات متحده و سایر کشورهای غربی ، این بیشتر به یادگیری از فرهنگ نوشیدن آنها مربوط می شود. به عنوان مثال ، صنعت نوشیدن شراب در زمستان سال 2020 فرهنگ نوشیدن شراب را به خود جلب می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>