روند میان وعده های سالم | Mintel.com

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

دیزی لی


دیزی مدیر همکاری با تیم Mintel Food & Drink است که در بازار چین فعالیت می کند. وی آخرین نوآوری ها و روندهای تأثیرگذار بر بازار غذا و نوشیدنی های چین را رصد و گزارش می کند.

اخیراً ، مینتل برای شرکت در این مسابقات دعوت شد 2021 کنفرانس جهانی نوآوری در مواد غذایی و آشامیدنی FBIC، مدیر همکاری غذا و نوشیدنی چین ، دیزی لی فرصت ها و روند توسعه نوآوری میان وعده های سالم را برای بازار چین در سال 2021 به اشتراک گذاشت.

در واقع ، مصرف کنندگان چینی در مراحل آخر همه گیری به میزان قابل توجهی افزایش یافته و آگاهی خود را از سلامتی تغییر داده اند. طبق داده های مینتل ، بیش از یک سوم مصرف کنندگان شهری چینی می خواهند نیازهای تغذیه ای خود را از طریق علمی بهتر درک کنند و تقریباً نیمی از مصرف کنندگان چینی می خواهند غذاهایی بخورند که خطر بیماری های سبک زندگی (مانند دیابت و بالا فشار خون) بعد از COVID-19.

میان وعده: تمرکز خود را بر روی دو نیاز کم چربی و کم کالری قرار دهید

بیش از یک سوم مصرف کنندگان چینی عادت میان وعده دارند و معتقدند که این عادت مانعی برای مدیریت وزن است. بر این اساس ، این امر برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان چینی که عادت میان وعده دارند ، اعمال می شود.

میان وعده سویای بدون گناه با طعم مرغ سرخ شده Koikeya

کل بسته حاوی 124 کیلو کالری است. گفته می شود این میان وعده طعم ، امامی و بافت ترد و شاداب مرغ سوخاری را دوباره ایجاد می کند.

تراشه های باریک غذایی Hongblanc

هر بسته با برنج قهوه ای کره ای و نمک دریا 100٪ ساخته شده است ، حاوی 98 کالری است و دارای چربی ، سدیم و کالری کمی است.

جایگزینی غذا: روی دو نیاز کم چربی و کم کالری تمرکز کنید

گروه های مصرف کننده با عادات تناسب اندام توجه بیشتری به مواد تشکیل دهنده و ارزش ها خواهند داشت. 18٪ از مصرف کنندگان چینی برای مدیریت وزن خود از طریق رژیم غذایی از محصولات جایگزین کنجاله استفاده می کنند. بنابراین ، نوآوری در محصول می تواند از پروتئین ، فیبر غذایی و آب کم کربن شروع شود.

دانوی پروتئین براونی

محصولاتی با پروتئین و فیبر غذایی به عنوان امتیاز فروش. این محصول فاقد شکر ، کره و آرد گندم است و حاوی 35 گرم پروتئین است. سرشار از پروتئین است و فقط با هفت ماده سالم ساخته می شود.

شکلات Glico Sunao & بستنی نرم وانیلی

محصولاتی با آب کم کربن به عنوان یک نقطه فروش. بستنی کم کربوهیدرات اکنون فقط حاوی 9/1 گرم قند است و از یک سس شکلات تلخ برای افزایش شیرینی بستنی بهره می برد. این محصول سرشار از فیبر غذایی است.

میان وعده های گیاهی پتانسیل زیادی دارند

روند گیاهی تبدیل به یک روند عمده تأثیر بر صنعت جهانی غذا و نوشیدنی شده است. علاوه بر ویژگی های طبیعی و کم کالری سلامت مواد گیاهی ، به تغذیه گیاهی نیز توجه بیشتری می شود: میوه ها ، مغزها ، سبزیجات و حبوبات. گیاهی به تدریج در دسته میان وعده ها به عنوان یک جهت نوآوری طبیعی ، سازگار با محیط زیست ، کم کالری و غنی از مواد مغذی تأثیر می گذارد.

Zenb سبزیجات میان وعده سبزیجات

این محصول دارای بافتی ترد است. با افزودن لوبیا ، برنج قهوه ای ، کینوا ، بادام و غیره به محصول ، از خوشمزه بودن مواد برای ایجاد عطر و طعمی استفاده می شود که به مواد افزودنی بستگی ندارد.

میان وعده پروتئین سویا با طعم عطر و نمک Asahi Slim Up Slim

میان وعده ترد 10 گرم پروتئین ، 78 کیلو کالری ، 4300 میلی گرم فیبر غذایی ، باکتری های اسید لاکتیک و آهن را تأمین می کند.

آنچه ما فکر می کنیم

بهداشت و تغذیه هنوز موضوع اصلی روند صنایع غذایی و آشامیدنی است و مصرف کنندگان تمایل بیشتری به پرداخت حق بیمه برای سلامتی دارند. علاوه بر تمرکز بر سلامت خود غذا ، یافتن غذای سالم متناسب با سبک زندگی و شرایط جسمی شخصی برای مصرف کنندگان از اهمیت بیشتری برخوردار است. افزایش علاقه مصرف کنندگان به سلامتی و همچنین غذا به این معنی است که محصولات جدید باید با مفاهیم و ادراکات بهداشتی مصرف کنندگان مطابقت داشته باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>