روندهای صنایع لبنی APAC

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]


تیم روابط عمومی جهانی مینتل که 24 ساعت شبانه روز در دسترس است ، خوشحال است که روزنامه نگاران معتبر را برای دسترسی به تحقیقات ما فراهم می کند ، مصاحبه هایی را با تحلیل گران متخصص ما ترتیب می دهد و آخرین دیدگاه ها را در بین گروه ها و کشورها به اشتراک می گذارد.

رژیم های پروتئینی گیاهی طی سالهای اخیر به شدت مورد ترویج قرار گرفته است زیرا تولید کنندگان گوشت سنتی و شرکت های لبنیاتی به دنبال راه هایی برای تحریک مصرف کنندگان با مواد غذایی و نوشیدنی های غذایی ، سالم و برتر هستند. در حالی که COVID-19 افزایش یافته است علاقه مصرف کنندگان به رژیم های گیاهی، آنها همچنین توجه بیشتری به مواد تشکیل دهنده و عملکردهایی دارند که از تولید و نوآوری غذایی و نوشیدنی های ایمن تر ، جایگزین پشتیبانی می کنند. مثلا، یک سوم (33٪) از مصرف کنندگان هندی * تعهد می کنند خوردن محصولات حیوانی کمتر (به عنوان مثال ، لبنیات ، گوشت) به عنوان بخشی از قطعنامه های غذایی و نوشیدنی بعد از COV. در کره جنوبی ، 71٪ از مصرف کنندگان ** موافقند که تغییر آب و هوا بر روی غذاها / نوشیدنی هایی که می خرند تأثیر خواهد داشت. در همین حال، 57٪ از مصرف کنندگان چینی شهری موافقت می کنیم که از زمان شیوع COVID-19 ، محیط زیست به یک اولویت بالاتر تبدیل شده است.

داده های پایگاه داده جهانی محصولات جدید Mintel (GNPD) نشان می دهد که 47٪ از محصولات لبنی گیاهی در APAC در 12 ماه تا مه 2021 راه اندازی شد دارای ادعای پایداری (زیستگاه / منابع) است ، که نشان دهنده فرصت های رشد است.

Tan Heng Hong ، تحلیلگر غذا و نوشیدنی APAC گفت: “رشد مصرف کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی با آگاهی از محیط زیست ، افزایش تمرکز بر رفاه حیوانات و اولویت بیشتر برای پایداری ، همه فرصت های موجود برای تولید کنندگان و مارک های موجود در گروه لبنیات گیاهی. مارک های بخش شیر و ماست هنگام نوآوری در محصولات جدید و به روزرسانی شیوه های تولید ، باید رژیم های گیاهی ، رفاه و پایداری حیوانات را در نظر بگیرند و مزایایی را که هنگام تعامل با مصرف کنندگان ارائه می دهند ، برجسته کنند. “

مخلوط ها از نظر ارزش غذایی بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهند

مندر منطقه آسیا و اقیانوسیه ، لبنیات گیاهی به طور سنتی به عنوان یک نوشیدنی مغذی برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز قرار گرفته است. لبنیات گیاهی اکنون برای ارتقا to بهتر مشتریانی که به رژیم غذایی گیاهی علاقه مند هستند و نگران مسائل پیرامون پایداری و رفاه حیوانات هستند ، رسیده است.

طبق تحقیقات مینتل، در چین ، 35٪ از مصرف کنندگان شهری نوشیدنی های پروتئینی گیاهی را با شیر مخلوط می کنند ، در حالی که 22٪ بدنبال نوشیدنی های پروتئینی گیاهی هستند که با دو یا چند نوع گیاه مخلوط شده باشد. در هند، تقریباً درصورتی که پنج نفر (17٪) از مصرف کنندگان بگویند شیر سفید معمولی از شیر گیاهی سالم تر است.

هنگ هنگ پیشنهاد داد ، “شرکت های لبنی می توانند محصولات بدون لبنیات را از طریق a رویکرد ترکیبی، مصرف کنندگانی را که خواهان مزایای شیر لبنیات و تغذیه گیاهی هستند ، هدف قرار دهند. محصولات ترکیبی همچنین می توانند بر سلامتی غلبه کنند و مانعی برای مصرف کنندگان در بازارهایی مانند هند هستند که لبنیات بخشی مهم از رژیم غذایی آنهاست. “

مصرف کنندگان انواع بیشتری از مواد تشکیل دهنده گیاهی را جستجو می کنند

طبق تحقیقات مینتل ، 70٪ از مصرف کنندگان تایلندی دوست دارند انواع بیشتری از محصولات شیر ​​غیر لبنی را ببینند. داده های Mintel GNPD نشان می دهد که سویا (48٪) هنوز ماده اصلی ماست های قاشقی و نوشیدنی های گیاهی است که در آسیا و اقیانوسیه ، ژوئن 2020 – مه 2021 راه اندازی شده است.

با این حال ، محبوبیت سویا با افزایش آجیل ، از جمله بادام و بادام هندی ، غلات و دانه ها ، به آرامی از بین می رود. در چین، 59٪ از افراد چای خور جو دوسر را مغذی می دانند. طبق Mintel GNPD ، محبوبیت شیر ​​جو دوسر در خدمات غذایی با رشد 110 درصدی راه اندازی شیر گیاهی / ماست با جو دوسر به عنوان یک ماده تشکیل دهنده در 12 ماه منتهی به ماه مه 2021 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، به خرده فروشی تبدیل شده است. .

هنگ هونگ نتیجه گیری كرد: ”تركیبات اصلی گیاهان مانند جو دوسر ، برنج و آجیل در قلب نوآوری قرار خواهند گرفت. با این حال ، از آنجا که سویا هنوز هم به عنوان ماده پرکاربرد گیاهی در APAC مورد استفاده قرار می گیرد ، فرصت هایی برای مارک ها وجود دارد که شیر سویا را برای اطمینان از رعایت نکردن آن در بین مصرف کنندگان ، ارتقا دهند. برای تولید شیر و ماست گیاهی ، شرکت ها همچنین باید اطمینان حاصل کند که چنین محصولاتی ، به ویژه محصولات ساخته شده با گزینه های سویا ، از نظر قیمت و طعم برای مخاطبان گسترده تری قابل دسترسی و جذاب هستند. “

یادداشت ها برای ویرایشگر:

* Mintel Global Consumer ، جولای 2020

** Mintel Global Consumer ، دسامبر 2019

برای کسب اطلاعات بیشتر یا تعیین وقت مصاحبه با تیم تحلیل گر ما ، با دفتر مطبوعاتی مینتل به آدرس [email protected] تماس بگیرید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>