روند آینده در بازار نوشیدنی های چای چین

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

جنی لی


مدیر گروه – غذا و نوشیدنی ، Foodservice ، چین

به دلیل همه گیری ، مصرف کنندگان خریدهای خارج از خانه خود را کاهش داده اند. در بازار نوشیدنی های چای ، این تغییر رفتار به طور متفاوتی زیرشاخه ها را تحت تأثیر قرار داده است: برخی با چالش های ناشی از محدودیت های مصرف در فضای باز روبرو شده اند ، در حالی که برخی دیگر شاهد افزایش شگفت آور هستند. تحقیقات جدید Mintel ، متخصصان در مورد خواسته و دلیل مصرف کنندگان ، نشان می دهد که بازار کیسه های چای چین در طی دوره 2015-2020 به رشد سالانه 28.8٪ رسیده است ، و با افزایش فروش به بزرگترین بخش از گروه نوشیدنی های چای تبدیل شده است. 81.1٪ مینتل پیش بینی کرده است که طی پنج سال آینده ، بازار با رشد سالانه مرکب 9.8٪ به رشد قابل توجهی ادامه خواهد داد.

وقتی صحبت از فواید نوشیدنی های چای می شود ، مصرف کنندگان شهری در چین بیشترین علاقه را به کاهش استرس (45٪) دارند و به دنبال آن زیبایی و مراقبت از پوست (38٪) و سم زدایی (34٪) هستند. از منظر محصول ، 7.7 درصد از محصولات چای که در سال 2020 در سطح جهانی راه اندازی شده ادعا می کنند که دارای مزایای مربوط به کاهش استرس و کمک به خواب هستند ، و بر اساس پایگاه داده جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) در میان مزایای ادعا شده در رتبه دوم قرار دارد.

جنی لی ، مدیر گروه ، Mintel Food and Drink ، گفت: “افزایش تقاضا برای چای به دلیل افزایش زمان صرف شده در خانه ، بازیکنان جدیدی را به بازار جذب کرده است. همراه با افزایش اعتماد مصرف کنندگان به خرید آنلاین ، بازیکنان جدید می توانند با تکیه بر مدل تجارت الکترونیک بالغ چین به سرعت در بازار نفوذ کنند. حتی پس از همه گیری ، مصرف کنندگان همچنان به دنبال کاهش استرس و آرامش در زندگی خود هستند ، نیازی که همزمان با پیشنهاد محصول کیسه های چای است. تمایز کارآمدتر نیز به این بخش کمک خواهد کرد تا تقاضای روزافزون مصرف کنندگان برای سلامت جسمی و روانی را برآورده کند. “

نوشیدنی های چای آماده برای نوشیدن با طعم میوه آماده رشد هستند

مصرف کنندگان شهری چینی تمایل بیشتری به نوشیدنی های چای بسته بندی شده با طعم میوه دارند ، به عنوان مثال ، اضافه کردن آب مرکبات (به عنوان مثال پرتقال ، لیمو ، گریپ فروت) آب / گرانول میوه به چای سیاه در نوشیدنی های چای آماده نوشیدن (51٪). اضافه کردن آب هلو سفید / تکه های میوه به چای سفید (39٪) و غیره این امر به احتمال زیاد به دلیل تأثیر فروشگاه های چای است ، بر اساس تحقیقات Mintel ، 65٪ از مصرف کنندگان چای میوه ای را از فروشگاه های چای سفارش داده اند.

جای تعجب نیست که عطر و طعم های جدید (65٪) برای تشویق مصرف کنندگان به استفاده از محصولات جدید ضروری است ، در حالی که غذاهای خاص محلی نیز 50٪ از مصرف کنندگان را به خود جلب می کند و به دنبال آن قالب های بسته بندی نوآورانه (40٪) را به خود اختصاص می دهد.

جنی لی توضیح داد: “مصرف کنندگان عادت های نوشیدن خود را از طریق انواع نوشیدنی های با طعم میوه که به طور فعال در بازار فروشگاه های چای عرضه می شوند ، توسعه داده اند و احتمالاً باعث تحریک نقاط رشد در بازار نوشیدنی های چای آماده نوشیدن می شوند. ویژگی های محصول غیر از طعم و مزه ، و عواملی مانند بسته بندی و بازاریابی تأثیر بیشتری بر مصرف کنندگان زن دارد ، بنابراین فعالان بازار ممکن است ویژگی های مختلفی را در کمپین های بازاریابی دیجیتال و اجتماعی خود در نظر بگیرند ، بنابراین بخشهای مختلف محصول را هدف قرار می دهند. “

تصورات مصرف کنندگان از جایگزین های شکر متفاوت است

سرانجام ، مصرف کنندگان چینی از معنای اصطلاح “بدون قند” در نوشیدنی های چای و اینکه آیا این فقط به ساکارز یا جایگزین های قند مربوط است اطمینان ندارند. طبق تحقیقات مینتل ، 47 درصد از مصرف کنندگان چینی شهری معتقدند که جایگزین های شکر برای سلامتی مفید هستند ، در حالی که 20 درصد معتقدند که برای سلامتی مضر هستند. به همین ترتیب ، حدود یک سوم (34٪ از مصرف کنندگان در نظرسنجی نمی دانند که انواع مختلف قند برای سلامتی مفید یا مضر است).

با این حال ، بیشتر مصرف کنندگان چینی شهری معتقدند که جایگزین های شکر نه تنها کالری دریافتی (21٪) را کاهش می دهند ، بلکه عملکرد فیزیکی (64٪) را نیز بهبود می بخشند. تقریباً نیمی (46٪) از مصرف کنندگان چینی شهری معتقدند که نوشیدنی های چای بدون قند ممکن است گران تر از نسخه استاندارد باشند.

جنی لی نتیجه گیری کرد: “فعالان بازار چای در پاسخ به تقاضای مصرف کننده برای محصولات قند کم یا بدون کاهش ، به طور فعال نوشیدنی های جایگزین شکر یا بدون قند را راه اندازی می کنند. با این حال ، برخی از مصرف کنندگان معتقدند که طعم قند عصا بهتر است. این نشان می دهد که شرکت ها برای تولید محصولات جدید و پرورش سلایق مصرف کننده باید تلاش بیشتری کنند. مصرف کنندگان خواهان جایگزین های شکر هستند که نه تنها شیرینی بلکه فواید دیگری نیز داشته باشد ، با این وجود آگاهی مصرف کنندگان از سایر جایگزین های شکر هنوز پایین است. علاوه بر افزایش قیمت با جایگزین های شکر که ادعا می کنند حاوی مواد قندی کم / بدون / کاهش قند / چربی / کالری هستند ، مارک ها باید جایگزین های قند را دوباره ارزیابی کرده و مزایای سلامتی را برای پاسخگویی به انتظارات مصرف کنندگان در این بخش بازار اضافه کنند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>