روز جهانی زن 2021 | Mintel.com

Category: اخبار زیبایی پوست و مو | No comments



برای اطلاع از آخرین اخبار مصرف کننده و صنعت ، روندهای برتر و چشم اندازهای بازار ، با اخبار Mintel همراه با نظرات تیم تحلیل گران گروه جهانی Mintel همراه باشید.

جشن گرفتن روز جهانی زن 2021، ما از تحلیلگران Mintel در سراسر دفاتر جهانی خود خواسته ایم که یک زن در صنعت خود را برجسته کنند که احساس می کنند موضوع امسال چالش را انتخاب کنید.

شارون چوتر – بنیانگذار UOMA Beauty

روشیدا خانم ، مدیر گروه ، زیبایی و مراقبت شخصی Mintel (انگلستان)

در حالی که “تنوع” در صنعت زیبایی طی سال گذشته تا حدودی به یک کلید واژه تبدیل شده است ، نامی که واقعاً در صف مقدم شمول بودن و اطمینان از تبدیل نشدن به یک روند گذرا برجسته است. زیبایی UOMA پایه گذار شارون فال.

شارون در تابستان 2020 مبارزات “Pull Up For Change” و #PullUpOrShutUp را راه اندازی کرد و از مارک های زیبایی خواست که تعداد کارمندان سیاه پوست خود را از جمله کارمندان در سطح شرکت ها و مدیران اجرایی اعلام کنند. هنگام ارسال جعبه های سیاه و برچسب گذاری # ماده_سیاه توجه را به مسئله نابرابری جلب می کند ، برای ایجاد تغییر کافی نیست. در این کمپین از مارکها خواسته شد تا از درون به بیشتر پاسخگو باشند و همچنین مارکهایی را فراخواند که از فرهنگ سیاه و سیاه پوستان سود جسته اند ، اما در مورد فراگیر شدن در سازمانهای خود عقب مانده اند. در عرض 72 ساعت از شروع کار ، تعداد زیادی از مارک های زیبایی و خرده فروشان ، از جمله لورال و لوازم آرایشی کایلی، آمار آنها را فاش کرد و افراد بدون سیاه پوستان در نقش های رهبری قول دادند که بهتر عمل کنند.

امسال ، شارون طوماری را آغاز کرده و از Merriam Webster و Oxford English Dictionary خواسته است تعاریف خود را از “black” به روز کند تا ارتباط آن با منفی را حذف کند. این کمپین برای ایجاد احترام به سیاهی ، با مارک های زیبایی همکاری کرده است.

شارون با تعصب نژادی غریبه نیست ، زیرا یک زن سیاه پوست با راه اندازی یک نام تجاری زیبایی که شامل فراگیری و بیان خود است ، با موانع زیادی روبرو شد. UOMA در Igbo ، زبانی که توسط مردم Igbo در جنوب غربی نیجریه صحبت می شود ، به عنوان “زیبا” ترجمه می شود. مارک تجاری “بگو چی ؟!” دامنه پایه فراتر از سایه قرار می گیرد تا نگرانی های خاص پوست برای رنگ های مختلف پوست را هدف قرار دهد ، در حالی که این نوع پوست است رژ لب مات Badass Icon این مجموعه به افتخار زنان تأثیرگذار سیاه پوست نامگذاری شده است.

Pimradaporn Benjawattanapat (پیمریپی) – تاجر و تأثیرگذار آنلاین

Pongsanguan Jiradechakul (وون) ، تحلیلگر ارشد تحقیقات ، شیوه های زندگی مصرف کننده (تایلند)

هنگامی که مسئولیت اجتماعی برای بسیاری از سازمان ها فقط به عنوان یک علامت در یک چک باکس تبدیل شده است ، برخی از افراد تمایل به انجام آن را به صورت طبیعی احساس می کنند – مانند پیمرپی، یک تأثیرگذار 30 ساله که اخیراً به عنوان یک تاجر آنلاین فعالیت خود را آغاز کرد.

پیمریپی به دلیل شخصیت جسور ، قوی و سرراست خود به عنوان یک تأثیرگذار محبوب شد. شروع با فروش همه چیز از خمیر فلفل قرمز گرفته تا مواد آرایشی از طریق پخش زنده در کانال آنلاین او، پیمریپی به دلیل استفاده از زبانی مستقیم اما صادقانه برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود شهرتی کسب کرد که با واقعی و صادق بودن قلب آنها را به دست آورد. امروز ، او بیش از 3 میلیون مشترک در کانال YouTube خود دارد.

پیمریپی نه تنها فروش کالا بلکه به عنوان یک شخص خیر نیز شناخته می شود. بر روز بچه ها، در ژانویه 2021 ، او یک ویدیو کلیپ از او را منتشر کرد کمک مالی به بچه های مستضعف در منطقه امکوی – منطقه ای در فاصله 300 کیلومتری چیانگ مای ، که از لحاظ اقتصادی از سایر مناطق کشور عقب مانده است. مردم آنجا در فقر ، بدون برق زندگی می کنند و تحصیلات از دسترس خارج می شود. Pimrypie مبلغ THB550،000 برای تهیه صفحات سلول خورشیدی ، کفش ، تکه های سبزیجات و یک تلویزیون صفحه نمایش بزرگ اهدا کرد. هدف او این است که آنها را در معرض دنیای خارج قرار دهد که امیدوارم این کار آنها را به دیدن رویاهای بزرگ و انجام کارهای بزرگ در آینده تحریک کند.

عمل او گفتگوها در مورد سطح عمیق نابرابری اقتصادی و اجتماعی در تایلند را برانگیخت. این نه تنها بحث هایی را در مورد اقدام این مرجع برای بهبود کیفیت زندگی برای شهروندان تایلندی برانگیخت ، بلکه ما را به عنوان افراد مجبور کرد تا لحظه ای به فکر خود بپردازیم و بپرسیم: “ما برای جامعه چه کار کرده ایم و چه کاری می توانیم برای دیگران انجام دهید؟ “

پیمریپی نیز یک نمونه جسورانه از بیان خود است. او موزیک ویدئوی تازه منتشر شده “Yaa Na Ka” ، به معنای “نکن” ، بیانگر چقدر زندگی او سخت بوده است و نشان می دهد که او به منفی دیگران نسبت به خود اهمیت نمی دهد.

اقدامات پیمریپی فراخوانی است که مردم باید به خود احترام بگذارند. او زنی است که نه تنها به زنان ، بلکه از هر قشر زندگی ، الهام می گیرد تا خود را در آغوش بگیرند و کارهای خوبی برای جهان انجام دهند.

کارولین کوتو و کلر شلمه – بنیانگذاران شرکت نوسازی

ملانی بارتلمه ، تحلیلگر جهانی غذا (ایالات متحده)

کارولین کوتو و کلر شلمم تأسیس شده آسیاب تجدید برای تبدیل محصولات جانبی تولید مواد غذایی به مواد مغذی و با ارزش. آنها با اوکارا ، بازمانده پالپ حاصل از فشار دادن دوغ دوغاب ، شروع کردند و با سایر شرکتهای سازگار با محیط زیست کار کردند تا اوکارا را به غذاهای تمام شده ، مانند چیپس های خمیر پیل پانتری متعلق به زنان ، وارد کنند. از زمان راه اندازی این شرکت ، Cotto و Schlemme طیف وسیعی از محصولات رو به مصرف کننده را نیز تولید کرده اند ، از کوکی ها گرفته تا مخلوط های پخت. متقاعد کردن مصرف کنندگان برای امتحان چیزهای جدید ممکن است دشوار باشد و شرکت نوسازی میل با استفاده از استادانه اینستاگرام به بینندگان نشان می دهد که آردها ، مخلوط ها و محصولات نهایی این شرکت چقدر خوشمزه است.

علاوه بر این ، Cotto و Schlemme از این پلتفرم برای تقویت مأموریت سایر مشاغل همفکر استفاده کرده اند. در دسامبر سال 2019 میلادی ، شرکت تجدید فعالیت “تقویم ظهور” از نظر بصری در خوراک اینستاگرام خود ، با هر “بلوک” یک پیشنهاد دیگر شرکتهای کوچک غذا و نوشیدنی ، مانند زنان کولی کولی مورینگا. شرکت تازه سازی در آخرین اقدام خود از موقعیت خود برای استفاده استفاده کرد موضوعی نزدیک به قلب بنیانگذاران را مورد توجه قرار دهید: تغییر اقلیم. بسته بندی جدید این شرکت ، که در سال 2020 به بازار عرضه شد ، دارای طراحی های الهام گرفته از هوا است که “به منظور ارتباط روشن تر کاهش ضایعات مواد غذایی و جلوگیری از تغییرات آب و هوا برای مصرف کنندگان است.”

Djamila Ribeiro – فعال اجتماعی ، نویسنده و فیلسوف

آماندا کاریداد ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی (برزیل)

با توجه به جنبش های اجتماعی که در طی بیماری همه گیر COVID-19 قدرت بیشتری کسب کرده اند ، مارک های زیبایی و مراقبت شخصی برزیل برای خدمت به مصرف کنندگان پوست تیره – که بسیاری از آنها هنوز مورد غفلت واقع می شوند – که نمایانگر پتانسیل مربوطه و استراتژیک در برزیل هستند ، به چالش کشیده می شود به دلیل تنوع قومی مشهور است. بر اساس ‘هویت’ Mintel Trend Driver و ستون اساسی آن “میراث” ، مصرف کنندگان میراث فرهنگی خود را بخشی مهم از بیان هویت خود در جامعه می دانند.

سازگار با ارتباط این موضوع ، نام تجاری است بوتيكاريو با فعال اجتماعی ، نویسنده و فیلسوف برزیلی همکاری کرد جامیلا ریبیرو در یک مینی سریال تحت عنوان “چگونه ضد نژاد پرست باشیم” در نوامبر سال 2020 ، (روز آگاهی از سیاه در 20 نوامبر در برخی از ایالت های برزیل جشن گرفته می شود). این مینی سریال به چهار قسمت تقسیم شده است و جامیلا با الهام از کتاب های پرفروش خود در مورد نژادپرستی ساختاری و امتیاز سفید صحبت می کند کتاب ضد نژادپرستی کوچک، چه کسی از فمینیسم سیاه می ترسد و منبع گفتار چیست. علاوه بر همکاری با O Boticário ، Djamila توسط مارک لوازم آرایشی دعوت شد چه کسی گفت ، برنیس؟ (که بخشی از گروه بوتیکاریو) برای ایجاد رژ لب خود در مجموعه جدید خود “زنانی که دوستشان داریم“(به پرتغالی ،”زنانی که دوستشان داریم“) ، نسخه محدودی که آزادی زن بودن خود و شکستن الگوهای زیبایی قدیمی را جشن می گیرد. مارک ها می توانند از این نمونه ها الهام گرفته و رویکرد اخلاقی تری را در بحث موضوعات مرتبط مانند نژادپرستی ارائه دهند. طبق تحقیقات آتی Mintel در مورد نگرش به اخلاق و پایداری ، تقریباً از هر پنج برزیلی سه نفر مارک هایی را که برابری را ترویج می کنند (به عنوان مثال برابری نژادی ، جنسیتی) اخلاقی می دانند. در میان زنان ، درصد افزایش می یابد ، و چگونگی موفقیت برندها با ترویج روشهای اخلاقی تقویت می شود.

Djamila در حال حاضر سردبیر مجله هفتگی است نامه بزرگ و ستون نویس برای Folha de S. Paulo روزنامه در سال 2019 ، به جامیلا جایزه اهدا شد جوایز شاهزاده کلاوس، یک صندوق هلندی در سال 1996 تأسیس شد که از هنرمندان ، متفکران منتقد و سازمانهایی که در فرهنگ و توسعه اجتماعی نوآوری دارند پشتیبانی می کند. او همچنین توسط فوربس در سال 2021 به لطف مشارکت های خود در حوزه اجتماعی در میان 20 زن موفق برزیل قرار گرفت.

Rina Ishii – بنیانگذار Nagi و مدیر عامل شرکت BLAST Inc.

ریکو هاسگاوا ، تحلیلگر ارشد زیبایی و مراقبت شخصی (ژاپن)

رینا ایشی یکی از بسیاری از کارآفرینان جوان در ژاپن است که به طور فعال برای توانمند سازی زنان در کشور خود کار می کند. پس از راه اندازی رسانه های توانمندسازی زنان انفجار و نام تجاری لباس زیر ضد دوره گیره در سال 2018 ، هزاره 31 ساله در نمایش ظاهر شد فوربس “لیست 30 زیر 30 سال ژاپن (گروه تأثیرگذار)” در سال 2019.

BLAST بر جشن گرفتن از زنان تمرکز دارد. با استفاده از اینستاگرام و توییتر برای ایجاد مشارکت مخاطب ، موارد مختلفی را پوشش می دهد مباحثی از موضوعات اجتماعی گرفته تا بهداشت قاعدگی تا سلامت جنسی، صحبت برای زنان و دختران در مورد موضوعات معمولاً تابو در ژاپن راحت تر است.

با حذف نیاز به حمل محصولات بهداشت قاعدگی ، اولین مجموعه از اولین مجموعه Nagi در هفته اول به فروش رسید. دارای طرح های شیک و گزینه های رنگ، مجموعه نیز به مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست متوسل می شود، که به دنبال راه هایی برای کاهش ضایعات با جایگزینی محصولات یکبار مصرف قاعدگی هستند. لباس زیر با کیفیت بالا که در ژاپن تولید می شود ، دارای قدرت جذب و راحتی فوق العاده و همچنین اثرات خوشبوکننده و ضد باکتری است. اگرچه هنوز در بازار بسیار ظریف است ، این برند شروع امیدوار کننده ای را آغاز کرده و ثابت کرده است که لباس زیر لباس می تواند گزینه های پایدار خوبی برای آسترهای زیر شلواری ، لنت ها و تامپون ها باشد. مارک در مبارزات تبلیغاتی خود از شکل های زیبای همه زنان تجلیل می کند هم.

وقتی صحبت از برابری جنسیتی می شود ، ژاپن با سایر کشورهای پیشرفته جهان فاصله زیادی دارد. در سال 2020 مجمع جهانی اقتصاد گزارش ، ژاپن از نظر برابری جنسیتی در رتبه بندی جهانی 153 کشور به 121 مکان سقوط کرده است. با این حال ، به لطف رینا و موج افزایش فعالان زن جوان که برای برابری ایستاده اند ، امید زیادی داریم و معتقدیم که این زنان می توانند تغییرات مثبتی را برای نسل های آینده ایجاد کنند.

مگدالنا کوبیت – مدیرعامل Jogurty Magda

Honorata Jarocka ، تحلیلگر ارشد غذا و نوشیدنی (لهستان)

می توان وگانیسم را به جنبشی فراگیرتر به عنوان نیروی محرکه موفقیت در نظر گرفت ماست های مگدا، یک شرکت کوچک محلی که توسط آن اداره می شود مگدالنا کوبیت و در منطقه کوهستانی لهستان واقع شده است. Jogurty Magda – با الهام از نام مگدالنا – در سال 1991 توسط پدر مگدالنا تأسیس شد و از همان ابتدای کار جاه طلبی شدیدی را به رهبری نوآوری داشته است (به عنوان مثال راه اندازی ماست پروبیوتیک آزمایش شده در سال 1997). از سال 2015 ، زمانی که مگدالنا به تیم پیوست ، به سمت آینده ای گیاهی تر حرکت کرده است. ارزشها و اولویتهای زندگی مگدالنا ریشه عمیق در سلامتی و سازگاری با محیط زیست دارد که به عنوان مأموریت این شرکت پذیرفته شده است ، و با انگیزه چشم انداز او برای تأمین روند گیاهی در کشوری که به غذاهای سنتی معروف است.

در نتیجه ، پایان سال 2017 معرفی شد PlantOn گزینه های ماست پایه نارگیل که به سرعت طرفداران وفادار خود را جمع کرده اند. مگدالنا مبتنی بر بزرگداشت طبیعت و ترویج سبک زندگی سالم است ماموریت ارائه محصولات گیاهی خوشمزه ، مقرون به صرفه و در دسترس است. چنین رویکردی همراه با یک سبک ارتباطی مثبت ، Magda Plant-based را قادر ساخته است تا به مصرف کنندگان گسترده ای فراتر از گیاهخواران و افراد مبتلا به آلرژی لبنی / عدم تحمل لاکتوز برسد. موفقیت این شرکت در گزینه های لبنی نیز حرکتی مهم – و منحصر به فرد – را در فضای غذا و نوشیدنی در لهستان رقم زده است زیرا در اواسط سال 2020 انتقال رسمی به سمت یک کارخانه کاملاً گیاهی اعلام شد.

با یک دید واضح و علاقه به تعیین دوره جدیدی از پیشرفت در صنایع لبنی، مگدالنا یک پیشگام و الگوی زن قوی برای سایر کارآفرینان لهستانی است که مایل به پریدن روی باند واگن های گیاهی هستند و همچنین چرخش جدیدی به غذاهای سنتی می دهند که به غذاهای سنگین گوشت معروف است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>