روند غذا و نوشیدنی در بازار تایلند

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


برای دریافت آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

صنعت خدمات غذایی به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است ، زیرا مصرف کنندگان به دلیل ترس و اضطراب در مورد خطر ابتلا به ویروس کرونا ، غذا خوردن در خانه را محدود می کنند. تحقیقات Mintel تأکید می کند که نیمی از تایلندی ها برای کاهش خطر مواجهه هزینه کمتری را برای صرف غذا در بیرون از خانه صرف کرده اند.

با سلامتی که اکنون برای بسیاری از افراد اولویت بالاتری دارد ، تایلندی ها با اعتدال در حال نزدیک شدن به زیاده خواهی های شیرین هستند. و مارک هایی که دسرهای سالم و مفیدی ارائه می دهند ، ضمن تشویق به مصرف منظم ، می توانند احساس گناه را کاهش دهند. در این ویدئو ، ما نگاهی می اندازیم که چگونه مارک ها در تایلند می توانند شکاف بین سلامتی و تمایل را پر کنند ، و همچنین استراتژی ها و توصیه هایی را برای کمک به بازگشت مصرف کنندگان به رستوران ها و کافه ها به اشتراک می گذاریم.

https://www.youtube.com/watch؟v=hl9pZ0hDF4E

برای نگاهی جامع به بخشهای غذای دسر و نوشیدنی در تایلند ، فروشگاه Mintel را بررسی کنید و گزارش را امروز بخرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف کننده تایلندی و کشف جدیدترین روندها و نوآوری ها برای متزلزل کردن بازار ، در [email protected] با ما تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>