روندهای مصرف کننده برای تماشای در سال 2021 و بعد از آن – ویرایش APAC

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments


ملانی نامبیار


ملانی تحلیل گر روند جنوب شرقی آسیای مینتل است که در دفتر کوالالامپور مستقر است و بر چگونگی تأثیر نوآوری های جذاب و مقررات قابل تأمل بر رفتار مصرف کنندگان در منطقه و بالعکس متمرکز است.

خاموش شدن جهانی شرایط رکود اقتصادی جابجایی های محیطی و سیاسی. نیازی به گفتگوی همه گیر جهانی نیست. سال 2020 یک سال بحران های متعدد بود ، حوادثی که جهان را در حافظه اخیر لرزاند. مردم (و مارک های تجاری) مجبور شده اند با واقعیت های جدید و روش های انجام کار سازگار شوند و بسیاری از عادت های جدید را شکل دهند که به نظر می رسد دوام داشته باشند. این عادات جدید تأثیرات عمیقی بر هزینه های مصرف کننده و فعالیت برند خواهد داشت.

برای سال 2021 ، مینتل هفت گرایش کلان مصرف کننده را شناسایی کرده است که قرار است بر بازارهای جهانی مصرف تأثیر بگذارد. همه این روندها در سیستم هفت راننده Trend که شامل سلامتی ، محیط پیرامون ، حقوق ، تجربیات ، ارزش ، هویت و فناوری می باشد ، جاسازی شده است. ما پیش بینی های خود را در حدود Now (12 ماه آینده) ، بعدی (18 ماه +) و آینده (پنج سال +) متمرکز کرده ایم.

همانطور که مصرف کنندگان اولویت های خود را دوباره تعریف می کنند ، در اینجا روند اصلی مصرف کننده وجود دارد که ما معتقدیم مارک ها و بازاریاب ها برای سال 2021 و بعد از آن باید برنامه ریزی کنند.

سلامتی تعریف نشده

شیوع همه گیر باعث شد تا مصرف کنندگان تعریف خوبی از سلامتی را تعریف کنند. فراتر از ماسک ها و سایر اشکال محافظت فیزیکی در برابر ویروس ، احساس بیشتری از سلامت کامل در کانون توجه قرار گرفته است. مردم به دنبال محصولات ، خدمات و مارک هایی هستند که بتوانند به آنها در دستیابی به این اهداف رفاهی جامع کمک کنند ، خواه این افراد در حال بهینه سازی خلق و خوی خود باشند و یا ایجاد عادات مالی سالم قبل از رکود اقتصادی. در سراسر آسیا و اقیانوسیه ، 76٪ از مصرف کنندگان می گویند که به طور فعال به دنبال راه هایی برای کاهش استرس هستند. انگیزه های گسترده و در حال ظهور رفاه ، مصرف کننده را تحت کنترل “چرا” شخصی خود قرار می دهد. در مقابل تکیه بر انگیزه های میراث مانند کار کردن فقط با هدف کاهش وزن. ارزش آن خواهد بود که مارک ها از خود بپرسند که چگونه می توانند با مسافرت های جدید و شخصی تر رفاهی که قصد دارند با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرده و از آنها پشتیبانی کنند.

هسته اصلی اتصال و پشتیبانی فناوری خواهد بود. با توجه به اینکه خانه در سالهای آینده مرکز رفاه خواهد بود ، راه حل های مناسب و یکپارچه ای که مصرف کنندگان را قادر به اندازه گیری و حفظ سبک زندگی سالم می کند بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت. بعلاوه ، در آینده ، فناوری از طریق خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان امکان دسترسی فوری به اطلاعات سلامتی و پشتیبانی را می دهد. مینتل همچنین پیش بینی می کند که پیشرفت فناوری بهداشت می تواند مراقبت های بهداشتی را برای گروه های کم مصرف در سراسر منطقه در دسترس قرار دهد.

فضاهای پایدار

فضاهای پایدار که توسط راننده ترند ، “محیط پیرامون” هدایت می شوند ، بررسی می کنند که چگونه آگاهی مصرف کننده از پایداری فراتر از بازیافت و انتشار کربن به یک دید جامع تر و طولانی مدت تبدیل می شود. با کوچک شدن مفهوم مصرف کنندگان از “محلی” ، بیش از حد بومی گرایی مورد توجه قرار گرفته و آنها به طور فزاینده ای به دنبال حمایت از جوامع محلی و اقتصاد خود هستند. در واقع ، در منطقه آسیا و اقیانوسیه ، 66٪ از مصرف کنندگان می گویند ، در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 ، آنها مایل به خرید بیشتر از مشاغل محلی هستند. از تمرکز بر بومی گرایی و حمایت از جوامع گرفته تا جلب توجه مصرف کنندگان به سمت عادت های به تدریج بهتر که تأثیرات زیادی دارند ، دامنه تاکتیک هایی که مارک ها در اختیار دارند برای ایجاد جوامع پایدار در حال گسترش و گسترش است.

فراتر از سال 2021 ، نادیده گرفتن بحران اقلیم غیرممکن است و مصرف کنندگان به مارک ها کمک می کنند تا به آنها کمک کنند تا در یک محیط غیرقابل پیش بینی زندگی کنند. مصرف کنندگان به دنبال راه حل های فنی مقاوم در برابر اقلیم از مارک هایی خواهند بود که به آنها امکان می دهد در حالی که با مارک های محلی همکاری می کنند برای کاهش ضایعات و ایجاد اقتصاد با اخلاق با عادلانه تر ، خودکفا باشند. در درازمدت ، و با افزایش عمر مردم ، نیازهای آنها تغییر خواهد کرد ، همچنین تقاضای آنها مبنی بر اینکه محصولات تجاری شامل محلی سازی شهری ، احترام به پایداری ، کاهش ضایعات و رونق اقتصادی است.

توانمندسازی جمعی

سال گذشته بسیاری از نابرابری های اجتماعی موجود را در کشورها و جوامع مربوطه برجسته کرد. مصرف کنندگان ارتباط بیشتری با جوامع محلی خود پیدا کرده اند و خواستار این هستند که مارک ها عامل تغییر مثبت به نفع افراد کم برخوردار و محروم باشند. در آسیا و اقیانوسیه ، از هر 5 مصرف کننده 3 نفر می گوید که آماده تحریم شرکت هایی هستند که رفتار غیراخلاقی دارند. در حالی که مصرف کنندگان از همیشه بلندتر شده اند ، صدای آنها همیشه منفی نیست. در عوض ، آنها به دنبال حمایت از علل و مارک هایی هستند که به آنها اعتقاد دارند و احساس می کنند در خدمت جوامع خود هستند. مصرف کنندگان همچنان از مشاغل و نهادهای نظارتی می خواهند تا با ایجاد احساس اضطراری ، واقعاً تغییرات سیستمی را انجام دهند و به نیازهای جامعه پاسخ دهند. این در حال حاضر (به آهستگی اما مطمئنا) از طریق روش های جالب در سراسر منطقه در حال انجام است ، شرکت هایی که علناً به نقایص خود رسیدگی می کنند و متعهد به تغییر مثبت ملموس هستند.

با نگاه به 18-24 ماه آینده ، بسیاری از مارک ها شروع به دیدن نتایج ابتکارات خود خواهند کرد ، و این الگویی برای استراتژی های هدایت کننده است. فلسفه های اخلاقی و مبتنی بر هدف تجارت به جریان اصلی جریان پیدا می کنند. و در دراز مدت ، یک همکاری مشترک بسیار بیشتر بین مصرف کنندگان و مارک ها بوجود خواهد آمد ، و از زمان های پر تنش اوایل سال 2020 دور می شود.

زندگی های مجازی

اگر مانند بسیاری از ما در سال گذشته ، توانستید در یک فرار سریع به یک جزیره گرمسیری زیبا بروید ، جایی که می توانید صدف جمع کنید ، ماهی بگیرید و به دیدار قلب دوستان بروید ، دست خود را بالا ببرید … (من در مورد حیوان صحبت می کنم عبور کردن اگر قبلاً گرفتار نشده اید). این بازی در بین مصرف کنندگان در هر سنی و سطح بازی بسیار محبوب بود ، زیرا نیاز به نوعی فرار در دوره های قفل افزایش یافت. امسال شاهد خواهیم بود که بازی فقط از یک منبع سرگرمی به یک فضای جدایی ناپذیر تبدیل شده است که در آن مصرف کنندگان از هر سنی و جمعیتی با همسالان و مارک های ترجیحی خود ارتباط برقرار می کنند. به همین ترتیب ، مارک های همه دسته ها این امکان را دارند که با تبلیغات درون بازی ها یا مشارکت با شرکت های بازی سازی و تیم های eSports ، به تعداد زیادی از مصرف کنندگان که اوقات فراغت خود را در دنیای مجازی می گذرانند ، برسند.

جریان اصلی 5G که در سال های بعد از 2021 اتفاق می افتد ، دیدگاه های جدیدی را در تجربه ها و رویدادهای آنلاین و گرافیکی ایجاد می کند ، مارک های تجاری می توانند استراتژی های خود را در مورد سرگرمی ، کار و یادگیری بیشتر تعبیه کنند. با افزایش زمان صرف شده در دنیای مجازی ، مکالمات بیشتری پیرامون مسائلی مانند طراحی بازی غیر اعتیاد آور آغاز خواهد شد زیرا مصرف کنندگان به دنبال رویکرد متعادل در سرگرمی دیجیتال هستند.

تغییر اولویت

این روند 2021 ، که توسط راننده Value Trend هدایت می شود ، بر چگونگی بازگشت مصرف کنندگان به موارد ضروری ، جستجوی مالکیت انعطاف پذیر و تغییر فرم معنای مالکیت متمرکز است. مصرف کنندگان در حال محکم کردن بندهای کیف خود برای مدت دشواری پیش رو هستند و به دنبال پس انداز بیشتر و هزینه کمتری در مناطقی هستند که ارزشی ندارند. در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه ، 72٪ از مصرف کنندگان می گویند بودجه ای دارند که سعی می کنند تا آنجا که ممکن است به آنها بچسبند. در حالی که استطاعت و راحتی مهم باقی خواهد ماند ، ایمنی ، حفاظت و دوام کالا نیز ارزش زیادی خواهد داشت. برای مارک ها ارائه و انتقال مزایای ملموسی که محصولات آنها را ضروری می کند بسیار مهم خواهد بود.

عدم قطعیتی که احتمالاً در سالهای آینده ادامه خواهد داشت ، مصرف کنندگان را به اولویت بیشتر انعطاف پذیری سوق می دهد. شرایط اجاره انعطاف پذیر ، گزینه های پرداخت و راه های به دست آوردن کالاها (و نه لزوماً مالکیت خود) می توانند عامل برنده ای برای مصرف کنندگانی باشند که قادر به برنامه ریزی بیش از حد نیستند. راحتی کار برای مصرف کنندگان نیز تغییر خواهد کرد. به جای سرعت و قابلیت جابجایی ، راحتی همچنین می تواند به افراد کمک کند تا از قبل برنامه ریزی کنند ، یا دسترسی راحت تر به محصولات و خدمات قبلاً غیرقابل دستیابی داشته باشند. در سال های آینده ، مارک های تجاری می توانند فرصت هایی را در این تعریف گسترده از راحتی پیدا کنند.

با هم آمدن

آسیب های جمعی تجربه شده در ابتدای همه گیری تا 12 ماه آینده ادامه خواهد داشت ، زیرا مصرف کنندگان همچنان شاهد تأثیرات همه گیری به روش های بسیار واقعی و فوری هستند. مصرف کنندگان به دنبال مارک هایی خواهند بود که بتوانند مردم را چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت دیجیتال گردهم آورند تا به آنها کمک کند تا بر فشارهای روانی بیماری همه گیر غلبه کنند. از دست دادن عادی بودن همچنین به این معنی است که مصرف کنندگان به دنبال راه های جدیدی برای جشن میراث ، ارزش ها و سبک زندگی خود خواهند بود تا احساس ارتباط با جوامع خود را داشته باشند. مارک ها خوب است ابتکاراتی را ایجاد کنند که با هویت مصرف کننده ارتباط برقرار کند و احساس تعلق و اتحاد را تقویت کند.

سالها بعد ، این احساس قوی جامعه ، ناشی از انزوای اجتماعی و نیاز به حمایت از یکدیگر ، تکامل خواهد یافت. مصرف کنندگان نه تنها براساس هویت محلی خود بلکه بر اساس علایق ، اعتقادات و اهداف خود به دنبال شکل های جدیدی از ارتباط خواهند بود. و از آنجا که این در آینده بیشتر تقویت می شود ، می تواند بر محیط بلافصل ما تأثیر بگذارد ، با در نظر گرفتن فضاهای شهر با تطبیق پذیری عمومی.

معضلات دیجیتالی

راه حل های مبتنی بر فناوری در طی شیوع COVID-19 به شدت برای مصرف کنندگان و مارک های تجاری بسیار مفید بوده است. با این حال ، بسیاری از مصرف کنندگان در منطقه هنوز از تجربه و آشنایی با فن آوری های مختلف برخوردار نیستند ، و این نشان می دهد که مارک ها فرصت کسب راهنمایی و ایجاد راه حل های مبتنی بر فناوری را برای افزایش مصرف و محبوبیت مصرف کننده دارند. مردم هنوز هم به سختی می توانند جدایی خانه و زندگی را تحقق بخشند ، بنابراین در سال 2021 ، راه حل های پیشگیرانه که از فن آوری برای ارتقا well سلامت ذهنی استفاده می کنند (یا استفاده نمی کنند) مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

در سال های آینده ، فناوری در زندگی روزمره ما ریشه دوان می شود و مصرف کنندگان اضطراب بیشتری نسبت به رقابت خود با فناوری پیدا می کنند. از آنجایی که فناوری در آینده نقش های بیشتری را به عهده می گیرد ، مشاغل مجبورند بین تعادل بخشیدن به وعده فناوری و اولویت بندی چیزهای منحصر به فردی که فقط تعاملات انسانی می تواند ارائه دهند ، آگاهانه انتخاب کنند. و گرچه نوید طراحی شهری آینده به طرز باورنکردنی هیجان انگیز به نظر می رسد (ناوگان خودمختار ، اتومبیل های پرنده شاید؟) اما بیشترین نگرانی برای دنیای بیش از حد متصل به آینده ما ، حفظ حریم خصوصی ، هم بصورت آنلاین و هم آفلاین خواهد بود. آیا مارک ها و مصرف کنندگان در نهایت می توانند برای به دست آوردن پول و استفاده از به اشتراک گذاری داده های مردم با هم کار کنند؟

سالهای پیش رو هنوز با بسیاری از عدم قطعیت ها مشخص خواهند شد ، اما آنچه مینتل از آن اطمینان دارد این است که مصرف کنندگان در صورت مواجه شدن با شرایط جدید به انطباق خود ادامه می دهند ، بنابراین این مارک ها هستند که با این روندهای نوظهور و در حال رشد مصرف کننده به روز هستند. ، و همزمان با آن تغییرات نوآوری ایجاد کنید که مدتها پس از پایان همه گیری ، مهم باقی بماند و رشد کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>