روز مادر اختیاری | Mintel.com

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments

[ad_1]

آریل هورتون


آریل هورتون یک تحلیلگر سبک زندگی و اوقات فراغت است ، مسئول انجام تحقیقات ، تجزیه و تحلیل داده ها ، و نوشتن گزارش های کامل سندیکایی مربوط به تحقیقات خانواده و همچنین شناسایی و ارزیابی روندهای اقتصادی ، مصرف کننده و صنعت اجتماعی.

پدر و مادر بودن یک کار سخت ، اما مهم است. طبق تحقیقات مینتل در مورد بازاریابی برای مادران ، از هر 10 مادر هفت نفر می گویند مهمترین کاری است که والدین انجام می دهند. کار بی پایان و عشق های بی قید و شرط مادران برای انجام امور تربیتی چیزی است که ما را به جشن گرفتن مادران هر ماه مه الهام می دهد. با این حال ، روز مادر برای همه جشن نیست. برای مادران و کودکانی که رابطه ای تنش زا دارند یا برای کسانی که مادر یا فرزند خود را از دست داده اند ، روز مادر می تواند یک یادآوری دردناک باشد. مارک ها تشخیص داده اند که این تعطیلات می تواند برای برخی از افراد یک رویداد محرک باشد ، بنابراین امسال بسیاری از آنها راهی به مشترکان خود داده اند که به طور خاص از ارتباط روز مادر چشم پوشی کنند.

یادآوری دردناک از دست دادن

تحقیقات Mintel در مورد بازاریابی برای مادران ، درمورد چگونگی از دست دادن بارداری و تلاش برای باردار شدن (TTC) از مدت ها پیش موضوع تابو بوده است. از آنجا که این تجارب زندگی به طور آشکار به اشتراک گذاشته نشده است ، بسیاری از زنان برای پشتیبانی از گروه های آنلاین استفاده می کنند. در واقع ، مادر سیستم عامل های ملاقات مانند بادام زمینی گروه های خاص TTC داشته باشید که زنان می توانند داستان های خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر بیاموزند.
در چند سال گذشته ، بیشتر به مبارزات باروری زنان توجه شده است. در سال 2020 ، مادر مشهور کریسی تیگن سفر صمیمی و بسیار شخصی او که در تلاش برای باردار شدن و سقط جنین پسرش جک بود ، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. همان سال، مگان مارکل یک نظر نوشت در مجله نیویورک تایمز توصیف تجربه عاطفی او از سقط جنین در ماه جولای کودک خود. با توجه به تأثیرپذیری زنان بسیار صریح از ضرر و زیان خود ، توجه ویژه ای به این موضوع شده است.

از هر هشت زنی که اقدام به بارداری می کند ، یک نفر در بارداری دچار مشکل می شود و از هر چهار خانمی که باردار می شوند یک نفر سقط می کند ، این نشان می دهد که جامعه بزرگی از زنان این درد را تجربه می کنند (“باردار شدن می تواند یک کار مشکوک باشد”) پاسخ های باروری، 2020؛ “از دست دادن بارداری: 1 در 4” بیمارستان وینی پالمر، اکتبر 2018). ارائه راه های انصراف از نامه های روز مادر به زنان مانند کشیدن دست و پیوستن به جامعه به عنوان مکانی امن است.

متأسفانه ، این خسارت به کسانی که والدین خود را از دست داده اند ، حتی بیشتر است. به خصوص پس از گذشت یک سال از دست دادن عزیزان ، ایمیل های مربوط به روز مادر می تواند برای کسانی که دیگر مادرشان را در کنار خود ندارند تحریک کننده باشد. روابطی که آنها در تبلیغات روز مادر به تصویر کشیده اند یادآور آنچه دیگر ندارند و زندگی آنها هرگز مانند گذشته نخواهد بود. ارائه راهی برای انصراف از این مصرف کنندگان نوعی همدلی است که از آن سپاسگزار خواهند بود.

اولویت سلامتی قرار دادن

مادران را باید به عنوان ابرانسان جشن بگیریم ، اما مهم است که مراقب سلامتی سایر مصرف کنندگان باشیم. مارک هایی که برای روز مادر گزینه ایمیل انصراف ارسال کرده اند شامل این موارد هستند اتسی، بستنی جنی، مکان ما، خانه چترباز، سایه زیبایی و خریدار.

این یک گام قابل توجه در جهت شناخت و انطباق با سلامت روانشناختی مصرف کنندگان است. این نوع سفارشی سازی ، وقتی به روشی معتبر و صمیمانه انجام می شود ، باعث می شود مصرف کنندگان احساس کنند تجربه شخصی و دلسوزانه تری از مارک ها دریافت می کنند.

روز پدر را فراموش نکنید

گرچه ممکن است روز مادر احساس حساسیت بیشتری کند ، مارک هایی که برای روز مادر گزینه های ایمیل انصراف را ارائه می دهند یا به فکر آن هستند ، باید برای روز پدر نیز چنین کنند. این تعطیلات می تواند به همان اندازه برای زنان و مردان تحریک کننده باشد. مشابه روز مادر ، مصرف کنندگان از اندیشیدن این تلاش همدلانه قدردانی خواهند کرد. ارائه این موارد به عنوان انصراف جداگانه بهترین روش است – تجمع روز پدر و روز مادر در کنار هم در یک ارتباط انصراف می تواند احساس کند کمتر شخصی شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>